nurinkurista

luottavainen

Olemme oltu puolitoista vuotta yhdessä. Riitelemme noin kerran kuussa pienesti tai vähän isommin. Aina ollaan saatu sovittua ja selvitettyä parin päivän päästä puhumalla. Usein aiheeksi nousee luottamus. Poikaystäväni petti minua keväällä, annoin anteeksi ja jatkoimme seurustelua. Olemme rehellisiä toisillemme ja uskon että poikaystäväni kertoisi jos jotain tapahtuisi.
Kuitenkin, lähes joka kerta kun riitelemme, poikaystäväni olettaa että kyse olisi siitä etten luottaisi häneen. Vaikka asian ydin olisi aivan muualla, hän alkaa huutaa "ai sä luulet et mä petän sua" tmv. Eikä hän usko kun sanon luottavani häneen. Inhottaa kun hän laittaa sanoja suuhuni ja myöhemmin vielä väittää että ne olisivat olleet minun sanojani.
Mitä mun pitäisi sanoa, miten todistaa luottamukseni?? Vai onko kyse jostain muusta, eikö hän luota itseensä, vai tunteeko hän vielä syyllisyyttä? Mun on vaikea ymmärtää tuollaista käyttäytymistä.
Onko kenelläkään neuvoja tai samanlaisia kokemuksia?

2

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höppiäinen

hän puhuu omasta syyllisyydestä. hän purkaa omaa pahaa oloaan tuolla tavalla sinunn. tuskin hän itse sitä tiedostaa. se että olet antanut anteeksi on tavallaan tehnyt sinusta "pyhimyksen" ja hänen on vaikea käsitellä asiaa.

• kurjaa

Meillä aseena käytössä on seuraavanlaisia lauseita:
      "Mut sähän oot pettäny ennenki." (tarkoittaa edellisessä suhteessa)
      "Tiedän etten ole mikään haluttava, joten varmaan haet läheisyyttä muualta."
      "Meillähän ei ole ikinä ollu niin kiihkeetä ku sulla ja sun "kavereilla"."

Muutenkin kumppani monesti kertoo minulle, mitä MINÄ ajattelen tai mitä MINÄ haluan tai mitä MINÄ teen. Ja yleensä asiat ei ole ollenkaan niin. Kun/jos korjailen hänen sanomisia, hän ei kuuntele, vaan puhuu päälle, tai jatkaa omia sotalauseitaan.

On inhottavaa kuulla itsestään perättömiä syytteitä ja asioita rakastamaltaan ihmiseltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe