Eipä liity ehkä aiheeseen, mutta...
Miehet kun lähes aina juttelevat siitä, miten siniset tai ruskeat silmät on ihanat jne..
Miten sitten vihreät silmät? Joillekin on sellaisetkin oudot suotu. Mitä mieltä miehet niistä? Ovatko pelottavat, oudot vaiko kenties kauniit?
Silmät
8
2265
Vastaukset
- Ehkä kauneimmat...
Vihreät ovat vähän erilaiset. Itse tykkään ainakin. Oli yks tyttöystävä joka sai meikkaamalla ittensä näyttämään aina tosi seksyltä. Joskus sen silmät näytti tosi vihreiltä ja joskus vähemmin...
- mies..
Mutta pienet ja pistävät pupiillit ovat inhottavat, semmoset neulanpään kärjen kokoiset pisteet, käärmeen silmät, pöks!
- pienene ja
laajene valon mukaan..? Aikamoisessa säteessä olet jotakin naista katsonut, jos on noin pienet pupillit! heh
- mies..
pienene ja kirjoitti:
laajene valon mukaan..? Aikamoisessa säteessä olet jotakin naista katsonut, jos on noin pienet pupillit! heh
Joillakin naisilla aina pienet pupilit pimeessäkin. Varmaan jonku aivotärähdyksen aikaan saannosta. Tämmösen ihmiset saa satunnaisesti jotain hirveitä raivokohtauksiakin. On kokemusta.
- että..
mies.. kirjoitti:
Joillakin naisilla aina pienet pupilit pimeessäkin. Varmaan jonku aivotärähdyksen aikaan saannosta. Tämmösen ihmiset saa satunnaisesti jotain hirveitä raivokohtauksiakin. On kokemusta.
olet ollut jonkunnarkkari naisen kanssa tekemisissä varmaankin... ei pahalla! heh. Monet huumeet meinaan tuppaa pienentämään pupilleja ja aiheuttaa tiesmitä raivokohtauksia..
- VeToSa
Silmät saa olla vaikka vinot ja vihreät, pääasia ettei pillu ei ole poikittain.
- .......................
Itse olen vihreistä silmistäni joskus kuullut, että vihreät silmät ovat petolliset. En tiedä mitä siitä sitten olisi pitänyt ajatella... Toiset kutsuvat kissansilmäksi... Itse olen aina pitänyt kovasti ruskeista silmistä suomalaisella miehellä.. :)
- mulla ainakin
mutta täytyy sanoa että ne on saaneet enemmän väriä viime aikoina, tiiä sitten mistä johtuu... ja minä en kyl mikään ex-tapaus ole, että sellaiset jutut suljen kokonaan pois, mulle eip sellaista väitetä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3186171Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483646Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492841"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252177Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1021749- 671222
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811065Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10948Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11894