Voisiko joku auttaa?
Olen vasta vuoden verran viihtynyt kantrimaailmassa ja tykästynyt kovasti Garth Brooksin musiikkiin.Miksi missään ei kuitenkaan myydä hänen levyjään?onko tähän olemassa selkeä syy? Tietääkö joku mistä näitä voisi saada?
voiko joku
5
1030
Vastaukset
- LaihaKaakao
www.aironmusiikki.fi näyttäisi ainakin myyvän =)
- Good Old Boys
Jari Sillanpää on Suomen Garth Brooks ja humppa on Suomen kantri.
- Rawlins
Garth Brooks oli loistava.Viimeisin levy huono,mutta esim.parhaat slovarit on mies tehnyt.Unanswered prayers,The Dance ja If tomorrow never comes,joista jälkimmäisen versioi myös Ronan Keatin pop-hitiksi.Kuitenkin muutaman CD:n omistavana voin sanoa että paras ja kaunein on "She's every woman ".Ne sanat ! Hiljentykää...
- thanks for the tip
Kiitos vinkeistä! aika samankaltainen maku tuntuu olevan,itse myöskin tykästynyt juurikin if tomorrow never comes(hitot Keatingista) ja she`s every woman,pidän myös mm. what if i say ja what she`s doing now. Tilasin juuri tuolta aironmusiikista ropin` the wind levyn jota odottelen innolla!
Ilman teitä en varmasti milloinkaan olisi löytänyt kyseisen artistin levyjä,sillä mistä tahansa olenkin etsinyt ja kysellyt,ei niitä ole missään ollut.Yhdessä antikassa sanottiin:"ei ole,mutta mitäpä sinä sellaisella,nuori ihminen"
niinpä,ja minä kun en basshuntereita kuuntele
Hyvää joulua kaikille minua auttaneille!
- jyntri-kari
www.fennicarecords.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747594Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372466
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221962
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589