MULLA SUVUSSA VERITULPPAA MELKEIN JOKAISELLA YM.LIITTYVIÄ SAIRAUKSIA.ITSELLÄ VUOSI SITTEN KOKEILUSSA PILLERIT PUUDUTTI HENGENAHDISTUSTA YM..NYT VITSIT VÄHISSÄ KUN PILLERIT HALUAISIN KUN MUUTA KEINOA EI OIKEIN OLE SIIS YHTÄ MUKAVAA.MITÄ MIELTÄ OLETTE ONKO TEILLÄ KOKEMUKSIA SAMANLAISESTA TILANTEESTA?USKALLANKO VIELÄ KOKEILLA?VARSINKIN SILLON KUN PILLERIT OLI NIIN VASEN POHJE OLI USEIN TURVOKSISSA JA KIPEÄ..AJATTELIN SILLON ET LOPETAN KUN PELKÄSIN VERITULPPAA....
HEI TARVIISIN APUA
5
399
Vastaukset
- mm123
No en kyllä sinuna edes harkitsisi pillereiden uudelleen aloittamista. Jos muutenkin on suvussa ollut veritulppia, ja itselläsikin jalat turvoksissa, niin ei varmaan ole kovin terveellistä syödä pillereitä. Veritulppa ei oikeasti ole mikään leikin asia. Kannattaa mennä lääkärin juttusille ja miettiä jotain muuta ehkäisytapaa.
- Pipsa Pippuri
huoli kokeilla mitään pillereitä. Mulla ollut kolme syvää laskimotukosta, kaikki erittäin tuskallisia ja, kuten varmasti tiedät, hengenvaarallisia. Paras suosiolla keskittyä "sallittuihin" menetelmiin vaikkei ne aina kovin mukavia olekaan. Onko sulta tutkittu periytyvyys/"tulppageenin" olemassaolo? Keskustele lääkärin kanssa vaihtoehdoista, niin löydät itsellesi sopivimman ja turvallisen vaihtoehdon.Tsemppiä!
- Ebba85
Mä vaihdoin renkaaseen kun en pillereitä voi syödä koska kaikissa on laktoosia. Vielä en ole kokeilut mutta kolmeen viikkoon ei rengasta tarvi edes ajatella. Kaikki ihmiset erilaisia, joten yksilöllistä mikä ehkäisykeino sopii...
- tai joku muu
ehdottomasti hormoniton vaihtoehto
- pilkuntarkkaa
Huutaminen on äärimmäisen typerää. (Huutaminen = ISOILLA kirjoittamista.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439