Kaikki ei lue profiileja loppuun?

Emmie

Onko tosiaan että monet miehet katsovat naisen kuvan ja jos on kaunis laittavat viestiä ilman että lukevat mitä nainen etsii jne..

Olen itse aika selvästi laittanut millaista miestä etsin jne mutta silti saan kymmeniä vastauksia juuri päinvastaisilta miehiltä ja se ärsyttää! Miksi niitä profiileja ei voi lukea ajatuksen kanssa ja katsoa se unelmakumppani juttu ja USKOA sitä!!! En etsi itseäni nuorempia koska alaraja on ja ylärajakin on joten 3vuotta ylittävät ei kiitos!!! Olen kirjoittanut minkä henkistä ihmistä haen ja kaikenlaiset niitä viestejä silti laittelee.Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta että ei ole sopiva kerta selvällä suomenkielellä lukee mitä nainen etsii! ????

5

1439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomasa

Missäs sun profiili on mitä vois lukee?

• Mies787878778

Eikös siellä ole vaihtoehto, jolla saa muut paitsi ihannekumppanin mitat täyttävät karsittua?

• Jotkut ei lue niitä ollenkaan, vaan lähettää sen saman aloitusviestin jokaikiselle profiilille mitä vastaan tulee.
      Pillunvonkaajia on taas aivan turha yrittää torjua, ne lähettää viestejä jokatapauksessa.
      Mitä jos vaikka itse lähettäisit muutaman viestin hyvältä tuntuvalle miehelle?

• -milla-

Siksi koska unelmat ja todellisuus monesti on kaksi aivan eri asiaa. Jotkut vaan kun ei ehkä koskaan löydä sitä unelmakundiaan jolloin heidän on tyydyttävä siihen mitä todellisuudessa on tarjolla! Ehkä sitten olet vain yksi näistä ihmisistä.

Vaikka ne kaikenlaiset niitä viestejä laittelee, ni se ei tarkoita sitä et sun tarttis niihin vastata! Joten lakkaa valittamasta ja ole iloinen et ees joku sulle kirjottelee.

• Jonne--

Itse ainakin olen lähettänyt viestejä vaikka ei ihan jokainen kriteeri täytykään omalta puoleltani. Jos naista ei kiinnosta niin sittenpähän ei vastaa!

Itse en etsi mittatilaustyöllä tehtyä prinsessaa ja tahdon vain ensisijaisesti tutustua erilaisiin ihmisiin, koska niihin persooniin sitä aina kuitenkin ihastuu, jos ihastuu. Tuollainen profiili, kuva yms merkkaa käytännössä loppujen lopuksi hyvin vähän ja kertoo ihmisestä itsestään hyvin vähän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe