Siskot hyvät, antakaas kokemuksistanne apua tänne.
Kertokaa mitkä pillerit teillä on ollu ok?
Antakaa taas varotukset niistä pilsuista jotka tekee rinnoista yhtä isot kuin meloneista, ja lihottaavat!
Entä voiko rinnat olla kasvamatta sellaisilla pilsuilla, jotka kuitenkin taas poistais finnitkin?
Olen käyttänyt tähän mennessä Diane Nova-pilsuja, sitä ennen oli joku..öö..joku M:llä alkava..en kýllä saa päähäni nyt sitä. Niitä pilsuja en käyttäny kuin kolmisen kuukautta, koska paino lähti nousemaan ja puskurit kasvoivat ihan älyttömiin mittoihin.
Ystäväni suositteli Diane Novaa, vei kuulemma finnitkin uskomattomalla voimalla hiiteen.
No dianen otin ja nyt mennyt puoli vuotta, joo, finnit lähti, painon kanssa silti vähän ongelmaa, mutta kaikkein pahinta on tämä mielen järkkyminen, siis meinaan että masentaa ja oon pisteliäs kuin kaktus, tulen välillä ihan hulluksi ja kiukustun herkästi -ei yhtään minua!
GALLUP pillereistä
6
1317
Vastaukset
- sellasiakin?
'Kertokaa mitkä pillerit teillä on ollu ok?'
-marvelon (ennen ku joutu vaihtaan migreenin takia)
-femilar
'Antakaa taas varotukset niistä pilsuista jotka tekee rinnoista yhtä isot kuin meloneista, ja lihottaavat!
Entä voiko rinnat olla kasvamatta sellaisilla pilsuilla, jotka kuitenkin taas poistais finnitkin?
Olen käyttänyt tähän mennessä Diane Nova-pilsuja, sitä ennen oli joku..öö..joku M:llä alkava..'
-siis voiko niitä rintoja kasvattaa joillain pilsuilla?? Niitä mulle heti tänne!!!! :D
Finnejä tulee Cerazettesta ja Mini-Pillereistä.
Vähän myös Femilarista. - S.S.
Pillerit mitkä on ollu:
Yasmine: tykkäsin, ne poisti nestettä.. mut miinuspuoli oli se et olin kiukkunen kuin ampiainen.
Evra-laastari: teki mielialasta TASAISEN, siinä mieles tosi hyvät.. mut mun mielestä lihotti/ turvotti :/ Et sinänsä "kasvatti" rintoja kun muutenkin oli turvonnu olo.. Laastari sinänsä oli kiva kun ei tarttenu muistaa joka päivä ottaa pilsua.
Nyt on käytössä Yasminelle ja pidän paljon!!
Suosittelen kokeilemaan Yasminellea, poistaa nestettä eikä aiheuta ainakaan mulle äkäisyyttä.. Yasminelle on uusin merkki.. niin sano ainakin terveydenhoitaja..- käyttänyt
toista kuukautta Yasminelleja. Ei hullumpia ainakaan vielä. Näissä on kuulemma vähemmän mm. keltarauhashormonia, niin tietyt oireet jäänevät pois. Itselläni eivät edes rinnat ole kipeytyneet eikä "mieli järkkynyt":) Dianet veivät halut ja olin ärtyinen ja aivan outo. Finnit ne kyllä vei.
- nokyselenvaan
ne M:llä alkaneet pilsut olleet Merciloneja? Toivottavasti ei kun minä aloitin ne viikko sitten ja eipä tuon etuvarustuksen tarvisi enää välttämättä kasvaa! ;) "palautuivatko" rinnat normaaleiksi kun lopetit ne M:llä alkaneet?
...niin vai miten olisi sellainen merkki kun meliane...? entä se? - britneyspears
alotin just nää yasminellet, ei pitäs tulla mtn hirveit side-effectejä... en voi oikeen viel sanoa juuta tai jaata niistä ku en oo vasta napannu ku 2 nappia :D nää on mun ekat pillerit.
- ei sopinut
mulla tuli vuotoa koko kiekon ajan ja aika runsastakin oli. Muuten ei pahempia sivuoireita, ehkä pinna vähän kireällä ollut. Tuo vuoto johtu kuulemma siitä, että noissa yasminelleissa oli mulle liian matalat hormonipitosuudet. Seuraavaksi kokeilen ehkä yasminea, toivottavasti toimii paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027