Nyt on kulunut 1,5v siitä kun paras kaverini kuoli moottoripyörä onnettomuudessa.
Ehkä nyt on aika poistaa puhelimesta sen numero ja viedä aattona kynttilä haudalle..toivoisin hänen tekevän samoin.....
ensinmäinen kynttilä....
6
1368
Vastaukset
- veljeni numero
Veljeni kuol kolme vuotta sitten...en vain yksinkertasesti voi poistaa sen numeroo puhelimestani vaikka tiedän että numerolla on jo uusi käyttäjä.
- äiti...
Minullakin on lapseni numero, vaikka hänenkin kuolemastaan jo kolme vuotta.
Laitan joksus tekstarin mutta kylläkään vastaa. IHME KYLLÄ:
- _kumma_
Minullakin on vielä isän puhelinnumero kännykän muistissa. Jännä juttu.
- niiiiiiiiiiiiiiiiina
mulla on myös vieläkin veljen numero. en kai poista sitä koskaan.
- just a mother
Minun poikani kuolemasta on vuosi ja kahdeksan kuukautta.En tule koskaan poistamaan hänen numeroaan,enkä äitienpäiväviestiä kännykästä.
- äiti numero yksi
just a mother kirjoitti:
Minun poikani kuolemasta on vuosi ja kahdeksan kuukautta.En tule koskaan poistamaan hänen numeroaan,enkä äitienpäiväviestiä kännykästä.
Numerto tallessa, ja harmikseni ei kuin yksi txt-viesti tallessa, kun lähetti noin 20 kpl viime puheenaiheestamme.Opetin pojalleni ettei lahjat ole mitään ja hrmittelinkin ettei poika sittenkään ostanut mitään muistoksi, jotain fyysistä.Kunnes aattona aloin kaivamaan joulukoristeita esille, ja löysin puisen kynttiläjalan, siinä kaiverrus -äidille..paras lahja jonka olen koskaan saannut.
Jälkeenpäin hatmittaa kun olen jotain piirustuksia siivotessa heittänyt pois.Yritän muistella kenelle annettiin mitäkin lahjaksi aikoinaan, mitä koulussa tuli tehtyä, jotta saan ne takas kun aika heiltä koittaa jotka ne lahjaksi sai..samat ilmeen on syöpynyt muistiini..katselen samoja kuvia..luen sitä samaa tekstiviestiä..en koskaan oppinut poikani numeroa ulkoa, enää en sitä tarvitse, mutta tallessa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691