Mietin ko. leikkaukseen menemistä ja olen surffannut netistä tietoa.Hintaskaala on melkoinen, 2900-7500 euroa on tähän mennessä haarukka. Halvin Laatukirugia Tallinnassa ja Nodström kallein. Muita vaihtoehtoja löysin Jyväskylästä Asko Salmen, Eiran sivut eivät auenneet, Siluetti jne. Onko kokemuksia ko. paikoista tai muista paikoista. Positiivisiä ja negatiivisiä. Itse operaation tehoa en epäile, mutta koen paikan valinnan ongelmalliseksi. Nettijuttuja muista lueskellessa on käynyt mielessä, että saakohan tässä rahalla Mersun vai Ladan.
Kokemuksia abdominoplastiasta
7
2491
Vastaukset
- röllömaha
leikattu vatsamakkaranpoisto jyväskylässä Ludwig oy ja Rintamäki olen todella tyytyväinen tulokseen sillä millään kuntoilulla ei olsi vatsalerpukka saanut pois ja nyt mahtuu vaatteet päälle ei tursuile
reikkauksesta vuosi ja arpi on todella vaalea ja huomaamaton
Suosittelen - Asko Salmi
Kävin viime syksynä leikkauksessa Asko Salmella Jyväskylässä ja en todellakaan ole katunut hetkeäkään.Lopputulos on jo nyt sellainen etten olisi ikinä uskonut kroppani voivan tulla siihen ulkonäköön mitä se nyt on ja leikkauksesta on kulunut kuitenkin vasta suhteessa vähän aikaa ottaen huomioon kuinka iso ja vaativa operaatio kohdallani oli.Suosittelen!
- ja kuinka pitkään olit sair...
Olen kuullut, että tekee todella kipeää ja pitkään. Pitääkö paikkansa?
- Rosette
Itse oli kaksi ja puoli kuukautta sitten Jyväskylässä Ludwig Oy:ssä ja Rintamäki leikkasi vatsamakkarat ja nahat pois. Maksoi 4168 € ja lopputulos on erinomainen. Nyt minulla on litteä kiinteä vatsa ja tunnen vatsalihakseni todella. Eka viikko leikkauksesta oli pahin, mutta kipulääkkeillä pärjäsi hyvin. Kahden viikon kuluttua en kaiken aikaa ajatellut vatsaani ja haavoja eli toipuminen sujui nopeasti. Joku tuossa epäili, että kipuja on ja paljon. No kaikki on tietysti suhteellista, en kyllä itse kokenut mitenkään erityisen kivuliaana tuota toimepidettä. Pahin kokemus itselläni on peräpukamaleikkaus ! Argh siitä oli tosi kipeä; hikikarpalot otsalla ja taju meinasi mennä. Ei voi samana päivänä puhua abdominoplastiasta. Minäkin mietin Nordströmiä; että saako rahalla jotain enemmän sitten ja tulin siihen tulokseen, että Helsingissä hinnatkin ovat pilvissä. Todella laadukasta työtä tekivät minulle Jyväskylässä. Tämä on oma mielipiteeni, eikä maksettu mainos! Suosittelen lämpimästi operaatioon ryhtymistä.
- Lokakuussa
Minä myös kävin Rintamäellä lokakuussa (n. 6 vko sitten). Olen myös ollut tyytyväinen tähänkin mennessä, vaikka vielä pientä turvotusta leikkausalueella vielä on. Minkä muotonen leikkausjälki teillä muilla on? Minua hieman mietityttää paikoittainen siksakkisuus arvessa...
- ex-röllö
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000196&posting=22000000022104410
(meni vahingossa väärään paikkaan)- ex-röllö
Lisään vielä, että klinikka oli todella siisti ja korkeatasoinen, henkilökunta ystävällistä ja plastiikkakirurgi Jyri Kullamaan työn jälki erinomaista. Kirurgin CV:n voi lukea Laatukirurgian sivuilta eli noudattaa EU:n vaatimia direktiivejä.
Kirurgi puhuu myös hyvää suomea, kuten osa hoitohenkilökunnastakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648