Ero tulee

mll typerys

Ero tulee ja vielä joulun alla joten ei tämä paska ja paha olo tästä ainakaan parannu. Asuntoa pitäis lähteä etsimään ym muuta tavaraa hankkimaan sillä en oo niin kaiken tavaran perään että pitäis kaikki ottaa mukaan.Paha olo se on mun tyttöystävälläkin on, ei tälläistä kumpikaan ois halunnu mutta yritetään ainakin joulu olla vielä yhdessä lasten takia.Kyllä tämä elämä satuttaa ja ottaa aivoon aika rankasti.Kirjoitin täään lievässä humalassa joten kirjotusvirheitä saattaa esiintyä.

7

1074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koita jaksaa

Kyllä elämä vielä muuttuu paremmaksi, vaikka siihen aikaa meneekin.

• se on

Niinpä.

Eikä eletä ollenkaan
      Kaikki tämä vähäkin vain tuhotaan
      Rohkeempaa on luovuttaa

Kun itse erosin mieheni kanssa, minä sitä eroa halusin. Elämä oli pitkään sen jälkeen niin vitun paskaa että teki mieli heittää pyyhe kehään. Kuitenkin, kevät ja kesä tuli ja mulla oli ystäviä jotka otti kaiken paskan multa niskaan.

Tää on kuitenkin ainut elämä mikä meillä on, täytyy elää se niinkuin ITSE haluaa.

Olen pahoillani erostasi. Selviät siitä kyllä.
      Ja vitut, aika kyllä parantaa vaikka perseestä se onkin.

• Tarvittavat tavarat

autot, pesukoneet, pölyimurit ym. otat mukaan reilusti vaan !

• kohtalotoveri

Ero tulee luultavasti meillekin.. mies ollut ahdistunut jo jonkin aikaa ja miettinyt kuulemma eroakin. Minulle taas tuli täytenä yllätyksenä. Kaikista pahinta tässä on se, että hän sanoo, että ei tiedä miksi on ahdistunut, jolloin minä en pysty edes milläänlailla auttamaa ja helpottamaan miehen ahdistusta (en sitten tiedä puhuuko totta vai eikö vain halua kertoa miksi ahdistaa).

Jouluun sanoi hänkin odottavansa ja katsovansa jos mieli muuttuu... Itse en oikein tiedä, miksi odottaa edes jouluun, jos tuollaisia asioita on pyörinyt mielessä jo jonkin aikaa.. Inhottavaa vaan, jos pitää alkaa kämppää metsästää ja jakamaan tavaroita ym.

• marianna

.. koska olette totuuden edessä. itse saman kokeneenavoin vain todeta että kaikkea aikansa, myös kehnoja tunteita. jos ystävä on olemassa, nyt hänellä on tilaisuutensa näyttää se.

Rauhallista Joulua !!

• lämpimästi

silloin ei sit kaduttais ku sais pelastettuu omaa parisuhdetta jos tää sie haluis tai tyttöystäväsi tai te molemmat haluis...

Eron jälkeen vois myös käydä yhdessä tai yksin pariterapiassa ja sais lisää ymmärrystä toisiaansa kohtaan.

Vois pysyä vaik ystävinä mut tärkeintä ois se et vanhat eroon liittyvät haudotetut asiat sais selvitettyy ja solmut sais avattuu nii jättäis hyvääoloo ja iloista mieltä jopa myös vahvistettuu luottamusta...

Ei kantsis yrittää omin avuin selvittää yksin erosta mut tarvitais myös luotettavan ystävää ja tukia kans.

Jaksamista ja voimia sulle!

Et sie tunne mua ollenkaan vaik tekis mieli antaa lohtu halii sulle.
      *lohtu halii ruttaus* ;)

Hyvää joulunaikaa ja voimia sulle! t.Mimmi

• Stafroty

Koittakaas yhdessä lukaista kirja De Mello havahtuminen, josko jotkut turhat paineet mielestänne ja väliltänne katoaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe