Osaako kukaan kertoa että miten nopeasti alkaa näkyä tuloksia jos jättää syömättä 1000 kcal per päivä?
1000 kcal
12
1727
Vastaukset
- laihduttaja1
riippuu siitä kuinka paljon sitten loppujen lopuksi jää kalorimääräksi, esim jos energiamääräsi on 2400kcal ja siitä vähennetään se 1000, niin kyllä tulokset näkyy jo viikossa jopa alle.
- ritul
totesin juuri, paino nousi yllättäen 4 kg kun lopetin tupakan. Jos kävelet tunnissa 6 km joka päivä, kaloreita kuluu n.250. 10 pv:n jakson jälkeen painosi on pudonnut 1-2 kg jos olet lsäksi rustannut ruokavaliotasi. Nopemmin paino putoaa jos jätät pullat ym makeat pois ja korvaat välipalat vaikka hedelmillä.Minä tein niin, mutta lisäsin liikuntaa niin, että teen 2 viiden kilometrin lenkkiä, aamulla aikaisin ja toisen illalla, paino menee koko ajan hiljakseen alaspäin ja mieli on virkeä.
- minä vain
Naisen keskimääräinen kulutus on n. 2000 kcal päivässä. Silloin vajeesi on noin 1000 kcal. Se tarkoittaa jopa kahden kilon painon laskua viikossa. Ei kannata turhan pitkään pitää noin tiukkaa kuuria. Alussa tietenkin, että pääsee hoikkiin mittoihin.
Itse olen 176 cm ja painan 58 kg. Monet sanovat minua hoikaksi, vaikka en laihduta. En käytä kevyttuoteita ja nautin ruuasta.
Tärkeintä on muistaa ruuanlaatu. Itse syön usein kaurapuuroa, jonka olen myöhemmin kuullisältävän paljon beetaglukaania, joka estää tärkkelyksen pilkkoutumista sokereiksi. Siis ihanteellista painonhallintaruokaa.- minä vain
Anteeksi virhe. 1000 kcal vajaus tarkoittaa 1 kiloa viikossa.
- DontWorryBe Happy =)
minä vain kirjoitti:
Anteeksi virhe. 1000 kcal vajaus tarkoittaa 1 kiloa viikossa.
kiitos paljon tiedosta.. =) Pitää rueta ihan ahkeroimaan tässä kun sain tuollaisen asian tietää.. 2 kiloo jos lähtis parissa viikossa niin oisin iloinen.. Mut vinkkejä siihen et miten todellakin sais pidettyy ne näpit erossa niistä pullista ja makeisista yms.? oon perso niille :( ja porukat pitää aina korvapuusteja ja joulutorttuja ja makeisia pöydällä niin en voi niitä oikein piiloonkaan laittaa.. ;D Niin vinkkejä?
- m.v
DontWorryBe Happy =) kirjoitti:
kiitos paljon tiedosta.. =) Pitää rueta ihan ahkeroimaan tässä kun sain tuollaisen asian tietää.. 2 kiloo jos lähtis parissa viikossa niin oisin iloinen.. Mut vinkkejä siihen et miten todellakin sais pidettyy ne näpit erossa niistä pullista ja makeisista yms.? oon perso niille :( ja porukat pitää aina korvapuusteja ja joulutorttuja ja makeisia pöydällä niin en voi niitä oikein piiloonkaan laittaa.. ;D Niin vinkkejä?
Itse olen huomannut, kun vatsassa on kunnon ruokaa, esim. kaurapuuroa ei ole niin suuria mielitekoja. Älä kumminkaan kielä itseltäsi herkkuja kokonaan, koska se johtaa ahmimiseen.
On olemassa myös terveellisiä makeita juttuja. Kaupassa voi vertailla tuoteselotusksia. Kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota rasvan, sokerin ja kuidun määrään. Runsaskuituinen ruokavalio estää rasvojen imeytymistä ja tasaa verensokeria.
Itse kokeilin alpen lighteja. Vau mitkä kuitumäärät ja vain n. 60 kcal per patukka. Rohkeesti kauppaan tutkimaan tuoteselostuksia. - älykkö ))
"Monet sanovat minua hoikaksi, vaikka en laihduta"
Miksi helvetissä nyt joku hoikka laihduttaisi. Kaipa juuri ne lihavat laihduttavat, eikö vain.
Lue vaikka kehittävää kirjallisuutta, jospa loogiset ajatusprosessit siitä vähän kehittyisivät.
Yksi rasvakilo on n. 7000 kcal. Näin ollen viikossa tuhannen kilokalorin vajeella 2000:n kulutuksella palaa rasvaa yhden kilon verran viikossa, ei suinkaan kahden.
Älä tule tänne enää jauhamaan potaskaa! - m.v.
älykkö )) kirjoitti:
"Monet sanovat minua hoikaksi, vaikka en laihduta"
Miksi helvetissä nyt joku hoikka laihduttaisi. Kaipa juuri ne lihavat laihduttavat, eikö vain.
Lue vaikka kehittävää kirjallisuutta, jospa loogiset ajatusprosessit siitä vähän kehittyisivät.
Yksi rasvakilo on n. 7000 kcal. Näin ollen viikossa tuhannen kilokalorin vajeella 2000:n kulutuksella palaa rasvaa yhden kilon verran viikossa, ei suinkaan kahden.
Älä tule tänne enää jauhamaan potaskaa!Korjasinko itseni jälkeenpäin kyllä. Opettele lukemaan ennen kuin haukut ketään. Tollo
- möhö
Hui empäs ajatellut ollenkaan että noin paljon. Lopetin rasvan käytön leivänpäällä ja maidon juomisen, jos ohjelma jota käytän on oikeassa niin pelkästään noitten pois jättäminen tekee 1000 kcal... kiitoksia vastauksista.. =)
- kuinka paljon
rasvaa vedät. Missähän kunnossa verisuonesi ovat, jos leivän päällä käytät päivässä n. 100g rasvaa.
- mä vaan
Älä vaan lopeta maitotuotteita kokonaan, niistä saa kalsuimia joka edesauttaa laihtumisessa! Käy katsomassa www.kutri.net, hyvää tietoa asiasta. Rasvaakin tarvitaan sopivasti!
- möhö
kuinka paljon kirjoitti:
rasvaa vedät. Missähän kunnossa verisuonesi ovat, jos leivän päällä käytät päivässä n. 100g rasvaa.
No ei siihen tarvita kuin 6 voileipää jos laitta jokaiselle 15 g margariiniä (norm. annos) nii siinähän se tulee. Ei sitä tule aateltua... Kyllähän se vähän ihmetytti itseäkin kun eksyin sivuille jos näkee nuo määrät ja kalorit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774