Erosin yli 7v sitten elämäni rakkaudesta. En vieläkään ole päässyt sitä yli, vaikka ex teki kaikki likaiset temput. Nykyinen avomieheni on täydellisen ihana, mutta en pysty rakastamaan häntä enkä etenkään hänen lapsiaan. Heitänkä eläni hukkuun tyhjässä suhteessa, vaikkan tarjolla olisi täydellinen mies.
mitä tehdä
3
628
Vastaukset
- vastaa
Min en ollut naimisissa, mutta tapasin mmiehen, johon rakasuin niin paljon kuin rakastua voi. Mies eli kuitenkin renttunuoruuttaan ja olin hänelle vain parin kuukauden viihdettä. Juttumme jälkeen tapasin aviomieheni,jonka kanssa olemme saaneet myös kaksi ihanaa lasta. Aviomieheni on kaikin puolin täydellinen. Tosin on ollut ennen lapsia ja kerran lasten syntymän jälkeenkin uskoton ja vaikeuksia on riittänyt. Nyt kuitenkn kaikki hyvin ja on oma talo. yhteinen laina ja kaikki mukavuudet.
Kesäkuussa tapasin kuitenkin entisen helluni ja sen jälkeen ei mikään ole tuntunut hyvältä. Hän tuntuu kovasti kasvaneen ihmisenä ja nyt tuntuu, etten voi olla enää tyytyväinen siihen mitä minulla on...En osaa neuvoa muuta, mutta uskon että jos tunnet noin, et tule olemaan nykyisessä liitossa onnellinen vaikka kuinka yrittäisit. Minä en usko voivani rakastaa "täydellistä" miestäni enää, mutta lasten takia kätken omat tunteeni ja erittäin lujaa kaipaavan sydämeni ja yritän olla läsnä tässä.- parinvaihtoa
tai yhteisnaimista t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- et mun pillua
kutittaa nii kivasti entinen kamu,onko rohkeutta T:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060