Aion laittaa luonnonkihariin hiuksiini hiuspidennyksen. Tietääkö joku onko Tampereella joku hyvä ja halpa paikka, jossa pidennyksen voi teettää? Ja onko kellään kokemuksia pidennyksistä?
hiuspidennys
1
257
Vastaukset
- Kreppirauta2006
Heips! Mä en tiedä missä Tampereella saa halvalla pidennyksiä, mut itse laitoin pidennyksen Forssassa ja hinta oli 200ekee, koska hankin hiukset itse (www.hairium.com)..mulla on tällanen teippipidennys ja tää on ollu nyt mulla kuukauden ja on ihan sairaan hyvin pysyny päässä.Teippipidennys on nopee laittaa ja parasta on se, että kun pidennykset otetaan pois, voidaan nämä samat hiukset laittaa uudestaan päähän.Mulla itsellä on paksut ja luonnonkiharat hiukset ja pidennyshius oli aluksi suoraa, mutta ensimmäisen pesun jälkeen hiukset alkoivat "elämään" minun hiukseni mukaan ja tulos on tosi luonnollinen.Tykkään myös välillä suoristella hiuksiani ja silti hiukset ovat pysyneet tosi hyvin ja eivätkä ole "kauhtuneen" näköiset (mulla on kyllä hyvät pesuaineet hiuksille).Suosittelen siis pidennystä...ovat kuin omat:):):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3186171Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483646Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492841"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252177Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1021749- 671222
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811065Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10948Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11894