Hiljattain kuulin tämän kappaleen ja olin ihan myyty... ennen kuuntelin musiikkini "taustamusiikkina" nyt kuuntelen musiikkia niinkuin pitääkin,kuuntelemalla. Samalla löysin myös vuosia kateissa olleen kitaransoitto innostuksen! Muutaman kaljan jälkeen vaimokkeen kanssa näitä sitten tippa linssissä hoilataan... ja minä säestän. Kuulostaa ehkä huvittavala,mutta on niin hel...in mukavaa!! http://www.youtube.com/watch?v=ggOCi4hnTIY&mode=related&search=
YouTube - Whiskey Lullaby - Brad Paisley & Alison Krauss
Whiskey lullaby-Paisley/Krause
6
620
Vastaukset
- lullaby
Ja tässä toinen joka sanoiltaan liipaisee niin läheltä että kylmää... http://www.youtube.com/watch?v=sFa3daO8EGA&mode=related&search=
YouTube - He Didn't Have To Be- Bocephus
Joo mahtavat sanat biisissä, siinä monelle immeiselle esimerkkiä. Kyl nää sanat just kantribiiseissä on ne tärkeimmät, ei samanlaisia löydy muista genreistä, aina löytyy tilanteeseen sopiva laulu. Myös Warrinerin biisissä ku faija oli lähtenyt rilluttelemaan ja mukula tivas et daddy millo sä tuuut taas himaan ni isukki vastas et heti ensilumien aikaan. No ei siinä mitään mut Arizonassa harvemmin tuiskuttaa snögee.
- lullaby
Ja ihan kuin ei olisi jo tarpeeksi iho kananlihalla niin tuo Alison krausen kasvojen ilmestyminen tuossa videolla viimeistään tuo kylmät väreet... on se kaunis.
- jihaa
mutta se ÄÄNI WOW
- MarkPender
Ei kuulostaa lainkaan huvittavalta. Tuossa on juuri sitä oikeata meininkiä. Whiskey Lullaby on hieno biisi ja video on koskettava. Suosittelen muitakin Brad Paisleyn biisejä mm.when I get where I'm going, love is never ending, out in the parking lot. Mikä onkaan mukavampaa kun soitella kitaraa ja lauleskella.
- HaNNe
Aivan ihanaa musaa!! tätä täytyy saada lisää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019