Kun vaimo on ruma

ja kakkonen kaunis

Olen ihmetellyt läpielämäni tämmöistä asiata;
Miten ihmeessä sama MIES kelpaa kuitenkin VAIMOLLE ja KAKKOSELLE?
Kun vaimo on ruma ja sillä on kuuluisat kolme tissiä ja möhömaha, haisee yms...kun kakkonen on kaunis nainen, häneltä erottuu selvästi nämä tissit ja massu,hän vie ukkomiehen hotelliin asti ja maksaa miehen kulut.

Vaikka tämä vaimo raukka on ruma ja joutuu paljon kärsimään niin miten ihmeessä tälle kakkoselle kelpaa ruman vaimon mies?

Kertokaa minulle? Tämän vain haluan vielä kuulla, en mitään enää sen jälkeen halua tietää.

13

2551

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cucci

Miehen ei tarvitse olla komea eikä älykäs, riittää kun pukeutuu hyvin ja soittaa suutaan.

• liittyy asiaan?

En ymmärtänyt tuota kysymystä. Miten se ruman, itsensä lihottamaan ja rupsahtamaan päästäneen vaimon vastenmielinen ulkonäkö tähän liittyy?

Minä en edes ajattele rakastajani vaimon ulkomuotoa. Minulle riittää urokseni ja hänen miehinen olemuksensa sekä voimakkaat käsivartensa. Ja hänen hellät kätensä näppärine sormineen...

Helpon elämän myötä lihapatojen ääressä paisunut vaimo saa olla mitä haluaa.

• Miten voi kelvata
        liittyy asiaan? kirjoitti:

En ymmärtänyt tuota kysymystä. Miten se ruman, itsensä lihottamaan ja rupsahtamaan päästäneen vaimon vastenmielinen ulkonäkö tähän liittyy?

Minä en edes ajattele rakastajani vaimon ulkomuotoa. Minulle riittää urokseni ja hänen miehinen olemuksensa sekä voimakkaat käsivartensa. Ja hänen hellät kätensä näppärine sormineen...

kakkoselle ruman akan ukkomies? Siis kakkosella ei ole itsetuntoa kun sille välttää sama mies.

• oli...
        Miten voi kelvata kirjoitti:

kakkoselle ruman akan ukkomies? Siis kakkosella ei ole itsetuntoa kun sille välttää sama mies.

Mitä se akan ulkonäkö tähän lainkaan liittyy? Minä en rakatele sen eukon kanssa vaan sen ruman akan ihanan miehen kanssa.

Se on ihan sen akan oma asia, miksi on itsensä loihottanut ja rupsauttanut. Kaikki ei vaan jaksa. Siksi kaikki ei vaan saa..

• heitto
        oli... kirjoitti:

Mitä se akan ulkonäkö tähän lainkaan liittyy? Minä en rakatele sen eukon kanssa vaan sen ruman akan ihanan miehen kanssa.

Se on ihan sen akan oma asia, miksi on itsensä loihottanut ja rupsauttanut. Kaikki ei vaan jaksa. Siksi kaikki ei vaan saa..

miehen mennä rumasta sylistä, kauniiseen syliin.
        Siksi mies ei varmaan huoli kaunista vaimoa, koska pitäisi olla naisesta koko ajan mustasukkainen ja juosta naisen perässä. Ja jos kauniilla naisella on pettäjän maine jo ennestään. Jos kaunis nainen on eronnut monesti ja huono äiti jne...

• sairas
        liittyy asiaan? kirjoitti:

sepelvaltimotauti, törkeät pahoinpitelyt ovat tehneet tehtavänsä, silti on hän niin virkeä ja energinen tuo vankka vaimo.

• tähän yhtään
        sairas kirjoitti:

sepelvaltimotauti, törkeät pahoinpitelyt ovat tehneet tehtavänsä, silti on hän niin virkeä ja energinen tuo vankka vaimo.

Kysymys oli, miten kaunis rakastajatar voi ottaa ruman vaimon miehen. Vastaus on: Sen vaimon ulkonäkö on täysin sivuseikka. Ei kukaan ajattele varatun miehen kanssa rakastellessaan miltä tämän vaimo näyttää. Absurdi ajatuskin.

Ilmeisesti vaimoille on aivan mahdoton ajatus, että kaikkien ajatukset eivät pyöri heissä, eikä kaikki asiat tapahdu heidän takiaan.

• ...............

Mikä ihmeen kuuluisa kolme tissiä?

• on kokonaisuus

Kauneus on katsojan silmissä.

• toivottavasti en muutu sama...

No kyllähän se suututtaa,kun vaimo on tiskirätin näköinen,käyttää kaameita vaatteita ja kauhean lihava,muutenkin tosi flegmaattinen....mutta silti tämä mies valitsee hänet....ja pykää vielä lisää lapsia sen kanssa....vaikkakin sanoo,että en minä ole halunnut lapsia lisää....mutta vaimo pystyy huijaamaan tällaisissa asioissa.Eipä tee hyvää kenenkään itsetunnolle hävitä tuollaiselle,jonkalaiseksi ei itsensä toivoisi ikinä muuttuvan.

• oot vain hävinyt
        toivottavasti en muutu sama... kirjoitti:

No kyllähän se suututtaa,kun vaimo on tiskirätin näköinen,käyttää kaameita vaatteita ja kauhean lihava,muutenkin tosi flegmaattinen....mutta silti tämä mies valitsee hänet....ja pykää vielä lisää lapsia sen kanssa....vaikkakin sanoo,että en minä ole halunnut lapsia lisää....mutta vaimo pystyy huijaamaan tällaisissa asioissa.Eipä tee hyvää kenenkään itsetunnolle hävitä tuollaiselle,jonkalaiseksi ei itsensä toivoisi ikinä muuttuvan.

Vaimo voi sinun mielestä olla tiskirätti. Mutta ei miehen mielestä. Heilä on perhe. Sinä voit keikistellä peilin edessä. Elämä on muuta. Hanki sinäkin se. Perhe ja koti on miehelle tärkeä.Sinä olet perse.

• Raitakatti
        toivottavasti en muutu sama... kirjoitti:

eikö se muuten jo olisi kipinkapinkipittänyt matkalaukkujen kanssa sinun hemaisevaan sylkkyyn?

• friiidu

En tarkoita mitään seksitaitoja, vaan sitä mitä on päänupissa. Hyvä verbaalisuus, musikaalisuus, matemaattisesti lahjakas, taitava kodin hengen luoja, mielenkiintoisessa työssä, johtavassa asemassa jne. Tällaiset ominaisuudet merkitsevät parisuhteen jatkuvuudessa ja peittoavat ulkonäölliset seikat mennentullen. Jos puoliso kaipaa pintakiiltoa ja kutittelua, sopii häipyä sinne, mistä sitä saa. Ilmeisesti on alunperin tehnyt väärän valinnan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe