Kumman mies mieluummin valitsee, seksikkään seireenin vai söpön, herttaisen naisen?
Ei tartte kaunistella ja välittää vastakommenteista, sanokaa oma mielipide :D
suloinen vai seksikäs
10
3850
Vastaukset
- mikäli
semmoisia vielä on..Vaihtoehto ( B ).
- söpö, kaunis, suloinen ja s...
yhden tytön, joka on molempia. Olen ihan totaalisen rakastunut häneen. :D
Jos kuitenkin olisi pakko valita jompikumpi, niin ottaisin söpön ja herttaisen naisen. - olemasta molempia?
Mieluiten sellainen...
- miehestä
Mies ottaa sen, johon sattuu rakastumaan. Useimmiten se tärkein tekijä on kuitenkin joku muu kuin ulkonäkö. Sitä paitsi seksikkyys on vain yksi osa kauneutta. Sitä paitsi osa 2: kyllä nämä molemmat voivat olla samassa paketissa.
- Mick Jagger
kyllä ne älyllä varustetut seksipommit saa polvet notkahtamaan.
- vastata
Söpö ja herttainen tietenkin.
Kokemuksesta tiedän että huonoluonteista naista ei pidä ottaa vaikka olisi minkä näköinen.
Luonnetta ei voi kompensoida millään!
Mikään ei ole sen ärsyttävämpi kuin nalkuttava, vittumainen, kaunainen, katkera, pitkävihainen, kärttyinen nainen. - yhden naisen vankila
Toisesta vaimo ja toisesta rakastajatar. Ei liene epäselvää kumminpäin.
- gorky
Mieluummin sulonen herttasen lutunen kiva muija,kuten maajussin Ilona tai Minna.
- timo pp
Seksikäs ehdottomasti, sellainen jolla on järkeä päässä. Ei halvan näköinen, vaan huoliteltu ja sensuelli... Ummm... Söpöt naiset on sellaisia kilttejä naapurintyttöjä, joita voi huolia vaikka veljen vaimoksi. Ei omakseen. Naisessa pitää olla potkua, ulkoisestikin.
Se, mitä se seksikkyys taas on, onkin asia erikseen. Se on kuitenkin muutakin kuin ulkoisia avuja. - Ufomatka
Se on psyykkisesti nätimpi. Antaa kummaa fiilistä. Tuo seksikäs seireeni ei muuta kun yllyttää lisääntymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666