Niin siis, olen ottamassa tuossa tammikuussa tatuoinnin ja paikka on vielä harkinnassa, kuva suunniteltuna.. Se on melko pieni, ja vaihtoehtoni ovat maha ja alaselkä.. Maha siksi koska sopisi siihen ja alaselkä taas siltä varalta jos haluaisin jatkaa kuvaa..
Niin että ovatko maha ja alaselkä todella niin kivuliaat paikat kun väitetään..? Kumpi arempi?
Kiitoksia hirmuisesti, ja tosiaan ensimmäinen kuvani kyseessä, kuten varmaan kaikki arvasivatkin.. :D
kivuliaitako?
5
556
Vastaukset
- ........
No alaselkä on niitä paikkoja, joihin sattuu vähiten....Kuitenkin se on yksilökohtaista kuten sen varmaan tiedätkin...Luun kohdalla sattuu eniten. Jos tehdään suurta pintaa kuten tribaalia, niin se sattuu enemmän isomman neulan vuoksi...Vatsan iho voi olla herkkä, mutta jos kuva on pieni, tuskin edes huomaat kun kuva on jo hakattu ihoon..
Ei kannata valita paikkaa kivun vuoksi, kuva on kuitenkin sinulla hyvin pitkän aikaa!- TöötTööt
Alaselkä on juuri yksi arimmista paikoista! Itse kävin joku aika sitten ottamassa alaselkään tatskan ja kipu oli ihan tajuton.. Tatuoija itse sanoi, että alaselkä on todella arka paikka ja itselläänkin on ollut kivuliain kohta.. Sanoi myös, että jos olisin ottanut mustat reunat värillisten sijaan, niin kipu olisi ollut lievempi..
- JohannaL
TöötTööt kirjoitti:
Alaselkä on juuri yksi arimmista paikoista! Itse kävin joku aika sitten ottamassa alaselkään tatskan ja kipu oli ihan tajuton.. Tatuoija itse sanoi, että alaselkä on todella arka paikka ja itselläänkin on ollut kivuliain kohta.. Sanoi myös, että jos olisin ottanut mustat reunat värillisten sijaan, niin kipu olisi ollut lievempi..
Multa löytyy kuva sekä vatsasta että alaselästä. Molemmat olivat kivuttomia paikkoja. Molempien piti olla aralla alueella.
On hyvin yksilöllistä. Mulla kaksi ystävää on ottanut alaselkään myös tribaalin. Heillä on molemmilla tehnyt todella kipeää. Toinen muistaakseni kertoi myös että melkein taju lähti.
Kuvan paikkaa ei kyllä kannata sen mukaan valita.
Mieti ennemmin mahdollisia raskausarpia, mitkä saattavat vatsan kuvan repiä myöhemmin. (oletan että olet nainen?)
Tai saattaahan niitä sinne selkäpuolellekin tulla.. - jupsjups
JohannaL kirjoitti:
Multa löytyy kuva sekä vatsasta että alaselästä. Molemmat olivat kivuttomia paikkoja. Molempien piti olla aralla alueella.
On hyvin yksilöllistä. Mulla kaksi ystävää on ottanut alaselkään myös tribaalin. Heillä on molemmilla tehnyt todella kipeää. Toinen muistaakseni kertoi myös että melkein taju lähti.
Kuvan paikkaa ei kyllä kannata sen mukaan valita.
Mieti ennemmin mahdollisia raskausarpia, mitkä saattavat vatsan kuvan repiä myöhemmin. (oletan että olet nainen?)
Tai saattaahan niitä sinne selkäpuolellekin tulla..Itsekin olen miettinyt toisen tatskan ottoa ja tällä kertaa juuri mahaan, mutta pelottaa se kipu..
Ensimmäinen tatska on alaselässä ja sen teko ei sattunut juuri ollenkaan, vaikka ilmeisesti piti olla herkkä paikka. Nyt siis pelkäänkin, että mahaan sattuisi sitten ns. koko rahan edestä, kun eka kerta oli niin kivuton..
Ja selkään tosiaan hakattiin kuvaa 65 min. ja melkein koko ajan olin ihan pirun tympääntynyt ja ehdinkin harmitella ettei tullu mitään lukemista mukaan..
- Dwi
Jännittäminen sattuu eniten.
Kaikki kauhutarinat kannattaa jättää omaan arvoonsa vaikka kipukynnys toki onkin hyvin erilainen eri ihmisillä.
Erityisesti naiset tottuvat pikku nipistelyyn jo arjessa muutenkin. Kulmien nyppiminen tai epilaattorin käyttö melkein epämukavampaa kuin tatuoinnin tekeminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938