Eipä liity ehkä aiheeseen, mutta...
Miehet kun lähes aina juttelevat siitä, miten siniset tai ruskeat silmät on ihanat jne..
Miten sitten vihreät silmät? Joillekin on sellaisetkin oudot suotu. Mitä mieltä miehet niistä? Ovatko pelottavat, oudot vaiko kenties kauniit?
Silmät
8
2263
Vastaukset
- Ehkä kauneimmat...
Vihreät ovat vähän erilaiset. Itse tykkään ainakin. Oli yks tyttöystävä joka sai meikkaamalla ittensä näyttämään aina tosi seksyltä. Joskus sen silmät näytti tosi vihreiltä ja joskus vähemmin...
- mies..
Mutta pienet ja pistävät pupiillit ovat inhottavat, semmoset neulanpään kärjen kokoiset pisteet, käärmeen silmät, pöks!
- pienene ja
laajene valon mukaan..? Aikamoisessa säteessä olet jotakin naista katsonut, jos on noin pienet pupillit! heh
- mies..
pienene ja kirjoitti:
laajene valon mukaan..? Aikamoisessa säteessä olet jotakin naista katsonut, jos on noin pienet pupillit! heh
Joillakin naisilla aina pienet pupilit pimeessäkin. Varmaan jonku aivotärähdyksen aikaan saannosta. Tämmösen ihmiset saa satunnaisesti jotain hirveitä raivokohtauksiakin. On kokemusta.
- että..
mies.. kirjoitti:
Joillakin naisilla aina pienet pupilit pimeessäkin. Varmaan jonku aivotärähdyksen aikaan saannosta. Tämmösen ihmiset saa satunnaisesti jotain hirveitä raivokohtauksiakin. On kokemusta.
olet ollut jonkunnarkkari naisen kanssa tekemisissä varmaankin... ei pahalla! heh. Monet huumeet meinaan tuppaa pienentämään pupilleja ja aiheuttaa tiesmitä raivokohtauksia..
- VeToSa
Silmät saa olla vaikka vinot ja vihreät, pääasia ettei pillu ei ole poikittain.
- .......................
Itse olen vihreistä silmistäni joskus kuullut, että vihreät silmät ovat petolliset. En tiedä mitä siitä sitten olisi pitänyt ajatella... Toiset kutsuvat kissansilmäksi... Itse olen aina pitänyt kovasti ruskeista silmistä suomalaisella miehellä.. :)
- mulla ainakin
mutta täytyy sanoa että ne on saaneet enemmän väriä viime aikoina, tiiä sitten mistä johtuu... ja minä en kyl mikään ex-tapaus ole, että sellaiset jutut suljen kokonaan pois, mulle eip sellaista väitetä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948