Miksi ihmeessä teitä

kakkosiksi sanotaan

Miksi vaimo ei voisi olla ENSIMMÄINEN ja kakkonen TOINEN.
Halventava sana joku kakkonen.

11

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naks,,,,,,,,,,,,,,,,

pää paukkaa,äijä kyrpä suorana laukkaa,osoitteena kakkospesä, niks-naks nuppi sekos.

• ellinooraaleksandrajurvanen

ja toinen nainen on halveksittava kakkonen. Tietty.

• mielestä

halveksittava? Arvostan toista miestä monestakin syystä enemmän kuin aviomiestäni! Ainoa jota tässä kuviossa voin halveksua olen minä itse!

• et arvosta omaa
        mielestä kirjoitti:

halveksittava? Arvostan toista miestä monestakin syystä enemmän kuin aviomiestäni! Ainoa jota tässä kuviossa voin halveksua olen minä itse!

miestäsi hitustakaan ,koska petät häntä. Kuinka voi väittää arvostavansa ihmistä, jolle valehtelee päin naamaa todella aroissa ja herkissä asioissa? Luuletko, että miehesi kokee sinun arvostaneen häntä ,kun petturuutesi paljastuu ( ne yleensä aina paljastuu tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin )? Miksi muuten olet naimisissa, ota se parempi ukko, et kai niin tyhmä ole ,että huonon kanssa kärvistelet, kun on laatukamaa tarjolla!

• järkyttämään sinua
        et arvosta omaa kirjoitti:

miestäsi hitustakaan ,koska petät häntä. Kuinka voi väittää arvostavansa ihmistä, jolle valehtelee päin naamaa todella aroissa ja herkissä asioissa? Luuletko, että miehesi kokee sinun arvostaneen häntä ,kun petturuutesi paljastuu ( ne yleensä aina paljastuu tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin )? Miksi muuten olet naimisissa, ota se parempi ukko, et kai niin tyhmä ole ,että huonon kanssa kärvistelet, kun on laatukamaa tarjolla!

sillä salaisuus on jo tullut julki ja liittoa vain haluaa äijä parka jatkaa.
        Tuo taas on hyvä kysymys, miksi itse siinä kuviossa enää pyörin, mutta johtunee omasta saamattomuudestani ja pelkuruudestani.

• lisäys edelliseen
        et arvosta omaa kirjoitti:

en väitäkään, että arvostaisin aviomiestäni, sitä alunperin juuri yritin selittää. Ainoa yhdessä pitävä voima on puolenhehtaarin tontti 120 neliöö asuinpinta-alaa...

• kakkonen juuri

siksi ,kun on olemassa se ykkönen eli ykköstä petetään. Toinen olet vasta sitten ,kun ei ole enää ykköstä, siis on erottu. Kakkoemem pysyy kakkosena niin kauan kun ykkönen on kuvioissa.

Ja tämä PETTÄMINEN on avainsana siihen miksi olet kakkonen etkä toinen.

• koska kakkosena

olo on sitä ala-arvoista ja halventavaa. Kys vain siis niistä, jotka tieten ovat kakkosia ja halventavat näin itseään

• asiaa sinun

tavallasi(ylläty,yllätys) toiset tykkäävät, kun mies ei ole siinä jatkuvalla syötöllä. Elä ja anna toistenkin elää, olisi hyvä motto sinullekin..

• suurinosa
        asiaa sinun kirjoitti:

tavallasi(ylläty,yllätys) toiset tykkäävät, kun mies ei ole siinä jatkuvalla syötöllä. Elä ja anna toistenkin elää, olisi hyvä motto sinullekin..

kokee juuri kuten minä, vain harvat toisin

• kyse ykkösten
        asiaa sinun kirjoitti:

ja petettyjen puolesta ei teidän kakkosten näkökulmasta, joka tiedetäänkin jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      198
      2757
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      941
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      860
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      859
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      93
      830
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      292
      827
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      719
    Aihe