olin pikkujouluissa, join liikaa ja nakkikioskin jonosta "löysin" miehen. Vaihdettiin varmaan kaks lausetta keskenämme ja lähettiin sen luo. Otettiin siinä drinkit ja hypättiin punkkaan. Seksi oli ihan jees. aamulla sanottiin näkemiin.Vaikka kumpikin varmaan tiedetään ettei ikinä enää nähdä.Pointti on se että jos kaksi ihmistä yön pimeydessä näin kohtaa ja aamulla eroaa, ei siinä mitään pahaa ole. Jos kumpikaan ei odota enempää.
taas sen tein...
7
4719
Vastaukset
- Astrid
- varmaankin
hirveän ylpeä nyt itsestäsi!Aploodeja!!
- kuka tahans
yöhypyllä ollut mieski eikö vain?
t: jake25
- juttu oli
sinun ja sen miehen asia. se ei kuulu meille muille. ei tuossa ollut mitaan rikollista. oot ihan ok gimuli.
- eitykkä
Oletkohan ihan varmaan nainen?
- Tia-Tankero
Jos molemmat tietää missä mennään ja on suostuvaisia ja suojautuu KONDOMILLA niin asia on ihan ok. Kaikki vaan ei ole valmiita tollaiseen, kuten allekirjoittanut. Mietin vain, että jäikö siitä jokin vaivaamaan, kun kirjoitit tänne. Ei kannata suostua, jos vähänkin tuntuu, että siitä jää jotain mielipahaa.
- ihmettelen kovasti
ja pidät itseäsi normaalina?
Olen sitä mieltä, että noin tekee ns. kevytkenkäinen nainen, jota miesporukassa kutsutaan myös monin eri nimin alkaen h*orasta ja päättyen p*nopuun kautta makuupatjaan.
Luulet vielä olevasi jotenkin jees ja OK?
Hyvät hyssykät, millainen pissapää.
Tämän täytyy olla provo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488