Olen koittanut tolla Veetin kuumavahalla(yms)
jo 2-3 kertaa vahata mutta se vaan ei onnistu :(
Mikä menee vikaan?Neuvokaa mua onnistumaan.
Vahat
3
398
Vastaukset
- aiheesta
Joskus olen jotain kuumavahaa käytellyt, olisiko sitten ollut Veetin. Purkin kun kuumentaa mikrossa, niin siitä tavallisesti tulee liiankin kuumaa. Sillä lastalla sitä sitten sekoitellaan haaleammaksi ja kämmenselälle voi testata varovasti ettei ole liian kuumaa... Sellaista reilun ihonlämpöistä. Otetaan lastaan sulaa vahaa ja levitetään iholle ohueksi kerrokseksi, tämä kannattaa esim. säärissä tehdä liuska kerrallaan, koska muuten vaha vaan kuivaa iholle. Eli sen repäisypaperin levyinen kerros vahaa, sitten levität sen repäisypaperin tiiviisti iholle myötäkarvaan ja repäiset heti nopeasti vastakarvaan. Siitä vaan etenet kaistaleittain niin kauan kunnes olet tyytyväinen. Joskus samaa kohtaa voi joutua repimään kaksi, kolmekin kertaa, mutta harjoitus tekee mestarin. Bikinirajalle en edes pystynyt tekemään kuumavahausta, en ole kai tarpeeksi masokisti. Toivottavasti edes puhuin samasta asiasta. :) Onnea yritykseen!
- Nimetön
millä sitten käyt läpi bikinirajat?
-sama - kts. edellinen
Nimetön kirjoitti:
millä sitten käyt läpi bikinirajat?
-samaNo mulla toimii Veetin poistovoiteet (mitkä poistetaan terättömällä höylällä tai sienellä) ihan kätevästi biksurajan ihossa. Ei ainakaan tule samanlaisia iho-oireita mitä nyppimisestä tai höyläämisestä ja karva kasvaa pehmeämpänä takaisin. Useamminhan siinä tosin voi joutua siistimishommiin, mutta ei tee läheskään niin kipeätä. Vaikutusajan kanssa saa olla tarkkana, ja ihan herkkäihoisimmilla ei ehkä onnistukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728