heips otin 5 pv sitten nenä korun ja nyt sen vieressä on patti se ammuttiin. miksi siihen tuli patti? olen huolellisesti desifioinut.
nenäkorun vieressä patti?
4
672
Vastaukset
- kysymään
sieltä, missä se tehtiin????! Ota järki käteen ja mars takaisin liikkeeseen kysymään. Kukaan ei voi sanoa näkemättä. What`s wrong with you, people???
ps. noita patteja voi tulla korviin, napaan,....yleensä siellä on nestettä. Katoaa tavallisesti...no käy itse kysymässä! - Tiitu
Olisit mennyt liikkeeseen lävistämään nenän. Ampuminen ei oo kauheen hyvä tapa, ei edes korviksien laittoon. Itellä on korvalehdet ammuttu, mutta kaiken muun olen lävistäjällä ottanut. Ampuminen vahingoittaa rustoa kun koru väkisin voimalla runnotaan läpi.
Mutta se patti, voi olla sellainen nestepatti tai sitten rustopatti. Voi se toki jotain muutakin olla mutta nää mulle tuli mieleen. Paranemisaikanahan voi tulla jotain juttuja, sillä keho ihmettelee mikö tohon, tässä nenään, on tullut, ja ellei ne parantumisen edetessä poistu niin kannattaa käydä näyttämässä lävitäjällä (ei siis missään ampumisliikkeessä) tai lääkärissä.
Ne nestepatit yleensä menee itestään pois, mulla tulee niitä joskus korviin kun on paljon koruja. Tai sitten semmonen rustopatti, mikä ei sekään ole kovin vaarallista jos ne menee itestään pois.
Mutta mene ensi kerralla ihmeessä oikealle lävistäjälle.- PlasticMind
Tuohan on laitonta ottaa ampumalla nenälävistys.Ja tyhmät vain ottaa järki käteen ja oikealle lävistäjälle mars!.Tuosta voi tulla helposti tulehdus eikä lävistyksen tekijä ole vastuussa kerta ampui tämän...
- Ja patteja menee
Niitä tulee joillekin välillä. Riippumatta tekotavasta. Kato vaikka esim.
http://www.wormz.org/symbioosi/index.php?topic=147.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648