miksi abortin hakijat vain lisääntyvät? Onko mielestänne oikein vielä rehvastella panoilla ja hoidoilla, joihin ei liity mitään vastuuta??
Kysyn vaan?
Mietipä seuraavan kerran heppi pystyssä: surmaanko nyt kaksi ihmistä? Toisen henkisesti ja toisen fyysisesti tuomittuna kuolemaan.
Tahtoo näes noissa "hoidoissa" se KONDOMI unohtua???
Miettikää
5
1265
Vastaukset
- vapahtaja
Ei nää mitään mieti :)
Suurin osa on niin hölmöä porukkaa, että nussitaan aina kun on tilaisuus. Eläimiä on paha mennä syyllistämään, nehän toteuttavat vaan omaa missiotaan :D
Kaikki eivät onneksi ole eläimiä, on meitä ihmisiäkin.- Joopa joo
Koska tietoon on tullut palautteen muodossa kannanottoja, joissa epäillään meidän syyllistyneen eläimiin sekaantumiseen, niin haluan tässä yhteydessä tuoda esille asiaan:
Kiistämme jyrkästi kaikki väitteet eläimiin sekaantumisesta. Meillä vallitsevat tiukat säännöt, jotka kieltävät sitomisen ja ruoskimisen uhalla kaikki undulaattia isompiin eläimiin kohdistuvat sekaantumisyritykset työajalla ruokatuntia lukuun ottamatta, eikä tietoon ole tullut yhtään tapausta, jolloin tätä rangaistuspykälää olisi pitänyt jättää käyttämättä.
Myös lemmikkilammas Albert kiistää syytteet.
- Tietotoimisto
Kondomin käyttö ei kiinnosta nuoria
(VAASA) 16-20 vuotiaista nuorista vain häviävän pieni osa on kiinnostunut kondomin käytöstä, ilmenee Lehden tutkimuksesta. Tutkimus tehtiin
suomalaisnuorten keskuudessa soittamalla sadalle nuorelle ja kysymällä “kiinnostaisiko käyttää kondomia.” Ylivoimaisesti yleisin vastaus oli “minä soitan nyt poliisille.” - Abortti ei
ole mikään ehkäisykeino. Kai sen nyt jokainen täysjärkinen ihminen tajuaa ja muitakin, jopa tehokkaampia ehkäisykeinoja on olemassa, kuin kondomi humalaisena ja kenties väärin käytettynä.
Sukupuolitaudeilta eivät pillerit tms. suojaa, mutta eipä tarvitse miettiä raskaaksi tulemista, ainakaan suurimmalla osalla, joille ne sopivat.
Itse olen kokenyt abortin, enkä yhdenillan jutusta, vaan taannoisen poikaystävän kanssa seurustelusta. Ehkäisy petti tasan kerran ja oitis olin raskaana. Voin kertoa, että olen mieluummin murhaaja, kuin että olisin synnyttänyt maailmaan yhden isättömän lapsen lisää ja joka olisi takuulla kärsinyt liian nuoren äitinsä elämän järkkymisestä. Siinä olisi mennyt mahdollisesti jopa kolme elämää pilalle. Omani, poikakaverin ja lapsen. Älkääkä sanoko, että et voi tietää sitä. Tiedän sen todella hyvin, sillä olen ehtinyt melkein nelikymppiseksi, enkä vieläkään halua lapsia.
Ei kai niillä panoilla ja hoidoilla kuulukaan rehvastella ja onhan siinä kaksi osapuolta tekemisissä, joten vastuu on kummallakin, eikä vain sillä, jolla on heppi pystyssä.
Itse harrastan hoitoja silloin tällöin, kunnes sellainen ihminen on vastassa, jonka kanssa voisin elää yhteiseloa. En ainakaan ilman seksiä aio olla, vaikka koskaan en päätyisi parisuhteeseen enää.
Ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön, vaikka tässä itse surullisena joudun toteamaan, että sydän on silti särkynyt moneen kertaan. Aina ei voi tietää, jos vaikka sattuukin oikeasti kiinnostumaan hoidostaan, mutta ei se silti kuoleman asia ole. - taistomies
kyrpää huoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948