Onko kellään kokemuksia uudesta Casting Creme Gloss-kevytväristä? Mainoksessa sanotaan sen olevan huippu-uutuus, onko se?
Casting
5
704
Vastaukset
- kampaaja
Ei kannata uskoa mitään, mitä mainoksissa sanotaan. Tiedät sen vain omasta kokemuksesta tai muiden esittämästä palautteesta kyseisestä tuotteesta :)
- ojassa
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista...
- sitä
Enhän tietenkään uskokaan, siksi täällä kyselen, turhaan näemmä. Ihan vaan omasta kokemuksesta olen huomannut että eräät vähittäiskauppatuotteet ovat kestävämpiä hiuksissa kuin kampaamossa laitetut. Pikkaisen tulee siis mieleen että kannattaako maksaa neljä-viisikin kymppiä(mikä lienee jopa vähän värjäyksestä)kampaamossa kun se ei kestä kuin pari hullua pesua alkaen olla jo haalistuneen näköinen. Olen itse kuitenkin saanut ihan tasaista jälkeä jopa puolipitkiin hiuksiin, ongelma on se että haluaisin myös raidat...
- 1407colorlover
sitä kirjoitti:
Enhän tietenkään uskokaan, siksi täällä kyselen, turhaan näemmä. Ihan vaan omasta kokemuksesta olen huomannut että eräät vähittäiskauppatuotteet ovat kestävämpiä hiuksissa kuin kampaamossa laitetut. Pikkaisen tulee siis mieleen että kannattaako maksaa neljä-viisikin kymppiä(mikä lienee jopa vähän värjäyksestä)kampaamossa kun se ei kestä kuin pari hullua pesua alkaen olla jo haalistuneen näköinen. Olen itse kuitenkin saanut ihan tasaista jälkeä jopa puolipitkiin hiuksiin, ongelma on se että haluaisin myös raidat...
Laitoin juuri eilen päähäni Casting Creme Glossia ja uskomattoman hoitava väri. Hiukset tulivat helpommin selvitettäväksi ja kiilsivät kuin timantti. Tulos oli tosin muuten hiukan liian intensiivinen ja väri oli hieman kaukana kun ruskeasta tuli SINIMUSTA joka näyttää punertavalta luonnonvalossa. Hoitoaine oli aika imelä ja muutenkin väri haisi liian paljon teelle(sisältää vihreää teetä). Ihanan pinkki pakkaus mutta arvosanaksi 9-.
- Suzy79
Mun mielestä sitä ainakin oli helppo käyttää ja se tuoksuikin aika hyvältä hiusväriksi. Värjäsin hiukset Casting Creme Glossilla pari viikkoa sitten ja ne on vieläkin selkeesti kiiltävämmät kuin mitä aikaisemmilla hiusväreillä tuli alunperinkään (oon käyttäny aikasemmin jotain Wella -väriä ja sitten sitä schwarzkopfia). Oon tosi tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3666625Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483896Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava261448Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard301219- 981091
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,1951046Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18946- 52930
- 56896
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9857