KERTOKAAPAS MIEHET

kaunis nainen.

Voisi tämä tietysti olla naisen logiikassakin, mutta homma koskee molempia sukupuolia, joten...

...kertokaas nyt MIEHET, miksi kaunis sinkkunainen, jos "se ei suostu pariutumaan", on aivan kamala UHKA??

Tai mikä se on ja miksi?

Itseäni ihmetyttää itseeni kohdistuva suoranainen VIHAmielisyys siitä johtuen, että olen kuulemma tosi "missin kaunis", mutta "aina se on yksin"!!!

Luulin, että elimme vuotta 2006 (kohta 2007). Onko vieläkin nainen muka joku "miehen JATKE", ei sen kummempaa ja herättää kummallista raivoa, jos etenkin NUOREN JA KAUNIIN näköinen nainen "viihtyy paremmin yksikseen" kuin jonkun äijän kyljessä?!?

No kommettia, kiitos.

16

1460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä

puhe mistä PUUTE..

• tiedät?

""Luulin, että elimme vuotta 2006 (kohta 2007).""

Sinähän kummia luulet:O

• Rankaisija II

Ei se ole uhka ettei nainen halua pariuta vaan se että haluaa pariutua.

• alk.

No miksi sitten käyttäydytte niin typerästi, jos tuo, mitä sanoit, kerta pitää paikkansa?

• Tässä näin
        alk. kirjoitti:

No miksi sitten käyttäydytte niin typerästi, jos tuo, mitä sanoit, kerta pitää paikkansa?

Olisikohan kyse siitä, että vastoin kuin luulet, kaikki
        miehet eivät olekaan samanlaisia. Jotkut varmaankin käyttäytyvät
        kuten kuvailit, mutta toisia ei voisi vähempää kiinnostaa.

Älä viitsi syyttää kaikkia miehiä joittenkin törppöilystä.

• Ritari nim::64.

No tässäpä sulle vastaus,jollaisen kyllä tiesit saavasikin,täytyy sitä siellä"korvien"välissäkin jotain olla,etkö sitä itse edes ymmärrä.Kuka tänne nettiin muuten tulee itsekeskeisiä kysymyksiä esittämään??Itse-kehu haisee ja pahasti,ja tolla asenteella saat viihtyäkin ylhäisessä yksinäisyydessäsi.

• eitykkä

Vitun urpo :D Taidat olla puutteessa.

• alk.
        eitykkä kirjoitti:

Vitun urpo :D Taidat olla puutteessa.

No eikös olekin ihan selvästi ihan puutteessa?;)

• MMies

Taitaa tosiaan kuulua Naisen logiikka-osastolle. En tajua yhtään mitä selität.

• sä niin päättelet et ihmiset pitäis sua jonkun sortin uhkana??? Henk.kohtaisesti evvk miten muut tekee, ajattelee tai elämäänsä elävät jtn. ei koske ainakaan mua. Jos sulle on sanononu joku mummo, pappa, mutsi, faija tai muu sukulainen et sun pitäis löytää mies itelles niin mitä vittua siitä, niin niitten kuuluukin sanoa, se on niitten tehtävä ja pelkkää hyväntahtoista läppää.

• mies.

Kenelle kaunis nainen on uhka, ei kai miehille, tarkoittanet uhka muille naisille, toisaalta pariutuminen, jos olet hetero, ei pitäisi olla ongelma pitkässä suhteessa. Jos tarkoitat yhden yön suhdetta, eivät kaikki miehetkään ole siihen valmiita, jos kyse ei ole patoloogisesta humalatilasta, mutta tätä et varmasti tarkoittanut, koska se tila ei miellytä kumpaakaan osapuolta.

>>Itseäni ihmetyttää itseeni kohdistuva suoranainen VIHAmielisyys siitä johtuen, että olen kuulemma tosi "missin kaunis", mutta "aina se on yksin"!!!

• Nainen ei koskaan ole uhka. Ei edes kaunis sinkkunainen, ainakaan miehille.

Minä luulen, että tuo muiden vihamielisyys on aivan oman mielikuvituksesi tuotetta. Jos joku mies on lähestynyt sinua ja saanut pakit, niin tottahan hän on pettynyt. Etkö itse vastaavassa tilanteessa olisi?

Tilannettasi kommentoineet naiset todennnäköisesti seurustelevat itse. Ihminen on merkillinen eläin, kun se toivoo kaikkien muidenkin olevan samassa elämäntilanteessa. (Vrt. pienten lasten äidit, jotka toivovat kaikkien muidenkin lisääntyvän kuin marsut konsanaan.)

Toinen selitys on, että nämä seurustelevat naiset kokevat viehättävän sinkkunaisen olevan uhka omalle parisuhteelleen. Kaunis sinkkuhan voi vaikka vampata jonkun viattoman ukkomiehen.

Toisaalta itsenä missinkauniiksi netissä kehuminen antaa vaikutelman vähän itsestään liikoja luulemisesta ja se voi herättää vihamielisyyttä kanssaihmisissä. Eikä tämä nyt tarkoita sitä, että aina pitäisi vain nöyristellä tai että minulla itselläni olisi huono itsetunto, kuten minulle on vastaavanlaisten kommenttejen jälkeen väitetty.

• pakit tekee kipeää... Ainakin ennen ku ne osaa ottaa oikein, mut vähän ne romahduttaa vieläki :) Ihmekö tuo jos siinä tulee sit katkeruus pintaan.

Kerää kaiken rohkeutensa tulla puhumaan sulle ja sit PAM

• Kertoja Setä

Kauniit eivät ole oikeutettua erikoiskohteluun ulkonäkönsä vuoksi, vai luuletko, että tavallisia ja rumia kohdellaan erillä tavalla. Taidat ottaa itseesi vain liian herkästi, (aivan kuten esimerkiksi moni absolutisti, kasvissyöjä, lapseton, tms. suorastaan loukkaantuu kun joku uskaltaa kysyä tai ihmetellä syytä valintaan). Voisinhan minäkin tulkita tuon tekstisi vihamielisenä uhkana kaikkia miehiä kohtaan (huutamista, yleistämistä, jne.) jos haluaisin.

• joitakin

toisenvärisiä nappeja. Nykyisillä tulee aivan randomia skeidaa tänne nettiin.

• eitykkä

Ahaa...sinäkö ne mun napit veit, kun tulee tuollaista skeidaa tänne nettiin? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe