Mitä voin tehdä naisen parantamiseksi. Hän piilottelee tavaroitani. Naisella tuntuu muutenkin olevan kauhea järjestyksen halu. Toki hänen päivittäin käyttämänsä kansiot ja läppäri lojuvat aina keittiön pöydällä.
Mutta sitten minun tavaroihin. Jätän käden ulottuville tavarat joita tarvitsen päivittäin. Mutta nainen "siivoaa" turhat roinat aina pois, ja samassa minun tärkeät tavarat ovat hukassa. Ihmetyttää paikat mihin emäntä nämä pistää. Esim työpaperini löytyivät eräästä pussista ylähyllyltä kenkälaatikon alta. Lisäksi moni käyttötavara löytyy jostain hyllyn takimmaiselta perältä pussiin piilotettuna.
Sitten yleensäkin käytännön järjestelyistä... Naisella on tapana pinota tavarat niin hyllylle tai kaappiin, että niitä on mahdollisimman epäkäytännöllinen sieltä ottaa. Esim vessassa lavuaarin reunalla ei saa naisen mielestä olla mitään, se pitää kiiltää. Sitten jokapäiväiset parranajovälineet, hiusharjat, geelit, deodorantit, yms purkit ja purnukat ovat kaapissa pinottuna niin että kun yhden ottaa niin koko pino tulee syliin. Tänäänkin tuli kiire töihin ja parta piti ajaa, romahti koko kasa purkkeja lavuaariin enkä ehtinyt niitä siivota pois. Nainen soittaa töihin ja itkua vääntäen sanoo että "on siinä mies, sotkee vain eikä tee mitään kotitöitä". Vaikka olin ennen töihin lähtöäni tiskannut ja pessyt pyykit, ettei tule sanomista. Nainen tekee kaikki asiat muutenkin mahdollisimman hankalasti ja TYÖLÄÄSTI. Itse teen asiat yleensä mahdollisimman vähällä vaivalla, ja lopputulos on silti sama. Esim jos lattialle tipahtaa ruokaa, niin pyyhin sen serlalla ja heitän roskiin. Nainen taas pyyhkii ruoan rätillä, ensin kostuttaa rätin, sitten pyyhkäisy, ja lopuksi rätin pesu & viikkaus. Itse en käytä rättiä sen takia että se vie enemmän aikaa, kädet kastuu turhan takia ja rätin paha haju tarttuu käsiin. Ja tästä saa aina kuulla.
Erään kerran naiseni lähti viikoksi reissuun kaverinsa kanssa. Huomasin että hammastahnatuubi oli loppumaisillaan. Kysyin että missä jemmassa ne 5 hammastahnatuubia on, jotka viikko sitten ostettiin. Nainen sanoi, että käytät sen vanhan loppuun, ja se kyllä riittää viikoksi kun tarkkaan käyttää. Sanoin että nipin napin voi riittää, mutta olisi kiva tietää missä sitä on lisää. Ei nainen sanonut vaan lähti reissuunsa. No, 5:n päivän päästä hammastahna loppui kuitenkin, kun serkkuni tuli pariksi yöksi kylään ja pesi myös hampaansa. Yritin etsiä joka paikasta mutta ei löytynyt. Meinasin ensin soittaa ja kysyä, mutta hain sitten lähikaupasta uuden tuubin. Sitten naiseni palasi reissulta kotiin, halimme ja hellimme sen illan. Lempi loppui kuitenkin lyhyeen, kun seuraavana aamuna nainen huomasi uuden hammastahnatuubin wc:ssä. Nainen sai tästä raivarin, haukkui minua vastuuttomaksi tuhlaajaksi. Selitin tilannetta, mutta ei auttanut. Nainen sanoi että olisi pitänyt ennemmin soittaa hänelle kuin ostaa uusi. Sanoin että miksei kertonut kun kysyin ennen reissua. Sitten nainen sanoi ettei voinut, kun en olisi muka käyttänyt vajaata tuubia 100% loppuun jos tiedän jemman. Nainen näytti sitten jemmansa, joka oli hänen vaatekaapin ylähyllyllä kenkälaatikossa toppatakin alla. Eipä tullut mieleen juuri sieltä etsiä hammastahnaa.
Ja tämä ei ollut ainut tapaus. Melkein kaikki asiat hän piilottaa, perustellen että olen tuhlaajapoika, joka tarvitsee kaitsijan. Hän pitää itseään johtajana, joka määrää talossa, vaikka asiani suoraan sanonkin, mutta hän tekee selkäni takana niin paljon esivalmisteluja että vie aina voiton joka asiasta. Harmittaa kun hän on jotenkin henkisesti päässyt tallomaan minut, että monesti tottelen jo sen takia etten jaksa kuunnella kiukuttelua.
Hän on asettanut minulle myös säännöt, mitä tulee noudattaa. Ei saa jyrsiä kynsiä, ei saa jättää kahvimukia olkkarin pöydälle, ei saa pitää kahta nestesaippuaa suihkussa (yksi pitää riittää), ei saa olla kauaa tietokoneella (yksi harrastuksistani), sänkyä ei saa jättää petaamatta vaikka myöhästyisi töistä.''
Mitä mieltä... Apuja!
nainen jemmaa tavarat
10
1348
Vastaukset
- ..........................
kuulostaa nyt kyllä siltä, että olisi aika lopettaa tuollainen parisuhde.
- tehopakkaus!
Keittiöpsykolgina arvelisin, että että hän yrittää kontrolloida jotain sisäistä juttuaan tuollaisen ulkoisen ilmentymän avulla? Jokin tiedostamaton trauma kenties? Mahtaisikohan hän suostua jonkinmoiseen terapiaan...? Vai onnistuisitko itse löytämään ongelman ytimen...käsiteltynä se kai menettäisi voimansa hallita arkeanne?
- huh :::
Kuuntele mitä luolamiehet sanoo sulle:
*DUMP THAT BiTCH!* - aikaspoika
kippaa sen akan tietokoneet jonnekin pihanperälle siististi viikattuna ja jos mäkättää niin kippaa koko akka!
Se varmaan tänne sitten kirjoittaakin sivuuhomminaan että apuaaa mitä tehdä kun on siivoton mies ?
hyi helek#¤%&/( - taas mies
Meillä on mies, joka todellakin siirtelee minun tavaroita. Jos jätän johonkin jotain ja ajattelen, että jätän siihen, että se löytyy, kun kohta sitä tarvisen. Niin eiköhän mies ole katsonut, että mitä tuo tuossa tekee ja siirtää sen jonnekin. Sitten, kun kysyn, että missä se tavara on. Hän vastaa, ettei muista mihin sen laittoin. No sitten sitä etsitään. Olen sanonut hänelle, että älä koske minun tavaroihin, koska en sitten löydä niitä, kun hän siirtää tai laittaa johonkin laatikkoon. No tuo on asia erikseen, mutta kyllä naisellasi on todella pihi. Myönnän kyllä, että itsekin olen jonkin veraan pihi, mutta en minä piilottelee tavaroita. Sillä eihän siitä ole mitään hyötyä, että ensin ostaa monta tuubia, vaikka tarjouksesta ja sitten vielä piilottaa ne. Ja sinä joudut hakemaan kaupasta uuden. Taitaa naisellasi viirata päästä ja todella pahasti. Kuinka jaksat olla tuollaisessa suhteessa?
Voisitteko sopia uudet pelisäännöt. Kaikille tavararoille omat paikat, mistä löytyy, jos loppuu ja myös se, että hän jättää sinun tavarasi rauhaan. - ...
Kuulostaa jollakin tavalla pakkoneuroosilta. Naisesi pyrkii hallitsemaan elämäänsä järjestelmällisyydellä ja tietyillä rutiineilla.
- nevermind
Nainen määrää sinua enemmän kuin laki sallii, lähde tilanteesta pois omaksi parhaaksesi. Minä itse olen nainen,ja elän myöskin parisuhteessa. Minä en jemmaa tavaroita piiloihin sillä hoidat kotityöt suunnilleen samaan tapaan kuin sinä. Minusta on aivan älytöntä tuollainen toiminta, en vaan voi olla säälimättä sinua.
- ASA.
Etkö sä osaa puhua, huutaa sille naisellesi?
- kiribati
on "Mitä voin tehdä naisen parantamiseksi."
Tuo on helppo, koska suhteen lähtökohta ei koskaan voi olla toisen ihmisen "parantaminen" tai muuttaminen. Vain itseään ja omaa suhtautumistaan asioihin voi muuttaa.
Miten sitä sitten pitäisi muuttaa niin se onkin sitten vaikeampi juttu. Itse en voisi elää kuvaamasi kaltaisessa suhteessa, lukiessani tuli suoraan sanottuna sellainen tunne, että tämän on pakko olla provo. Mutta jos tuo on tosi tilanne niin kannattanee alkaa miettiä, mitä kertoo sinusta se, että alistut tuollaiseen kohteluun ja haluatko jatkaa sitä tulevaisuudessakin vai päätätkö muuttaa omaa suhtautumistasi => käytöstäsi, ja miten. - Tsädää
Syvä sisäänhengitys, rinta rottingille ja sitten annat naisen kuulla kunniansa mitään säästelemättä. Jos ei pakkomielle tässä vaiheessa osoita yhtään talttumisen merkkiä, niin jätät hänelle vaihtoehdoiksi terapian tai ulko-oven. Nimittäin kummoista tulevaisuutta on tuskin luvassa tuota rataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214