vai miten se menikään? Voiko joku nettipsykiatri valaista?
Olen suurten kysymysten edessä, mistä/miten löydän vastaukset??
Kaikki pyörii niinkuin aina, minä kotona, mies tätä, mies sitä, mies menee, mies tulee, mies menee...
Tää ralli sais jo riittää, enää en edes yritä miettiä MIKSI mies tekee niin, vaan haluan sen vastauksen, joka löytyy kuulema kysymyksestä itsestään jos oikein oivaltaa?
Vai menikö se niin, että ei ole olemassa oikeita vastauksia, vain oikeita kysymyksiä??
Kai mun tarttee nyt kysyä itseltäni, mitä mä elämältä haluun?
kysymyksestä itsestään löytyy vastaus
3
338
Vastaukset
- vahvasti
siihen, että biologinen kellosi raksuttaa jo todella kuuluvasti. Tunnet itsekin, että ratkaisu odottaa nurkan takana: haluat äidiksi. Se on samalla vastaus tylsään parisuhteeseenne: sinulla on valta pistää mies taloudellisesti kyykkyyn ja astua johtoon. Lisäbonuksena tulevat äideille maksettavat tukiaiset ym. "ilmais"palvelut. Voiko houkuttelevampaa tilannetta ollakaan?
- MMies
"Kaikki pyörii niinkuin aina, minä kotona, mies tätä, mies sitä, mies menee, mies tulee, mies menee..."
Sie olet jo aivan oikealla tiellä. Vastausta en osaa antaa mut pari lisäkysymystä.
Mikä minä olen Miksi minä olen ja minne minä olen menossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865