Kumma homma..

Ihmettelen...

Ensin ihastutaan, sitten rakastutaan ja mennään yhteen, tulee lapsia. VAIMO ON NIIN RAKAS. Sitten vuosia menee niin oma kultainen vaimo on miehen mielestä kaiken pahan alku ja juuri, juonii vaan miestänsä vastaan, kälättävä vanha akka. Petetään ja naureskellaan selän takana, vaikka joskus rakasti yli kaiken.

Miten miehet kehtaavat sanoa rakastamastaan naisesta niin? Ja tehdä niitä tekoja!

4

911

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikkeuksiakin

Vuosia on mennyt ja lapsia tullut. Vaimo on yhä vaan rakkaampi, nimenomaan laajemmassa kokonaisuudessa.

Hän on edelleenkin rehellinen, vilpitön ja yhteisen elämän eteen parhaansa tekevä, aivan kuten minäkin. Eikä hän kälätä ollenkaan, joskus aivan asiasta kimahtaa.
      Ja itselläni ei ole millimetrinsadasosankaan tarvetta hypätä vieraissa, saatikka puhua pahaa vaimosta.

Minä mies en kehtaisikaan haukkua rakastamaani naista.

Ymmärränhän minä sen että kun katkerasti pettyy, niin mielellään yleistetään ja moititaan meitä kaikkia miehiä. Eipä se aina noin surkiasti vaan menekkään...

• harvinaisuus`

nykyajan miesten joukossa.
        Valitettavasti!

• kummaa...

Miksi niistä rakkaista vaimoista pitääkin tulla kälättäviä akkoja?

• turhautumisesta?

Mietittekö koskaan, millaista on olla lasten kanssa kotona? Enkä tarkoita sitä, että se olisi rankaa, vaan kuinka yksitoikkoista se loppujen lopuksi on? Itse olen huomannut, että ns. "nalkutan" miehelleni aivan turhista. Olen pohtinut, että ehkä se johtuu siitä, että ennen lasta, olin työssä, jossa piti keskittyä ja joka vaati päättelykykyä ja älyä. Nyt olen lapsen kanssa kotona, pesen pyykit, imuroin jne. ei se tunnu kovin kehittävältä. Uskon että nalkuttaminen johtuu turhautumisesta. Se on minun mielipiteeni ja omakohtainen kokemukseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe