Kamerunilaiset miehet

mietiskeiljä

Millaisia kokemuksia palstalaisilla on heistä?Poikkeaako uskollisuus käsitys normaalista?
Olen tapaillut yhtä,luottamuspula..Olis kiva kuulla mitä muut on kokeneet.

27

3979

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsjeps

      tunnen joitakin miehiä kyseisestä maasta ja käsitykseni mukaan aikas pelailijoita ovat. Yhden kameronilaisen kanssa seukkasin jonkin aikaa ja kösitykseni mukaan hänellä oli jotakin peliä samanaikaisesti muualla. En tietenkään voi sanoa et juuri kyseisen maan miehet ois pelailijoita, mut mun kohdalla näin on käynyt..saanko udella missäpäin suomea asustat??

      • aloittaja

        pääkaupunkiseudulla asustelen.entäs itse?


      • jepps
        aloittaja kirjoitti:

        pääkaupunkiseudulla asustelen.entäs itse?

        Tampereella asustan, mutta seukkasin miehen kanssa joka asustaa helsingissä...


      • jepulis

        Onko kyseessä oleva termi viittaus keskusteluun vai tarkoittaako se sukupuoliyhteyden harjoittamisen kaunisteltua muotoa seurustelua?


      • jepsjeeps
        jepulis kirjoitti:

        Onko kyseessä oleva termi viittaus keskusteluun vai tarkoittaako se sukupuoliyhteyden harjoittamisen kaunisteltua muotoa seurustelua?

        Ihan tarkotan seukkauksella kaikenlaista yhdessäoloa...en todellakaan pelkkää seksiä..


    • hyvin

      Tunnen monia kamerunilaisia miehiä. Kuten kaikissa kansoissa, on joukossa uskollisia ja uskottomia. Jos löydät hyvän miehen, pidä siitä kiinni. Mutta jos uskot miehesi pettävän sinua, olet suurella todennäköisyydellä oikeassa. Älä jää huonoon suhteeseen, kyllä maailmassa miehiä riittää.

      • aloittaja

        Niinhän se on kaikkien miesten kanssa.Mutta miksi olisin suurella todennäköisyydellä oikeassa jos epäilen mutta ei ole varmaa tietoa?


      • Sama
        aloittaja kirjoitti:

        Niinhän se on kaikkien miesten kanssa.Mutta miksi olisin suurella todennäköisyydellä oikeassa jos epäilen mutta ei ole varmaa tietoa?

        Naisen intuitio on useimmiten oikeassa, ellei sitten kyseessä satu olemaan erittäin mustasukkainen tai lähtökohtaisesti muuten epäluuloinen nainen/tyttö.

        Se että miehellä on naispuoleisia ystäviä, joista hän kertoo sinulle avoimesti, ei tarkoita että suhteissa olisi jotain muuta kuin hän sanoo. Jos taas mies jää jatkuvasti valheesta kiinni, ei tule yöllä baarista tms. voi jo vetää johtopäätöksiä. Maalaisjärjen käyttö on sallittua.

        Lopuksi: en pidä yleistyksistä, mutta jos tässä sellaista ollaan hakemassa, sanoisin että kamerunilaiset miehet ovat TODELLISESSA suhteessa ollessaan uskollisia.


      • näin täällä
        aloittaja kirjoitti:

        Niinhän se on kaikkien miesten kanssa.Mutta miksi olisin suurella todennäköisyydellä oikeassa jos epäilen mutta ei ole varmaa tietoa?

        Seurustelen itse myös Kamerunilaisen kanssa. En tiedä olenko erittäin epäluuloinen, mutta ainakin mieheni käytös saa minut epäilemaan häntä joskus ja useita riitoja käydään juuri tuon takia. Yötä hän ei ole poissa ollut, mutta myöhään tullut kotiin joitain kertoja. Itse hän kehuu itseään paremmaksi/uskollisemmaksi kuin useat muut afrikkalaiset ja sanoo, että en eläisi päivääkään kenenkään muun afrikkalaisen kanssa.No se voipi olla niin, tiedä sitten. Mitään pitäviä todisteita pettämisestä ei ole, mutta jokainen tekee erehdyksen jossain vaiheessa, jos asian laita näin on.
        Neuvoisin pitämään silmät auki.


      • aloittaja
        Sama kirjoitti:

        Naisen intuitio on useimmiten oikeassa, ellei sitten kyseessä satu olemaan erittäin mustasukkainen tai lähtökohtaisesti muuten epäluuloinen nainen/tyttö.

        Se että miehellä on naispuoleisia ystäviä, joista hän kertoo sinulle avoimesti, ei tarkoita että suhteissa olisi jotain muuta kuin hän sanoo. Jos taas mies jää jatkuvasti valheesta kiinni, ei tule yöllä baarista tms. voi jo vetää johtopäätöksiä. Maalaisjärjen käyttö on sallittua.

        Lopuksi: en pidä yleistyksistä, mutta jos tässä sellaista ollaan hakemassa, sanoisin että kamerunilaiset miehet ovat TODELLISESSA suhteessa ollessaan uskollisia.

        Advice taken : )Ehkäpä olen epäluuloinen ainakin suhteen alussa kun ei voi tietää minkälainen ihminen on kyseessä.Mutta aika näyttää..


      • aloittaja
        näin täällä kirjoitti:

        Seurustelen itse myös Kamerunilaisen kanssa. En tiedä olenko erittäin epäluuloinen, mutta ainakin mieheni käytös saa minut epäilemaan häntä joskus ja useita riitoja käydään juuri tuon takia. Yötä hän ei ole poissa ollut, mutta myöhään tullut kotiin joitain kertoja. Itse hän kehuu itseään paremmaksi/uskollisemmaksi kuin useat muut afrikkalaiset ja sanoo, että en eläisi päivääkään kenenkään muun afrikkalaisen kanssa.No se voipi olla niin, tiedä sitten. Mitään pitäviä todisteita pettämisestä ei ole, mutta jokainen tekee erehdyksen jossain vaiheessa, jos asian laita näin on.
        Neuvoisin pitämään silmät auki.

        Kiitos neuvoista.Vähän mietityttää tuo miehesi sanoma asia,että hän on uskollisempi kuin useat muut afrikkalaiset.Kai se sitten on fakta että afrikkalaiset ovat keskimäärin melko uskottomia.Vaikea mennä sanomaan..Sekään ei ole hauskaa jos koko ajan epäilee toista.Aika stressaavaa varmaan molemmille.


    • kokenut

      Olen ollut yhden kamerunilaisen kanssa ja ei ollu ainakaan siihen luottamista.

      • on seuraava...

        vaikka nyt vähän myöhään huomaan tän ketjun niin pakko kertoo myös oma kokemus, mikä ei myöskään valitettavasti ole hyvä..erehdyin sekaantuun tässä vähän aikaa sitten kyseisen maan hemmoon, koska pintapuolisesti vaikutti niin länsimaiset arvot omaavalta ja oli akateeminen ja muka niin erilainen, mutta mullekin vihdoin paljastu koko karmee totuus, nimittäin jätkä oli sellanen PELURI että huh huh! Vaikka mäkin olin tosi varovainen koko "suhteen" ajan ja aina kyselin ja vaadin puhuun suoraan asioista, niin silti jätkä kusetti mua linssiin ihan 6-0 ja oikeen etukäteen keksi aina uskottavat tarinat, mitkä se sitten opetteli ulkoo niin hyvin, etten olis sitä eleiden perusteella saanu kiinni valehtelusta koskaan ellei mulla olis joku ylimääränen vaisto kuitenkin tuolla pääkopassa takonut varoituksen ääntä!
        Kaikista eniten mua näin jälkeenpäin ajatellen ärsytti siinä ja sen kavereissa eniten just sellanen ylimielinen, yli-itsevarma (muka) asenne. Nää kamerunilaiset pitää itteensä ihan selvästi ns. parempina kuin muita afrikaanoja, ainakin somaleita ym. levottomuuksista kärsiviltä alueilta tulevia. Sen verran otin itekin selvää asiasta, että Kamerun lienee yks Afrikan vauraimmista maista, eikä siellä mitään sotiakaan oo hetkeen ollu. Sieltä ei siis myöskään mun tietääkseni millään pakolaisstatuksella Suomeen tulla ja kuten sanottua, nää munkin "tuntemat" (niinpä niin..) hemmot on kaikki korkeakouluopiskelijoita ja kristittyjä, mutta mutta...mitä taas opimme tästä: ihmisen status ei kerro mitään käyttäytymistavoista tai moraalista, vaikka oman uskonnollisuuden ja korkeen moraalin mainostus kuuluukin niiden tapoihin..hah hah! Enää en kyllä kamerunilaista ottais (tai muutakaan afrikkalaista), kun ehkä korkeintaan tunteettoman hauskanpidon merkeissä, mutta toisaalta ei musta sellasta peluria sais, onneks! Vielä pitää lisätä, että musta tuntuu että niillä kamerunilaisilla, jotka tunsin, oli varmaan kaikilla afrikkalainen(ko) tyttöystävä kotona, mutta kyllä ne vaan tuolla yöelämässä juoksee nuorten suomityttöjen perässä, pettää minkä kerkiää! Kehotan oleen tosi VAROVAINEN!! Kattele tosi rauhassa ja testaa, kuuluuko jätkästä vielä hetken päästä, jos et vaikka suostu seksiin. Kaikista pahinta on se, että ne pettää ja kusettaa niin taitavasti että sitä on tosi vaikee tajuta, jos on vähänkin tunteiden sokaisema. Parasta, jos saa rysän päältä kiinni, koska muuten kiistää hamaan loppuun asti. No onnee ja oikeita valintoja kuitenki sulle ketjun aloittaja :) Kerro miten käy..

        P.S. Tiedän hyvin, että kusipäitä löytyy kaikista kansoista ja yleistäminen on pahasta, mutta on myös faktaa, että pettämistä ja monien suhteiden pyörittelyä pidetään hyväksyttävämpinä tietyissä kulttuureissa ja miehet vaikenee ja suojelee toisiaan näissä puuhissa!

        HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • aloittaja
        on seuraava... kirjoitti:

        vaikka nyt vähän myöhään huomaan tän ketjun niin pakko kertoo myös oma kokemus, mikä ei myöskään valitettavasti ole hyvä..erehdyin sekaantuun tässä vähän aikaa sitten kyseisen maan hemmoon, koska pintapuolisesti vaikutti niin länsimaiset arvot omaavalta ja oli akateeminen ja muka niin erilainen, mutta mullekin vihdoin paljastu koko karmee totuus, nimittäin jätkä oli sellanen PELURI että huh huh! Vaikka mäkin olin tosi varovainen koko "suhteen" ajan ja aina kyselin ja vaadin puhuun suoraan asioista, niin silti jätkä kusetti mua linssiin ihan 6-0 ja oikeen etukäteen keksi aina uskottavat tarinat, mitkä se sitten opetteli ulkoo niin hyvin, etten olis sitä eleiden perusteella saanu kiinni valehtelusta koskaan ellei mulla olis joku ylimääränen vaisto kuitenkin tuolla pääkopassa takonut varoituksen ääntä!
        Kaikista eniten mua näin jälkeenpäin ajatellen ärsytti siinä ja sen kavereissa eniten just sellanen ylimielinen, yli-itsevarma (muka) asenne. Nää kamerunilaiset pitää itteensä ihan selvästi ns. parempina kuin muita afrikaanoja, ainakin somaleita ym. levottomuuksista kärsiviltä alueilta tulevia. Sen verran otin itekin selvää asiasta, että Kamerun lienee yks Afrikan vauraimmista maista, eikä siellä mitään sotiakaan oo hetkeen ollu. Sieltä ei siis myöskään mun tietääkseni millään pakolaisstatuksella Suomeen tulla ja kuten sanottua, nää munkin "tuntemat" (niinpä niin..) hemmot on kaikki korkeakouluopiskelijoita ja kristittyjä, mutta mutta...mitä taas opimme tästä: ihmisen status ei kerro mitään käyttäytymistavoista tai moraalista, vaikka oman uskonnollisuuden ja korkeen moraalin mainostus kuuluukin niiden tapoihin..hah hah! Enää en kyllä kamerunilaista ottais (tai muutakaan afrikkalaista), kun ehkä korkeintaan tunteettoman hauskanpidon merkeissä, mutta toisaalta ei musta sellasta peluria sais, onneks! Vielä pitää lisätä, että musta tuntuu että niillä kamerunilaisilla, jotka tunsin, oli varmaan kaikilla afrikkalainen(ko) tyttöystävä kotona, mutta kyllä ne vaan tuolla yöelämässä juoksee nuorten suomityttöjen perässä, pettää minkä kerkiää! Kehotan oleen tosi VAROVAINEN!! Kattele tosi rauhassa ja testaa, kuuluuko jätkästä vielä hetken päästä, jos et vaikka suostu seksiin. Kaikista pahinta on se, että ne pettää ja kusettaa niin taitavasti että sitä on tosi vaikee tajuta, jos on vähänkin tunteiden sokaisema. Parasta, jos saa rysän päältä kiinni, koska muuten kiistää hamaan loppuun asti. No onnee ja oikeita valintoja kuitenki sulle ketjun aloittaja :) Kerro miten käy..

