että kukhan ton lauloi. joku punkbändi mut ei tule mielee enkä löydä sitä mistään kun en tiedä biisin nimeä. mainoksessakin käytetty biisi. kiitos
Pidä huolta itsestäs
7
442
Vastaukset
- ehkä cover
Luultavasti olet kuullut jonkun coverin, koska biisi on Pave Maijasen ja Pavesta on punk kaukana. "Pidä huolta" on kuitenkin kappaleen nimi.
- Tom Sukanen
Se on kyllä punkkia, kun Briard heittää Chirpy Chirpy Cheep Cheep. Siitä on Pave kaukana.
- pave,m
joo hyvä juttu...olen kyllä kuullut sen jonkun punkbändin versiona. mutta tätähän minä hain että köötös
- ****
elikkäs maijasen pave
- moo
Tarkoitit varmaankin Klamydian coveria kyseisestä biisistä. Se on sitä punkkia =)
- krhm..
pidä huolta itsestäs ja niistä jotka kärsii anna almu sille joka elääksen sen tarvii sillä jokainen joka apua saa sitä joskus tajuaan..
- Ehkäpäluulisin
Oli joku Mistake tai jotain sinne päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480