Miksi vaimo ei voisi olla ENSIMMÄINEN ja kakkonen TOINEN.
Halventava sana joku kakkonen.
Miksi ihmeessä teitä
11
828
Vastaukset
- naks,,,,,,,,,,,,,,,,
pää paukkaa,äijä kyrpä suorana laukkaa,osoitteena kakkospesä, niks-naks nuppi sekos.
- ellinooraaleksandrajurvanen
ja toinen nainen on halveksittava kakkonen. Tietty.
- mielestä
halveksittava? Arvostan toista miestä monestakin syystä enemmän kuin aviomiestäni! Ainoa jota tässä kuviossa voin halveksua olen minä itse!
- et arvosta omaa
mielestä kirjoitti:
halveksittava? Arvostan toista miestä monestakin syystä enemmän kuin aviomiestäni! Ainoa jota tässä kuviossa voin halveksua olen minä itse!
miestäsi hitustakaan ,koska petät häntä. Kuinka voi väittää arvostavansa ihmistä, jolle valehtelee päin naamaa todella aroissa ja herkissä asioissa? Luuletko, että miehesi kokee sinun arvostaneen häntä ,kun petturuutesi paljastuu ( ne yleensä aina paljastuu tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin )? Miksi muuten olet naimisissa, ota se parempi ukko, et kai niin tyhmä ole ,että huonon kanssa kärvistelet, kun on laatukamaa tarjolla!
- järkyttämään sinua
et arvosta omaa kirjoitti:
miestäsi hitustakaan ,koska petät häntä. Kuinka voi väittää arvostavansa ihmistä, jolle valehtelee päin naamaa todella aroissa ja herkissä asioissa? Luuletko, että miehesi kokee sinun arvostaneen häntä ,kun petturuutesi paljastuu ( ne yleensä aina paljastuu tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin )? Miksi muuten olet naimisissa, ota se parempi ukko, et kai niin tyhmä ole ,että huonon kanssa kärvistelet, kun on laatukamaa tarjolla!
sillä salaisuus on jo tullut julki ja liittoa vain haluaa äijä parka jatkaa.
Tuo taas on hyvä kysymys, miksi itse siinä kuviossa enää pyörin, mutta johtunee omasta saamattomuudestani ja pelkuruudestani. - lisäys edelliseen
et arvosta omaa kirjoitti:
en väitäkään, että arvostaisin aviomiestäni, sitä alunperin juuri yritin selittää. Ainoa yhdessä pitävä voima on puolenhehtaarin tontti 120 neliöö asuinpinta-alaa...
- kakkonen juuri
siksi ,kun on olemassa se ykkönen eli ykköstä petetään. Toinen olet vasta sitten ,kun ei ole enää ykköstä, siis on erottu. Kakkoemem pysyy kakkosena niin kauan kun ykkönen on kuvioissa.
Ja tämä PETTÄMINEN on avainsana siihen miksi olet kakkonen etkä toinen. - koska kakkosena
olo on sitä ala-arvoista ja halventavaa. Kys vain siis niistä, jotka tieten ovat kakkosia ja halventavat näin itseään
- asiaa sinun
tavallasi(ylläty,yllätys) toiset tykkäävät, kun mies ei ole siinä jatkuvalla syötöllä. Elä ja anna toistenkin elää, olisi hyvä motto sinullekin..
- suurinosa
asiaa sinun kirjoitti:
tavallasi(ylläty,yllätys) toiset tykkäävät, kun mies ei ole siinä jatkuvalla syötöllä. Elä ja anna toistenkin elää, olisi hyvä motto sinullekin..
kokee juuri kuten minä, vain harvat toisin
- kyse ykkösten
asiaa sinun kirjoitti:
ja petettyjen puolesta ei teidän kakkosten näkökulmasta, joka tiedetäänkin jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770