hopeashampoon

tehokkuus??

Osaisiko joku kertoa miten kauan hopeashampoon vaikutus kestää. Eli lähteekö pois jo seuraavassa pesussa? Tarvitseeko shampoota käyttää joka pesussa hopeisen vaikutelman ylläpitämiseksi..? Tuleeko shampoosta voimakas vivahde..? Olisi myös kiva kuulla hinnoista ja eri merkeistä. Eli kertokaa kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Harkitsen kyseisen tuotteen ostamista.

2

1398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

Hopeashampoiden tehokkuus vaihtelee TODELLA paljon eri merkkien kohdalla. Mutta vertailen sulle kahta ääripäätä:

Wellan lifetex hopeashampoo: Koostumus nestemäinen, väri vaalean lila. Vaatii useamman käyttökerran ja pitkän vaikutusajan, ennenkuin tuloksia alkaa näkymään. Vähintään joka toisessa pesussa olisi käytettävä, jotta vaikutus pysyy.

Loreal hopeashampoo: Koostumus paksu, väri tumman sinivioletti. Vaikutus jo ensimmäisellä käyttökerralla voimakas. Jos unohtuu päähän turhan kauaksi aikaa (yli 5 min) niin tukka saattaa näyttää sen jälkeen sinertävältä. Kun olen saavuttanut sopivan vihahteen, käytän noin kerran viikossa tai harvemmin. Tätä käytän itse, tukkani on platinan vaalea.

Muita merkkejä en ole testannut, Loreal on kyllä täysin sopiva minulle, kuhan vaan muistaa ettei jää unelmoimaan liian pitkäksi aikaa shampoo päässä :) Maksaa jotain 15e muistaakseni.

• kumarrus :)

Tuo tuntui selventävän erittäin paljon asiaa. Tarkoitus olisi myös saada platinanvaalea. Tosin en viimeksi vaalentanut hopeaan vivahtavalla, mutta jospa tuo silti toimisi. Värinpoiston olen viimeksi ottanut. Täytyykin varmaan varovasti koittaa ensin..

ja kiitos muuten tosta "haaveilu" vinkistä ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      350
      6431
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3816
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1015
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      890
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      880
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      856
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      833
    8. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      820
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    Aihe