pattitilanne

JASSSO77

Vaimoni tapasi viime viikonloppuna toisella paikkakunnalla ravintolassa ollessaan miehen jonka kanssa on nyt viikon ajan lähetellyt viestejä suuntaan ja toiseen.Vaimoni mukaan he ovat vain kavereita minkä haluaisin uskoa (ja ehkä uskonkin).
Hän tarvitsee kuulemma miespuolista juttukaveria koska itse olen niin huono keskustelemaan ja näyttämään tunteitani(mikä sekin on totta).
Kuitenkin tässä on kohta 9 vuotta tunnettu ja lapsiakin on siunaantunut 2 kappaletta (7v ja 1v).
Niin onko tuollainen tekstailu moraalisesti oikein?Minua loukkaa ja suututtaa aivan älyttömästi tuollainen toiminta minkä olenkin vaimolleni tehnyt erittäin selväksi johon hän vain toteaa että ei siinä ole mitään väärää.Minun tunteillani ei ole mitään väliä.Ja jos kerran tarvii juttukaveria niin miksi tekstailla?Onko se nyt sitä keskustelua parhaimmillaan?Sekin vielä ärsyttää kun vaimo kutsuu sitä äijää ystäväkseen(kerran nähnyt ja jutellut sen kanssa ja se onkin jo ystävä.Ei hyvää päivää!)
Siis onko oikein että juttukaveria tarvitseva naimisissa oleva nainen voi tekstailla vieraalle miehelle jonka on tavannut n.1,5 promillen humalassa ravintolassa viikko sitten ja sen on ok?
Vai olenko itse täysi idiootti kun en hyväksy asiaa?

8

1457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttää viestit

Pyydä vaimoasi näyttämään ne viestit sinulle. Jos voi näyttää ja ei mitään sellaista, että haluan sinua, mulla on ikävä tai vielä pahempaa, niin ehkä olisi just ja just hyväksyttävää. Mutta taitaa olla ihastunut. Eli ei tuo ole mielestäni normaalia käytöstä. Tai voihan olla niin, että se mies on ihastunut ja lähettelee viestejä. Eli tärkeämpää on se, mitä vaimosi vastailee. Olen itse nainen ja en kyllä tuollaista sulattaisi ihan helposti. Näytäpä muuten näitä vastauksia vaimollesi. Jos haluaa katsoa niitä, eikä suutu, niin silloin voisi kuvitella, että hänellä ei ole mitään hämärää menossa.

• sivuhyppy

Ihan vaan `pikkusen`,haiskahtaa palaneen käry.Entäs,jos homma olisi toisin päin,hyväksyisikö vaimosi asian,ilman epäilyjä.

• Minusta kyllä vaikuttais jotta tuohon kätkeytyy takaovi naiseltasi.Älä anna periksi,vaadi tekstarit heti nähtäville kun ne saapuu puhelimeen.

• itse jututtaa

kyseistä miestä???

• kiribati

ei ole oikeutta lukea toiselle lähetettyjä tekstareita, ei edes puolisolla. Jos lähettäjä on tarkoittanut viestinsä vain yhden henkilön luettavaksi niin silloin niitä ei ole todellakaan tarkoitettu muiden luettavaksi. Laki ei kiellä näyttämästä itselle saapuneita tekstareita eteenpäin (tässä asiassa "kunnostautuneita" julkkiksiakinhan tästä maasta löytyy), mutta hyvät käytöstavat kyllä.

• hirviö

Minulle kävi juuri samallatavalla kuin vaimollesi siis löysin muka miespuolisen kaverin. oltiin alussa miehen kanssa muka kavereita.yks kerta sitten otettiin alkoholia niin eiköhän mukaan tullut seksiä. suhdetta kesti n.3kk ja minä idiootti ihastuin mieheen. kun mies sai mitä halusi niin hänpä jätti sitten minut vedoten ettei halua olla suhteen rikkoja. Joten älä riivattu usko moiseen kaveruuteen vaan lopeta kaveruus heti jotta mitään suhdetta ei ehtisi alkaa...

• ahdistunut

Mielestäni nainen ja mies vain harvoissa tapauksissa voivat olla vain ystäviä keskenään ja toisaalta en jaksa uskoa että niitä ravintoloista ainakaan löydetään. Mieheni harrastaa kanssa tekstiviestittelyä naisten kanssa meillä on 4 lasta ja yhteistä taivalta melkein 14 vuotta. Sinun kannattaa selvittää asia vaimosi kanssa nyt kun se vielä on mahdollista. Pyydä esimerkiksi näyttää viestien sisältöä, jos hän ei tähän suostu, hän todennäköisesti salaa sinulta jotakin. Sinun kannattaa myös miettiä miksi et voisi keskustella jatkossa hänen kanssaan enemmän ja osoittaa mielenkiintosi hänen asioissaan. Puutu asiaan ennenkuin se on liian myöhäistä. Onnea teille.

• Nimetön

Voihan se olla niin että naisesi haluaa jostain syystä tehdä sinut mustasukkaiseksi(?) Itse saattaisin, lapsellinen kun olen, tehdä juuri jotain tuollaista saadakseni oman mieheni mustasukkaiseksi. Jos hän sillä tavoin tajuisi minun arvoni jo arkipäiväistyneessä suhteessa, voisin jopa ruveta kutsumaan ystävkseni jotain baarituttua. Saisin ehkä mieheltäni sitä huomiota, jota hän ei minulle ole muistanut osoittaa pitkiin aikoihin.

Onhan se tosi ettei ystäviä noin vain viikossa synny, ja varsinkin baarissa tavatuista vastakkaisen sukupuolen edustajista. En usko ainakaan..

Sanot että vaimosi kaipaa ulkopuolisia miehiä keskustekukavereikseen/näyttämään tunteitaan hänelle kun sinusta ei siihen ole?!? Entäpä jos vaimosi mielestä teillä ei seksielämä toimi?

Kyllä minä hyväksyn miehelläni naispuoliset kaverit ja hän minulla miespuoliset kaverit, mutta se tarkoittaa sitä että nämä kaverit voidaan tuoda kotiin ja esitellä heidät toisillemme. Ja jos viesteijä tulee "epäilyttävissä" määrin kyllä minä voin kysyä (huom kysyä, en katsoa "salaa") että mikäs asia se noin kovasti jututtaa? Eikä mieheni, enkä minäkään, sellaisesta suutu. Jos suututtaa niin se olisi jo merkki että on jotain salattavaa, ja eihän salaisuudet kuulu parisuhteeseen.

Mutta mielestäni pitää muistaa että pitkäkin (ja varsinkin pitkä) parisuhde vaatii hoitoa toimiakseen. Mikset veisi naistasi esim. viikonlopuksi kylpylään tai keksitte jotain muuta mukavaa yhteistä tekemistä niin ei tarvitsisi sitä jännitystä tai keskusteluseuraa etsiä parisuhteen ulkopuolelta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4582
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      12
      2707
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      177
      1799
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      261
      1620
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1500
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1367
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1307
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      73
      1291
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1262
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35