KUN PÄÄTIT/PÄÄTITTE EROSTA MITÄ TAPAHTUI?
OLEN MIETTINYT EROA NYT 2KK AJAN,MUTTA MINUA PELOTTAA.. MISTÄ LÖYDÄN ASUNNON.. ENNEN ASUNNON LÖYTÄMISTÄ EN USKALLA MIESTÄNI JÄTTÄÄ.
HELSINGISSÄ TÄMÄ ASUNTO TILANNE ON NIIN NIUKKA.
MITEN ALOITITTE EROSTA PUHUMISEN, MITEN PUOLISO REAGOI.
OLEMME OLLEET 3 VUOTTA YHDESSÄ JA TUNTENEET 7 VUOTTA MUTTA SILTI MINUA MIETITYTTÄÄ JA PELOTTAA..
AJATUKSET ON SEKAISIN ENKÄ OIKEIN TIEDÄ MITÄ HALUAN.
OLIKO MUILLA SAMANLAISIA TUNTEMUKSIA?
KERTOKAA
6
1679
Vastaukset
- Tsemppiä
Jos susta tuntuu että parisuhde ei ole kunnossa niin ensin pitäis mun mielestä jutella miehes kans todella vakavasti. Ero ei ole millään tasolla helppoo. Itse sen kokeneena tiedän. Mutta jos sukat on niin pahasti solmussa että mikään ei auta niin älä pelkää kyllä kaikki järjestyy. Meet vaan esim sossuun tai muuhun vastaavaan niin ne kyllä järjästää asiasi et ole ainoa missään nimessä vaikka susta ehkä tuntuukin siltä. Mä oon kokenut saman mutta yllättävän hyvin kaikki järjesty ja kaikki ns. virkailijat ja muut tahot oli todella auttavaisia
Eli rohkeutta ja jaksamista sulle Kerran me täällä vaan eletään ja eletään se täysillä. Muista se.- sanon minä vaan
"Menet sossuun.." Sieläkö ne eron yli auttaa. No jopas on uutta?? Minullakin on ero takana,aikansa se ottaa ja sitten helpottaa.
Sekavat fiilikset oli aluksi. Sitten tuli katumus erosta ja viha ja lopuksi hyvä olo.
Sinä joka neuvoit ap:n txtin kirjoittajaa niin LOPETA!!! Ei siellä sossussa auteta. Menet vaan asuntotoimistoon (Hakaniemi) Ja sitä kautta sitten
Muista: ERO EI OLE AINA SE VIISAIN RATKAISU!!!
tsemppiä - näinkin
sanon minä vaan kirjoitti:
"Menet sossuun.." Sieläkö ne eron yli auttaa. No jopas on uutta?? Minullakin on ero takana,aikansa se ottaa ja sitten helpottaa.
Sekavat fiilikset oli aluksi. Sitten tuli katumus erosta ja viha ja lopuksi hyvä olo.
Sinä joka neuvoit ap:n txtin kirjoittajaa niin LOPETA!!! Ei siellä sossussa auteta. Menet vaan asuntotoimistoon (Hakaniemi) Ja sitä kautta sitten
Muista: ERO EI OLE AINA SE VIISAIN RATKAISU!!!
tsemppiäNiinhän mä just sanoin että sossuun tai vastaavaan onko sulla luki häiriö.
Jos sulla on huonot kokemukset niin en voi mitään mulla ainakin kaikki järjesty kun osasin pyytää neuvoa. Ja toistan vielä että ero ei ole todellakaan helppo ratkasu mutta siitä selviää MUTTA JOS OOT KATKERA NIIN KATTO IHAN PEILIIN VAAN JA MIETI ETTÄ KELLE TEET ENITEN HALLAA JOS ENTISIÄ MIETIT
- joo tai niin...
urpot täällä neuvoo. elä uso kaikkee.. muutat vanhempien luo..
- Kurttu
puhumaan vähän ennen kuin tyyliin "Niin muuten muutan huomenna toisaalle, tämä on sitten ero." Riippumatta siitä, mihin ratkaisuihin päädyt, ja mistä syystä - tuollainen tapa olisi aika veemäinen lähteä.
ÄLÄ EROA JOS EI OLE AIVAN PAKKO "puhumalla
asiat selviää"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261