eli kurkku kipeä ja tuntuu et turvoksissa leukaluun pään kohdalta..niin kuin nielurisa tai joku olis turvoksissa..tulehdusarvot normaalit.samoin poskipäitä pakottaa mut oikealla puolella kuulemma limakalvot turvoksissa ollu viimeiset 4kk..??
mitähän vois olla..
5
435
Vastaukset
- hoidettu
Suolan puute, siis merisuolan! Ja ehkä hermopinteitä rintarangassa ja niskassa.
Osta inkkarisuolaa ja merisuolaa ja ala käyttämään niitä yhdessä sekoituksena. Heitä valkoinen (PAN) suola roskikseen. Se on myrkkyä.
Ja sit käväise vaikka naprapaatilla...- äippeliini
naprapaatilla??
- hoidettu
äippeliini kirjoitti:
naprapaatilla??
Naprapaatilla. Tai sitten kiropraktikolla tai osteopaatilla, mutta valitse DO, älä AMK. Ja kalevalainen kansanparantajakin vois auttaa...
- Kurkkukipuihin naprapatiaa
hoidettu kirjoitti:
Naprapaatilla. Tai sitten kiropraktikolla tai osteopaatilla, mutta valitse DO, älä AMK. Ja kalevalainen kansanparantajakin vois auttaa...
Ja taustalla arvatenkin "SI-nivelen dislokaatio"!!!!
Nimim. Hoidettu kirjoittanut yli 3000 viestiä em. aihetta sivuten tai ainakin siihen kaiken jollain keinolla yhdistäen, mahtanee käydä jo koko päivä työstä!
Herää kysymys KUKA maksaa työstä palkan.... - hoidettu
Kurkkukipuihin naprapatiaa kirjoitti:
Ja taustalla arvatenkin "SI-nivelen dislokaatio"!!!!
Nimim. Hoidettu kirjoittanut yli 3000 viestiä em. aihetta sivuten tai ainakin siihen kaiken jollain keinolla yhdistäen, mahtanee käydä jo koko päivä työstä!
Herää kysymys KUKA maksaa työstä palkan....Harrastus vain...
Ja kun on pari vuotta kirjoitellut, niin vain muutama viesti päivässä...
Ei kaikilla ole dislokaatiota... useimmilla se on vain jumissa. Näinhän puhuu kiropraktikkokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416