kertokaa onko tuoksuissanne ureaa?jossain teevee ohjelmassa miehet oli.*******.pulloihin..tietysti tuoksuissa muitakin aineita mutta :se kun kuulemma viehättää naarasta puoleensa..
Siis ällöä!!!!!!!!
ureaa.......miesten tuoksuissa..
4
546
Vastaukset
- *sitä*
Urea ei ole virtsaa, mutta virtsa sisältää urea-nimistä ainetta. Ureaa on muuten saippuoissa, voiteissa ja muissa ihonhoitotuotteissa sitomassa vettä. Lue tuoteselosteet ja järkyty! ;)
- mamuskukkeli
alummiini jonka sanotaan kertyvän aivoihin:-(
kallis on elämä..ja noista kait ne syövätkin sitten saavat alkunsa..
- ............
Tsekkaa myös orbitin vaaleanpunainen mansikkapurkka, ureaa tuoteselosteessa.
Voi vittu et jotkut on dorkia. Miten kusta muka tungetaan purkkaan? Tehtaalla sun olettamuksen mukaan on jumalattoman isoja kusisäiliöitä joihin työntekijät lorottelee tauoilla? hoh-hoijaa.- mietipä vähän
Se on niiden työ. Ne kusevat työkseen purkkaan. Greipissäkin on kusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665301- 624368
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204281- 513680
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443570Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv362825- 232616
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435