onko muilla tällästä ongelmaa mun täytyis varmaan mennä psykiatrille tai jotain nimittäin on ihan koukussa ihastumiseen ja varsinkin siihin jos joku ihastuu minuun. olen avoliitossa ja pienen lapsen äiti!!! ja elän kuin kaksois elämää rakastan perhettäni mutta tuntuu ettei mikään riitä! haluaisin aina vaan lisää...olen muutaman kerran jälkeen mennyt baarista miehen luokse ja pettänyt omaa miestäni mutta en kertonut hänelle. olen katunut tekojani mutta silti samalla ollut kuin huumeessa.. en tajua itseäni!!! suorastaan hävettää ja syytäki!
riivattu
1
310
Vastaukset
- Frrau
Justiinsa äsken aattelin, että hoitoon olis kaiketi päästävä. Minä olen naimisissa, ollut jo vuosia, 2 lasta. Koskaan en ole pettänyt miestäni ja tähän asti ihastumiset on olleet ihan pikkujuttuja. Nyt tämä vuosi on ollut vaikeempaa, alan kait lopulta tajuta et jotain puuttuu. Ensin syksyllä ihastuin yhteen mieheen, se piti alkuunsa lopettaa, kun tunnustin, et olen naimisissa. Nyt viime viikonloppuna tapasin hurmaavan hepun, nyt mentiin sitten jo suuteluasteelle, olis menty pidemmällekin, jos olis kantti kestänyt. Hänkin varattu.
Riivattu on tosiaan osuva sana. Mitähän seuraa jatkossa, jotenkin tiedän vaan, että jatkoa seuraa jossain kohtaa. Tsemppiä meille, vaikka joku nyt viisaana varmaan saarnaakin ankarasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731