Mietin ko. leikkaukseen menemistä ja olen surffannut netistä tietoa.Hintaskaala on melkoinen, 2900-7500 euroa on tähän mennessä haarukka. Halvin Laatukirugia Tallinnassa ja Nodström kallein. Muita vaihtoehtoja löysin Jyväskylästä Asko Salmen, Eiran sivut eivät auenneet, Siluetti jne. Onko kokemuksia ko. paikoista tai muista paikoista. Positiivisiä ja negatiivisiä. Itse operaation tehoa en epäile, mutta koen paikan valinnan ongelmalliseksi. Nettijuttuja muista lueskellessa on käynyt mielessä, että saakohan tässä rahalla Mersun vai Ladan.
Kokemuksia abdominoplastiasta
7
2489
Vastaukset
- röllömaha
leikattu vatsamakkaranpoisto jyväskylässä Ludwig oy ja Rintamäki olen todella tyytyväinen tulokseen sillä millään kuntoilulla ei olsi vatsalerpukka saanut pois ja nyt mahtuu vaatteet päälle ei tursuile
reikkauksesta vuosi ja arpi on todella vaalea ja huomaamaton
Suosittelen - Asko Salmi
Kävin viime syksynä leikkauksessa Asko Salmella Jyväskylässä ja en todellakaan ole katunut hetkeäkään.Lopputulos on jo nyt sellainen etten olisi ikinä uskonut kroppani voivan tulla siihen ulkonäköön mitä se nyt on ja leikkauksesta on kulunut kuitenkin vasta suhteessa vähän aikaa ottaen huomioon kuinka iso ja vaativa operaatio kohdallani oli.Suosittelen!
- ja kuinka pitkään olit sair...
Olen kuullut, että tekee todella kipeää ja pitkään. Pitääkö paikkansa?
- Rosette
Itse oli kaksi ja puoli kuukautta sitten Jyväskylässä Ludwig Oy:ssä ja Rintamäki leikkasi vatsamakkarat ja nahat pois. Maksoi 4168 € ja lopputulos on erinomainen. Nyt minulla on litteä kiinteä vatsa ja tunnen vatsalihakseni todella. Eka viikko leikkauksesta oli pahin, mutta kipulääkkeillä pärjäsi hyvin. Kahden viikon kuluttua en kaiken aikaa ajatellut vatsaani ja haavoja eli toipuminen sujui nopeasti. Joku tuossa epäili, että kipuja on ja paljon. No kaikki on tietysti suhteellista, en kyllä itse kokenut mitenkään erityisen kivuliaana tuota toimepidettä. Pahin kokemus itselläni on peräpukamaleikkaus ! Argh siitä oli tosi kipeä; hikikarpalot otsalla ja taju meinasi mennä. Ei voi samana päivänä puhua abdominoplastiasta. Minäkin mietin Nordströmiä; että saako rahalla jotain enemmän sitten ja tulin siihen tulokseen, että Helsingissä hinnatkin ovat pilvissä. Todella laadukasta työtä tekivät minulle Jyväskylässä. Tämä on oma mielipiteeni, eikä maksettu mainos! Suosittelen lämpimästi operaatioon ryhtymistä.
- Lokakuussa
Minä myös kävin Rintamäellä lokakuussa (n. 6 vko sitten). Olen myös ollut tyytyväinen tähänkin mennessä, vaikka vielä pientä turvotusta leikkausalueella vielä on. Minkä muotonen leikkausjälki teillä muilla on? Minua hieman mietityttää paikoittainen siksakkisuus arvessa...
- ex-röllö
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000196&posting=22000000022104410
(meni vahingossa väärään paikkaan)- ex-röllö
Lisään vielä, että klinikka oli todella siisti ja korkeatasoinen, henkilökunta ystävällistä ja plastiikkakirurgi Jyri Kullamaan työn jälki erinomaista. Kirurgin CV:n voi lukea Laatukirurgian sivuilta eli noudattaa EU:n vaatimia direktiivejä.
Kirurgi puhuu myös hyvää suomea, kuten osa hoitohenkilökunnastakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837