Ensin ihastutaan, sitten rakastutaan ja mennään yhteen, tulee lapsia. VAIMO ON NIIN RAKAS. Sitten vuosia menee niin oma kultainen vaimo on miehen mielestä kaiken pahan alku ja juuri, juonii vaan miestänsä vastaan, kälättävä vanha akka. Petetään ja naureskellaan selän takana, vaikka joskus rakasti yli kaiken.
Miten miehet kehtaavat sanoa rakastamastaan naisesta niin? Ja tehdä niitä tekoja!
Kumma homma..
4
913
Vastaukset
- poikkeuksiakin
Vuosia on mennyt ja lapsia tullut. Vaimo on yhä vaan rakkaampi, nimenomaan laajemmassa kokonaisuudessa.
Hän on edelleenkin rehellinen, vilpitön ja yhteisen elämän eteen parhaansa tekevä, aivan kuten minäkin. Eikä hän kälätä ollenkaan, joskus aivan asiasta kimahtaa.
Ja itselläni ei ole millimetrinsadasosankaan tarvetta hypätä vieraissa, saatikka puhua pahaa vaimosta.
Minä mies en kehtaisikaan haukkua rakastamaani naista.
Ymmärränhän minä sen että kun katkerasti pettyy, niin mielellään yleistetään ja moititaan meitä kaikkia miehiä. Eipä se aina noin surkiasti vaan menekkään...- harvinaisuus`
nykyajan miesten joukossa.
Valitettavasti!
- kummaa...
Miksi niistä rakkaista vaimoista pitääkin tulla kälättäviä akkoja?
- turhautumisesta?
Mietittekö koskaan, millaista on olla lasten kanssa kotona? Enkä tarkoita sitä, että se olisi rankaa, vaan kuinka yksitoikkoista se loppujen lopuksi on? Itse olen huomannut, että ns. "nalkutan" miehelleni aivan turhista. Olen pohtinut, että ehkä se johtuu siitä, että ennen lasta, olin työssä, jossa piti keskittyä ja joka vaati päättelykykyä ja älyä. Nyt olen lapsen kanssa kotona, pesen pyykit, imuroin jne. ei se tunnu kovin kehittävältä. Uskon että nalkuttaminen johtuu turhautumisesta. Se on minun mielipiteeni ja omakohtainen kokemukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986