Heippa!
Ensimmäinen onnistumisen päivä pitkään aikaan. Ihanaa! Tosin liikuntaa en ole harrastanut mutta kalorit ovat kunnossa :) huomenna menen uimaan pitkästä aikaa, aion aloittaa uinnin harrastuksena ja olen yrittänyt täällä jo kyselläkkin jotain siitä.. Aion käydä ainakin 3x viikossa uimassa, aina n.50minuuttia kerralla.. Nyt aion todellakin onnistua!
Olisi kiva taas kerran perustaa jokin ketju. Tuntu että niin harva ketju jatkaa viikkoa pidempään.. :( Itselläni on tavoite saada 6 kiloa pois, ja monen monta senttiä.. Mun suurin ongelma on reidet ja takapuoli, jotka eivät ole muuta kuin löllöä rasvaa :)
Olis kiva vaihtaa päivittäin kuulumisia tällä palstalla.. Aion myös jättää vaalean leivän, riisin, perunan ja makaronin pois. Valitsin kyllä aika huonon ajankohdan, joulun! :D jos löytyy halukkaita vaihtelemaan kuulumisia ni tänne vaan!
Laitan tähän omat mittani:
Pituus: 162cm
Paino: 56kg
Reisi: 54,5cm
Lantio: 95cm
JA.. en halua yhtään syyttävää sormea että ei mun tarvitse laihduttaa, tiedän kyllä ettei tarvitse mutta vielä puoli vuotta sitten nuo mitat olivat jotai aivan muuta ja niihin haluan takas :) olisihan se mukava mahtua entisiin housuihin. :)
Heippa :)
1
849
Vastaukset
- Jenii
Kuulosti ihan multa! ylimäärästä reisissä ja pepussa. tosin niissä on myös paljon lihasta, sillä harrastan luistelua.. Oon aatellu tollasta samanlaista dieettiä ku sä tai oikeestaan oon jo harrastanu sitä jonku aikaa eli hiilihydraatit minimiin. Kaurapuuron syön aamulla ja sit ehkä yhen leivän joskus perunaa mut ehdottomasti EI makaroonia. Joulun aion kyllä syöpötelllä kunnolla :) Vielä minulta ei ole yhtään kiloa lähtenyt (jota kyllä ihmettelen ku liikunkin aktiivisesti)mutta otan tämän sitten terveellisempänä elämäntapana.
Mitat:
Pituus: 158cm
Paino 50-54kg(riippuen punnituksen ajankohdasta)
Reisi: 55cm
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948