        P.S. Tiedän hyvin, että kusipäitä löytyy kaikista kansoista ja yleistäminen on pahasta, mutta on myös faktaa, että pettämistä ja monien suhteiden pyörittelyä pidetään hyväksyttävämpinä tietyissä kulttuureissa ja miehet vaikenee ja suojelee toisiaan näissä puuhissa!

        HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        tätä vähän pelkäsinkin että "oikea" tyttöystävä kotona ja täällä sitten pidetään hauskaa.Lisäksi se epäily että täälläkin olisi muitakin.mutta mistä sen voisin tietää?


      • mutta muutama vinkki..
        aloittaja kirjoitti:

        tätä vähän pelkäsinkin että "oikea" tyttöystävä kotona ja täällä sitten pidetään hauskaa.Lisäksi se epäily että täälläkin olisi muitakin.mutta mistä sen voisin tietää?

        sun pitää vaan tarkkailla sen miehen käytöstä tarkasti. Esitteleekö sut esim. kavereilleen, liikkuuko sun kanssa paikoissa, joissa on myös muita afrikkalaisia, etenkin naisia? Tunnetko sen lähimmät kaverit miten hyvin ja miten ne suhtautuu suhun, ottaako ylipäätään kontaktia suhun? Puhuuko tää mies avoimesti puhelimessa muiden kanssa sun ollessa paikalla vai pitääkö kännykkää esim. äänettömällä tai katoaa johonkin nurkan taa puhuun joka kerta? Kutsuuko sut kotiinsa vai haluaako nähdä aina jossain muualla?Jos ei oo ottanut suhun yhteyttä hetkeen tai ei vastaa sun viestiin/puheluun heti, niin miten selittää sen sulle? Onko järkeenkäyvää vai keksityn kuulosta (esim. puhelimessa vikaa tai unohti sen johonkin, vaikka tiedät sen olevan aina sen taskussa).Pitääkö säännöllisesti yhteyttä vai onko joskus soittamatta päiviä esim. kiireinen tai "matkalla" (lue: viettää aikaa muiden rakastajien/"oikeen" tyttöystävän kanssa)? Sanooko joskus asioita, joilla antaa sun ymmärtää että on miettinyt yhteistä tulevaisuutta, mutta toisinaan käyttäytyy päinvastoin ja on etäinen? Tässä siis vaan muutamia juttuja, joihin olis hyvä kiinnittää huomiota..

        Sun pitää vaan olla tosi tarkkanäkönen ja nähdä pintahabituksen taakse. Se on kyllä vaikeeta, itse tajusin yllämainituissa jutuissa olleen jotain hämärää vasta totuuden paljastuttua. Taisin olla juuri ko.tyypin kusetuksen sokaisema.
        Aina jälkeenpäin tällaiset jutut yleensä huomaa ja sun kohdalla voi olla toiset "tunnusmerkit", jotka pätee riippuen millanen tyyppi on kyseessä..

        En voi varmaan tän enempää auttaa, mutta olisin kiinnostunut vaihtaan sun kaa ajatuksia vaikka emaililla, jos vaan haluat..?


    • Ulla123

      Tapailen yhtä kamerunilaista ja muutama asia minua ihmetyttää kovasti. Hän pitää minuun yhteyttä usein mutta kuitenkin tuntuu, että viettää aikaa mieluummin yksin tai sukulaisten kanssa. Hän on yhtenä hetkenä aivan ihana ja seuraavana täysin poissaoleva tai tyly. Olen etsinyt merkkejä pettämisestä ym. turhaan. Puhelimen tosin pitää visusti piilossa...

      • Naisenvapaus

        Ihmettelen naisten mielenkiintoa miesten puhelimia kohtaan.
        Puhelin on nykyään henkilökohtainen joten käpälät irti.


      • Josefiina100v

        Hengailin satunnaisesti yhden kamerunilaisen bushfallerin kanssa, mutta se oli koko ajan saman maan akan kanssa kihloissa. Hyöty ja raha on ainoo mikä niitä oikeesti kiinnostaa.


      • Kokemusta

        Joo. Voi olla kotimaassa vaimo. Kokemusta on. Naimisissa 5 vuotta Kamerunilaisen kanssa. Vaimo ja lapsia kotimaassa. Kova valehtelemaan. Kaikki lojaaleja toisilleen eika voinut mulle kertoa. Suurimmalla osalla lapsia monelle naiselle, ja toisin pain. Suomessa ei montaa Kamerunilaista naista Etta ei ois lapsia useammalle Miehelle. Lapsia suomessa ja lapsia Kamerunissa. Raha ja seksi kelpaa suomalaiselta.


    • tyttispyttis

      avaatko hieman millaista oli sekstailu kamerunin komistuksen kanssa
      kandeeko alkaa styylaan sellasen kaa, onko niillä iso, ottaako naisen tarpeet huomioon vai pitääkö ne naista vaan siemennesteen kuljettajana pois makkarista

    • Mirandda

      Olen tapaillut reilun vuoden kamerunilaista miestä. Välillä aivan ihana ja välillä todella välinpitämätön. Seksi on pelkkää jyystöä ja minun pitää olla heti valmis. Kerran sanoin, että tarttisin vähän muutakin lämmittelyä kuin käskyn "turn around" niin suuttui ja sanoi, että minulle pitäisi riittää se, että hän on on minun vieressä. Kääntää aina kaiken minun syyksi ja tuntuu välillä kuin hän nauttisi kiusaamisestani. Onko kellään samoja kokemuksia?

      • Pata_vitonen

        Ei musta bastardi edes tuon vertaa vaivaudu suomea puhumaan, luomakunnan kruununa kun itseänsä pitää. Älä ainakaan anna tai lainaa rahaa sille! Tosin seksikin on varmaan niin surkeata ettei oikein ole mitään syytä hengailla noiden urpojen kanssa . Niiden naisilla on paksu perä ja siinä lyhyet jalantapaiset väärinpäin kiinni.


    • Hanttuli

      Joo kokemusta on. Ei kyllä ite kerkeä lämpenemään. Tapasin yhden Kamerunilaisen Afrikan club Kaisaniemessä. Oli niin kiire saada että autossa piti panna. Hengailin samaisen kundin kanssa about 1,5 vuotta. Kundi tuli miten sattuu. Oli yötä pois. Kerran tein lähtöä aamulla töihin kun kundi tuli kotiin ja pakko saada. Ei Kamerunilaiset ole sen ihmeellisimpiä sängyssä. On kyllä totta että aika jyystöö. Kamerunilaisen mies on laumaeläin suvun kanssa. Ehkä hyppäsi vieraissa. Kovin omistuksen haluinen oli. Tärkeintä heille on raha ja seksi. Eron hetkellä kaikki kelpaa. Hyvä että ei vienyt minulta vaatteita päältä.

    • ellunkanatuinen

      Ei kyl mee jyystöks ku mälli lens aina ennen aikojaan, surkee löysämulkku!
      Sopii hyvin et hengailee vaan vaan niiden "siskojensa" kanssa. ne kun keittelee läskiklönttejä ja silittelee paitoja ja jaksaa kehua rumaa kusipäätä.

      • Lävestä

        Sama meininki varmaan ollu alotuksen aikoina, mutta äijät vaan rumenee. Niksut hakkaa ne mennen tullen.


      • Satusedänuhri
        Lävestä kirjoitti:

        Sama meininki varmaan ollu alotuksen aikoina, mutta äijät vaan rumenee. Niksut hakkaa ne mennen tullen.

        No nigerialaiset miehet ne vasta luotettavia ovatkin. Hahahahha. En uskonut varoitteluita vaan haksahdin rakastumaan erääseen mieheen joka kolmen vuoden aikana paljastui kaiken elämästään valehdelleeksi, tunnevammaiseksi narsistiksi. Kaikki kaverit samanlaisia valehtelijoita ja pettureita kun vierestä seurasi. En todellakaan suosittele. Mutta toisaalta, se on ne kulttuuri-erot..suomalainen nainen ei vaan oo niin itsetunnoton ja herran pelkoinen että jäisi EM. Suhteeseen.


    • Anonyymi

      Yöllä timo tuli mun mukaan.. Voi vittu kun sinisilmäisiä naisia! Samaa kastia ne kaikki on! Valehtelevat suurin osa ja luoaavat ummet ja lammet. Moni työllistynyt alhaisiin palkkaluokkiin ja eivät siitä nouse kun huumeita kauppaamalla lisätienisteihin . Sitten kun vähistä vielä lähettää siivun "perheelle" afrikkaan, on siinä suominaisen kiva olla maksajana. Tollot!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe