toinen nainen

paha akka

annoin sulle tilaisuuden ottaa minuun yhteyttä, koska heilastelut jatkuvat edelleen, nyt saat maistaa mansikoita ja aoin pirauttaa ukollesi vielä ennen joulua

5

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiken teet

Olisin minäkin toiminut juuri noin,jos olisin aikoinaan tiennyt mieheni suhteesta toiseen naiseen naimisissa olevaan ja lapsikin oli.
      Mutta en silloin tiennyt,vaan vasta kahdenkymmenenviiden vuoden kuluttua,joten nyt ei voi enään asialle tehdä mitään,vaikka tunnen tuon toisen naisen myös.Nainen kyllä tietää,että minä tiedän,on jopa soittanut miehellenikin,itse olin kuulemassa vieressä.Ilmeisesti pyysi ettei hänen miehensä vaan saisi asiasta tietoa.

• viisas nainen

Vanhoja juttuja ei kannata kaivaa esiin. 25v on yksi sukupolvi, joten annetaan vanhat asiat olla. Ihmiset ovat tuona aikana muuttuneet ja antaa armon käydä oikeudessa. Ihmiset ovat ikääntyneet ja voisi tulla pahaa jälkeä.

Minä itse sain tietää yhtä vanhasta jutusta ja ihmettelen kyllä kertojan motiivia. Tämän hetkistä suhdetta se ei muuttanut, olemme esim. saaneet lapsia sen jälkeen ja eläneet käsittääkseni aivan normaalia elämää, paljon on ollut surua, mutta enemmän iloa. Surut eivät ole liittyneet parisuhteeseen vaan esim. konkurssiin ja läheisen kuoleman suruun. Hyvää joulua sinulle ajatteleva ihminen!

• Pettynyt

jotenki sairas... Mitä ruinaat miehen perään? Anna hänen mennä ja hanki elämä!

• samanlainen

aion myös ilmoittaa T:n miehelle mitä hänen vaimonsa on puuhaillut, koska pyydettyjä tietoja ei kuulu

• myöhästyit

olet myöhässä, tiedossa jo, t:n miehellä, vaimon puuhat:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      73
      2622
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1555
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      986
    Aihe