Mitä puuttuu?

AleksiM

Tiedän, ettei kukaan voi varmasti kertoa mitä minusta puuttuu tai mitä teen väärin, mutta yritetään nyt kuitenkin.

Minulla ei ole mitään ongelmia tehdä tuttavuutta vieraisiin naisiin. Ei siis nettitreffeissä tutustuttaessa ja sen jälkeen tavattaessa, eikä "oikeassa elämässäkään". Keskustelu kahvin ääressä tai kävelyllä tai milloin missäkin on aina enemmän tai vähemmän hauskaa ja tulkitsen sen helposti niin, että nainen on varmasti minusta kiinnostunut. Mutta sitten lopuksi jotkut sanovat suoraan jotain tyyliin "kiva tavata erilaisia ihmisiä" tai sitten myöhemmin ilmoittavat etten ollut heidän tyyppiään tai jättävät ihan kokonaan vastaamatta puheluihin (ja pitävät tätä ihan moitteettomana toimintana).

Mitä teen väärin? Mitä puuttuu? Miksi kaikki ovat niin kivoja seurassani vaikka eivät lopulta halua minusta yhtään mitään?

Vaikeita kysymyksiä, joihin on aika vaikea saada naisilta suoraa vastausta, koska he kiertelevät ja kaartelevat eivätkä sano mitään suoraan vaikka suoraa kysyisikin. Ja teillä ei tietenkään ole lainkaan perusteita tietää mikä minun tapauksessani on syy tähän, mutta yrittäkää nyt arvata jotain.

Kylläpä onkin ollut henkisesti rasittava viikko.. naiset, naiset, naiset.. mitä teidän kanssa pitäisi tehdä?

22

3397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta en kiinnostu

Et välttämättä tee mitää väärin. Pitää vaan kohdata oikee ihminen. Itse treffaan naisia paljon ja suurin osa ensitreffeistä jää viimeisiksi. Syy on vain että en kokenut kipinää, vaikka nainen olisi muuten ollut kiva. Olen vain tullut niin kriittiseksi naisten suhteen mitä vanhemmaksi olen tullut. Syy kriittisyyteen on se että mitä pidemmän aikaa on yksin, sitä enemmän siihen tottuu ja sitä alkaa arvostamaan ja toisen ihmisen oikeasti pitää tuoda elämään jotain positiviista. Pelkkä pillu ei riitä että antaisin naisen viedä mun aikaani mun jutuista pois.

• Olisipa tuollaisia

miehiä enemmän!
        Kun haetaan seurustelukumppania, todellakin kannattaa olla nirso ja valikoiva.

Niin paljon on kyse myös siitä kuuluisasta kemiasta. Jos sitä ei ole, ihanin, mkiomein ja älykkäinkin mies jää "kaveriksi."

Ei ole helppoa siis meillä naisillakaan. Etenkin kun miehistäkään ei aina saa selvää, mitä he ajattelevat tai ovatko edes kiinnostuneita.

• voi miehet voi miehet

sä oot vielä nuori, älä hätäile tai oot pian neljän lapsen isä ja eroaikeissa.
      Ei se oikea välttämättä noin nuorena löydy, vaihtoehtoja tulee matkalla vastaan vielä kymmeniä.
      Mutta katsoin profiiliasi ja listasi ihannenaisesta kertoo jo aika paljon joten odotella saat ihan rauhassa.....

• tikrutar.82

hei! Ajattelin ilmoittaa sinulle oman kantani kysymykseesi miksi naiset käyttäytyvät niinkuin käyttäytyvät seurassasi. En tunne/tiedä sinua,mutta jonkinlainen käsitys on omalta kohdalta miksi käyttäytyä näin. Itselläni on paljon miespuolisia kavereita ja nautin todella paljon miesten seurasta. Olen heidän seurassaan oma ihana itseni, mutta asiaan. Itse olen ollut siinä tilanteessa, että olen joutunut sanomaan miehelle ettei hän kiinnosta minua ja se on ihan sairaan vaikeata. Itse olen sellainen ihminen joka puhuu asioista asioiden oikeilla nimillä, mutta silti tilanne oli erittäin vaikea. Pilasin siinä samalla erittäin hyvän ystävyyssuhteen kyseiseen ihmiseen, vaikka yritin olla mahdollisimman ystävällinen. JOS hommassa ei ole sitä jotain on parempi pistää homma jäihin.... MUTTA tämä on vain minun mielipiteeni....

• AleksiM

Kiitos, yritän ymmärtää että se on vaikea paikka naiselle sanoa "ei". Mutta kysymys on todellakin vielä ilmassa: mitä minä teen väärin? Miksi naiset eivät ihastu minuun, tai kiinnostu edes sen verran että haluaisivat nähdä uudestaan? Vaikka aina treffit tuntuvat menevät nappiin.

Ja sitten lisäkysymys: Mitä te naiset ensitreffeiltä odotatte? Tai oikeastaan laitan tämän tuonne Treffeillä-keskusteluun. Sinne saa käydä vastaamassa.

• tikrutar.82
        AleksiM kirjoitti:

Kiitos, yritän ymmärtää että se on vaikea paikka naiselle sanoa "ei". Mutta kysymys on todellakin vielä ilmassa: mitä minä teen väärin? Miksi naiset eivät ihastu minuun, tai kiinnostu edes sen verran että haluaisivat nähdä uudestaan? Vaikka aina treffit tuntuvat menevät nappiin.

Ja sitten lisäkysymys: Mitä te naiset ensitreffeiltä odotatte? Tai oikeastaan laitan tämän tuonne Treffeillä-keskusteluun. Sinne saa käydä vastaamassa.

Siis tärkeintähän on se, että olet oma ihana itsesi. Eli et välttämättä tee mitään väärin vaan jotenkin ei kemiat vaan kolahda siitä tässä ilmeisesti on kysymys. Ei mistään muusta.

• Tiedän kyllä

Teot eivät naisten kanssa auta, ellei sitten mennä laittomuuksien tai lompakon puolelle.

Yleisimmät (ja tärkeimmät) naisten toiveet mieheltä ovat kauniit silmät ja suu (ja muutenkin komeat kasvot). Viehättävä nainen voi nykyään turvallisin mielin odottaa kolmekymmenvuotiaaksikin näiden löytämistä edes jotenkuten siedettävän luonteen kera, joten hän voi huoletta hylätä vuosien varrella kaikki, jotka eivät täytä hänen laatuvaatimuksiaan, vaikka kuinka kultaisia luonteeltaan olisivatkin.
      Miehiä on aina jonoksi asti pyrkimässä hänen seuraansa, joten miehen täytyy olla todella poikkeuksellinen saadakseen hänet luopumaan seuraavista ehdokkaista.

Hauskoja ja puheliaita miehiä naiset suosivat kavereinaan, joiden kanssa voi viihtyä ja huvitella, kunnes sitten siirtyy erotiikkaan toisen komean miehen kanssa.

Vaikka mitä on yritetty väittää naisten ihastumisesta, käytännössä on tullut todettua, että naiset ihastuvat komeaan ulkonäköön, eikä monenkaan nuoren naisen idoli ole kukaan oppinut, älykkö tai muu henkevyydellään kunnostautunut, vaan komea urheilija, näyttelijä tai muusikko.
      Eli, jollei mies ole komea, viehättävä nainen ei halua hänestä kuin korkeintaan kaverin, sillä hänellä kyllä riittää komeitakin kosiskelijoita.

• Arkkii

Sun ongelmasi on se, että ajaudut naisten kanssa liian kaverillisiin väleihin. Naiset eivät ihastu sinuun ja sinun nössöyteesi vaan he haluavat vain ja ainoastaan olla sun kavereita.

Kun nainen sanoo haluavansa olla vain ystäviä, tarkoittaa hän, ettet ole onnistunut aiheuttamaan hänessä ihastumista. Eli et luomaan tunteita, joita hän haluaa kokea, ja tämän seurauksena hän ei voi ajatella sinua muuna kuin ystävänään.

On monia syitä jotka on voinu aiheuttaa tän tapaisen lopputuloksen. Mutta mikäli sulle käy aina näin niin alat varmasti kelailee että mikä sun pelissä on oikeesti pielessä? Tietynlainen käyttäytyminen aiheuttaa lähes poikkeuksetta ihastumisen naiseen kuin naiseen ja tietynlainen taas ei kehenkään.

Kelaileppa tätä. Käyttäydyitkö kuin nössö? Kävelit pää alhaalla ja selkä kyyryssä? Rupesit selittelemään tekojasi ja annoit naisen kävellä ylitsesi. Nössö -tila siis hurahti käyntiin, etkä vain huomannut sitä.

Vai puhuitko paljon tylsistä asioista kuten tylsästä elämästäsi? Oletko tylsä tyyppi? Tekstisi perusteella et.

Naiset eivät halua nössöjä vaan Miehen. Jotta he saisivat nopeasti selville kenen kanssa he ovat tekemisissä; he testaavat miehiä, hyvin usein alitajuntaisesti niin että he eivät itsekään sitä tiedosta. Mitä ihastuneempi nainen on ja mitä enemmän ensivaiheissa suhteessa ollaan niin sitä enemmän testejä tulee.

Nainen testasi sinua haastamalla ja kyseenalaistamalla sinut. Et huomannut testejä ja lankesit liian moneen testiin. Toit hänelle drinkin, kun hän pyysi sinua sellaisen ostamaan. Teit ja toimit juuri, kuten nainen halusi. Nainen haastoi sinut, etkä osannut vastata haasteeseen, saatika ymmärtänyt sen olleen testi. Näytit naiselle etsiväsi hänen hyväksyntäänsä sinulle ja toiminnallesi. Toimit täysin väärin ja hän lähti.

Menetit kontrollin. Nainen päätti kaikesta ja sinä hyväksyit sen`?
      Tosimies on kontrollissa itsestään, naisestaan ja ympäristöstään. Nainen osoitti epäkunnioitusta sinua kohtaan ja hyväksyit sen?

Laiminlöit perushygienian?

Naiset eivät halua nössöjä vaan Tosimiehiä.

• Arkkii

Tai sitten.
      Osaat keskustella naisten kanssa ja he oikeasti ovatkin sinusta kiinostuneita. He odottavat alotteita sinulta. Joihin et kuitenkaan ryhdy?

Olet pelkuri mitä tulee seksuaalisuuteen? Nuoret naiset eivät halua kilttiä pojua joka tanssii muijien tahtiin ja oikeesti ei osaa käyttäytyä seksuaalisesti. Monen naisen suurin fantasia on tulla miehen otetuksi. He haluavat miehen vievän ja johdattelevan. Kelaa että onko tää sun heikkoutesi?

Kuten sanottua kivoista puheliaista miehistä saa hyviä kavereita. Parhaimmassa tapauksessa he tarjoavat vielä muijalle ilmaisia drinksejä ja muita etuja. Mutta seksuaalikumppani on aivan täysin eriasia. Kelaile näitä asioita ja opettele se tapa jolla saat naiset märiksi.

• sp 86

Sinulla pitää olla munaa. Lähes kukaan nainen ei halua munatonta miestä. Ei ole väliä peittääkö sillä huonoa omatuntoa vai onko oikeasti munaa omaava, nainen ei huomaa eroa (suurin osa siis, huom. esim. nuoret naiset hopparit).

• pitää

paikkansa. Pääpiirteissään. Mutta naisilla on eri makuja ja eri elämäntilanteessa saattavat hakea eri asioita miehestä. Mutta kyllä se vaan niin oli sinkkuaikoinani että kiihotuin seksuaalisesti vain miehistä jotka seisoivat tukevasti omilla jaloillaan, eivätkä tosiaan antaneet kenenkään kävellä ylitseen. Eka poikaystäväni oli ääritapaus, paha poika josta en enää nykyään kiinnostuisi mutta oli sillon jännittävä ja tempas mukaansa kaikenlaiseen, muistoja jäi ja elämänkokemusta tuli.

• sp 86
        pitää kirjoitti:

paikkansa. Pääpiirteissään. Mutta naisilla on eri makuja ja eri elämäntilanteessa saattavat hakea eri asioita miehestä. Mutta kyllä se vaan niin oli sinkkuaikoinani että kiihotuin seksuaalisesti vain miehistä jotka seisoivat tukevasti omilla jaloillaan, eivätkä tosiaan antaneet kenenkään kävellä ylitseen. Eka poikaystäväni oli ääritapaus, paha poika josta en enää nykyään kiinnostuisi mutta oli sillon jännittävä ja tempas mukaansa kaikenlaiseen, muistoja jäi ja elämänkokemusta tuli.

