Miksi ihmeessä teitä

kakkosiksi sanotaan

Miksi vaimo ei voisi olla ENSIMMÄINEN ja kakkonen TOINEN.
Halventava sana joku kakkonen.

11

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naks,,,,,,,,,,,,,,,,

pää paukkaa,äijä kyrpä suorana laukkaa,osoitteena kakkospesä, niks-naks nuppi sekos.

• ellinooraaleksandrajurvanen

ja toinen nainen on halveksittava kakkonen. Tietty.

• mielestä

halveksittava? Arvostan toista miestä monestakin syystä enemmän kuin aviomiestäni! Ainoa jota tässä kuviossa voin halveksua olen minä itse!

• et arvosta omaa
        mielestä kirjoitti:

halveksittava? Arvostan toista miestä monestakin syystä enemmän kuin aviomiestäni! Ainoa jota tässä kuviossa voin halveksua olen minä itse!

miestäsi hitustakaan ,koska petät häntä. Kuinka voi väittää arvostavansa ihmistä, jolle valehtelee päin naamaa todella aroissa ja herkissä asioissa? Luuletko, että miehesi kokee sinun arvostaneen häntä ,kun petturuutesi paljastuu ( ne yleensä aina paljastuu tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin )? Miksi muuten olet naimisissa, ota se parempi ukko, et kai niin tyhmä ole ,että huonon kanssa kärvistelet, kun on laatukamaa tarjolla!

• järkyttämään sinua
        et arvosta omaa kirjoitti:

miestäsi hitustakaan ,koska petät häntä. Kuinka voi väittää arvostavansa ihmistä, jolle valehtelee päin naamaa todella aroissa ja herkissä asioissa? Luuletko, että miehesi kokee sinun arvostaneen häntä ,kun petturuutesi paljastuu ( ne yleensä aina paljastuu tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin )? Miksi muuten olet naimisissa, ota se parempi ukko, et kai niin tyhmä ole ,että huonon kanssa kärvistelet, kun on laatukamaa tarjolla!

sillä salaisuus on jo tullut julki ja liittoa vain haluaa äijä parka jatkaa.
        Tuo taas on hyvä kysymys, miksi itse siinä kuviossa enää pyörin, mutta johtunee omasta saamattomuudestani ja pelkuruudestani.

• lisäys edelliseen
        et arvosta omaa kirjoitti:

en väitäkään, että arvostaisin aviomiestäni, sitä alunperin juuri yritin selittää. Ainoa yhdessä pitävä voima on puolenhehtaarin tontti 120 neliöö asuinpinta-alaa...

• kakkonen juuri

siksi ,kun on olemassa se ykkönen eli ykköstä petetään. Toinen olet vasta sitten ,kun ei ole enää ykköstä, siis on erottu. Kakkoemem pysyy kakkosena niin kauan kun ykkönen on kuvioissa.

Ja tämä PETTÄMINEN on avainsana siihen miksi olet kakkonen etkä toinen.

• koska kakkosena

olo on sitä ala-arvoista ja halventavaa. Kys vain siis niistä, jotka tieten ovat kakkosia ja halventavat näin itseään

• asiaa sinun

tavallasi(ylläty,yllätys) toiset tykkäävät, kun mies ei ole siinä jatkuvalla syötöllä. Elä ja anna toistenkin elää, olisi hyvä motto sinullekin..

• suurinosa
        asiaa sinun kirjoitti:

tavallasi(ylläty,yllätys) toiset tykkäävät, kun mies ei ole siinä jatkuvalla syötöllä. Elä ja anna toistenkin elää, olisi hyvä motto sinullekin..

kokee juuri kuten minä, vain harvat toisin

• kyse ykkösten
        asiaa sinun kirjoitti:

ja petettyjen puolesta ei teidän kakkosten näkökulmasta, joka tiedetäänkin jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe