voiko joku

auttaa

Voisiko joku auttaa?

Olen vasta vuoden verran viihtynyt kantrimaailmassa ja tykästynyt kovasti Garth Brooksin musiikkiin.Miksi missään ei kuitenkaan myydä hänen levyjään?onko tähän olemassa selkeä syy? Tietääkö joku mistä näitä voisi saada?

5

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaihaKaakao

www.aironmusiikki.fi näyttäisi ainakin myyvän =)

• Good Old Boys

Jari Sillanpää on Suomen Garth Brooks ja humppa on Suomen kantri.

• Rawlins

Garth Brooks oli loistava.Viimeisin levy huono,mutta esim.parhaat slovarit on mies tehnyt.Unanswered prayers,The Dance ja If tomorrow never comes,joista jälkimmäisen versioi myös Ronan Keatin pop-hitiksi.Kuitenkin muutaman CD:n omistavana voin sanoa että paras ja kaunein on "She's every woman ".Ne sanat ! Hiljentykää...

• thanks for the tip

Kiitos vinkeistä! aika samankaltainen maku tuntuu olevan,itse myöskin tykästynyt juurikin if tomorrow never comes(hitot Keatingista) ja she`s every woman,pidän myös mm. what if i say ja what she`s doing now. Tilasin juuri tuolta aironmusiikista ropin` the wind levyn jota odottelen innolla!

Ilman teitä en varmasti milloinkaan olisi löytänyt kyseisen artistin levyjä,sillä mistä tahansa olenkin etsinyt ja kysellyt,ei niitä ole missään ollut.Yhdessä antikassa sanottiin:"ei ole,mutta mitäpä sinä sellaisella,nuori ihminen"

niinpä,ja minä kun en basshuntereita kuuntele

Hyvää joulua kaikille minua auttaneille!

• jyntri-kari

www.fennicarecords.fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      69
      3254
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      885
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34