"muistoja jäi ja elämänkokemusta tuli."

Ja monille naisille jää arpia ja eihän sitä voi kun itseänsä syyttää. Mutta elämähän on täynnä valintoja...

• Anastacia_

Katsoin tuolta gallerian puolelta, millaista naista etsit. Aika pitkä lista vaatimuksia. Jos treffailet vain niitä kaikkein kauneimpia ja tavoitelluimpia naisia, niin saatat joutua etsimään kauan. Jotta se etsimäsi täydellinen nainen nimittäin kiinnostuisi sinusta, sinun pitäisi itsekin olla täydellinen: komea, hauska, sosiaalinen, itsevarma, hyväkroppainen jne. Ehkä et itse täytä niiden naisten vaatimuksia, jotka täyttävät sinun vaatimuksesi. Syy huonoon flaksiin voi olla tämä.

• samoin

luettuani vaatimuslistan. Huh huh, harva nainen nuo vaatimukset täyttää ja ne jotka täyttää, ovat varmasti monelta suunnalta haluttuja.
        Jos haluaa pitää riman korkealla, on se ok. Siinä tapauksessa, että rima on korkealla ja seuraa on niin vähän, että täytyy kysellä netissä vinkkejä, niin suosittelisin tarkastamaan nuo vaatimukset vielä kertaalleen.
        Toisekseen, jos kovin paljon painottaa noita ulkoisia seikkoja (tässä tapauksessa lista oli aika pitkä) niin kyllä siinä omaa elämäänsäkin kaventaa aika paljon, kun moni hyvä tyyppi menee ohitse.

Itse olen sitä mieltä, että kyllä kysyntä ja tarjonta kohtaa parisuhdemarkkinoilla, jos toiveet on realistiset.

• nuorimiesvasta
        samoin kirjoitti:

luettuani vaatimuslistan. Huh huh, harva nainen nuo vaatimukset täyttää ja ne jotka täyttää, ovat varmasti monelta suunnalta haluttuja.
        Jos haluaa pitää riman korkealla, on se ok. Siinä tapauksessa, että rima on korkealla ja seuraa on niin vähän, että täytyy kysellä netissä vinkkejä, niin suosittelisin tarkastamaan nuo vaatimukset vielä kertaalleen.
        Toisekseen, jos kovin paljon painottaa noita ulkoisia seikkoja (tässä tapauksessa lista oli aika pitkä) niin kyllä siinä omaa elämäänsäkin kaventaa aika paljon, kun moni hyvä tyyppi menee ohitse.

Itse olen sitä mieltä, että kyllä kysyntä ja tarjonta kohtaa parisuhdemarkkinoilla, jos toiveet on realistiset.

Kysyntä ja tarjonta kohtaa? Tuskin! Ei tavallisen näköisen miehen ole mitään mahdollisuuksia saada tavallisen näköistä naista. Jos ulkonäkö (mikä on kai se tärkein asia) arvioitaisiin välillä 4-10, ei 7 mies voi olettaa saavansa kuin korkeintaan 6 naisen. Pk-seudulla ei sitäkään. Että niin, kohtaako se kysyntä ja tarjonta? Vastaus: ei kohtaa, ei keskiverto naiselle kelpaa juuri mikään muu kuin täydellinen alfamies.

• tytsy23*

Joko ulkonäössäsi ja/tai habituksessasi on joku ylitsepääsemättömän häiritsevä vika, tai sitten oot kaikin puolin ok ja ns. potentiaalisesti kiinnostava, mutta koska et silti saa tapailemiasi naisia syttymään niin ilmeisesti sussa ei vaan ole "sitä jotain" (ts. et ole seksuaalisesti puoleesi vetävä).

Ja miksi ne naiset sitten siitä huolimatta ovat sulle "kivoja"? No, koska suuri osa meistä nuorista naisista nyt on yleensäkin sellasia kivoja, kohteliaita, iloisia ja flirttailevia (minkä miehet helposti tulkitsee kiinnostukseksi)... Ja harva haluaa aiheuttaa vastapuolessa tieten tahtoen negatiivisia fiboja, varsinkaan kasvotusten ja tuntemattoman(?) ollessa kyseessä.

• AleksiM

Kiitos sinulle ja Arkkiille viesteistänne. Ne herättivät minussa uusia ajatuksia.

• frankki

"No, koska suuri osa meistä nuorista naisista nyt on yleensäkin sellasia kivoja, kohteliaita, iloisia ja flirttailevia (minkä miehet helposti tulkitsee kiinnostukseksi)"

Tai sitten ongelma on siinä, että joiltakin miehiltä itseni mukaan lukien puuttuu kyky tulkita naisten viestejä oikein. Arvaa onko v**ttanut kuulla joskus vuosien päästä, että olinhan mä susta kiinnostunut, mutta et ymmärtänyt. Olisi vaan pitänyt painaa enemmän päälle. Ja silloin joskus kun sen tekee, niin eikös kyseessä vaan ollut pelkkä kaverillinen kiusoittelu, ja seurauksena on nolo tilanne ja molemminpuolista välttelyä.
        Ilmankos sinkkus tuntuu olevan krooninen tila...

• jonserd

"No, koska suuri osa meistä nuorista naisista nyt on yleensäkin sellasia kivoja, kohteliaita, iloisia ja flirttailevia..."

Ja missähän maassa? Suomessa ei ainakaan!

• minämä

mitä tekisit itsesi kanssa.

Mieti asiaa omalta kohdaltasi. Miksi et kiinnostu niistä naisista, jotka ovat mukavia, mutta jotka eivät ole susta kiinnostavia kumppaneina? Miksi kaikki hauskat naiset eivät kuitenkaan ole tyyppiäsi? Mitä he tekevät väärin, mitä puuttuu? Luultavasti sinusta puuttuu näiden treffiseuralaistesi mielestä juuri samat asiat.

Naiset ja miehet haluavat parisuhteeltaan ja seuraltaan hyvin samankaltaisia asioita (oman kokemukseni mukaan). Ei nämä kysymykset niin vaikeita ole, kun vaan huomioit, että me naisetkin ollaan ihan vaan ihmisiä :)

• Nimetön

Aleksin tarina kuulostaa tutulta. Ainut ero on se, että itse olen naiset ulos kysynyt kasvotusten. Useimmiten myös olen jutustellut heidän kanssaan jonkun verran tutustumismielessä ennen heidän ulos kysymistään. Punnitsen aina ensin oman kiinnostukseni ennen kuin ketään ulos kysyn.

Olen itseasiassa aika "taitava" saamaan naisia ulos ja tuntuu siltä, että jätän moniin hyvin positiivisen ensivaikutelman itsestäni. Sitten treffejä tarkemmin puhelimessa sopiessa on usein voinut jopa aistia vilpittömän kiinnostuksen toiselta osapuolelta.

Treffit sitten menevätkin Aleksin mainitsemaan malliin. Tuntuu että on hauskaa ja juttu kulkee - jopa kemiat kohtaa. Usein naiset vielä esim. kahvilasta treffien lopussa kävelemään lähdettyämme hakevat paljon katsekontaktia kanssani, hymyilevät aurinkoisesti ja kävelevät lähes minussa kiinni. Tapanani ei kuitenkaan ensitreffeillä ole ollut tehdä fyysistä lähestymistä kädestä kiinnioton tai suutelun tavoin. Halauksen annan tietysti hyvästellessämme. Jotenkin pelkään että heitän hyvän hukkaan turhalla hätiköinnillä. Kiinnostukseni kuitenkin yritän ilmaista heittämällä pieniä kohteliaisuuksia pitkin iltaa.

Sitten kun olen päivän-parin päästä ottanut tyttöön yhteyttä on kiinnostus perinteisesti kaikonnut ja saan ne tutut rukkaset. Tuntuu että eikö se naisten hansikaslaatikko rupeis olemaan jo mun osalta tyhjä. :) Mitä mieltä olette - pistääkö mun viestistä silmään jotain, josta voisi "huonon tuurin" jatkuminen johtua?

• jäbä

Eikö kellään ole mitään mielipidettä? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe