Teepä naisena aloite selvinpäin keskellä päivää suomalaista miestä kohtaan. Olepa kiinnostunut mutta ei liian kiinnostunut. Sen verran että asia lienee selvä mutta pelivaraa löytyy. Ja mitäs tapahtuukaan? Ehei me mitään haluta nähdä ja tavata. Tai halutaan. Ehkä. Jos ehtii. Tai ei tietoa. Jätetään tämä nyt kuitenkin tähän.
Olepa sitten naisena välinpitämätön. Älä reagoi mitenkään mihinkään. Viittaapa kintaalla mutta pysy ystävällisenä. Keksihän muuta puuhaa. Vastaa jos kysytään mutta älä sen enempää kerro. Vaikka olisit kiinnostunut niin vaikenehan nainen. Ja mitäs sitten tapahtuukaan? Kyllä. Tavataanhan pian. Tai jos et ehdi niin myöhemmin. Tai minulla olisi kyllä huomenna vapaata.
Että kyllä näin. Olepa tässä nyt sitten.
ollako vaiko eikö olla
6
997
Vastaukset
- ellmana
edelleen odottavat saavansa johtaa tapahtumia omien nuottiensa mukaan. Jotenkin miehet ovat jääneet jonnekin teinirakkauksien lumoihin; teininä ihaillaan kaukaa, jopa vuosikausia, kidutaan ja kärvistellään polttavassa rakkaudessa, mutta ei tehdä asioitten eteen mitään.
Mulla on tällaisia "teinirakastajia" muutama. Kaikilla on yhteistä se, että ollaan jo kakarana 1970-luvulla tunnettu, kuljettu samoissa piireissä. Ja vaikka kuinka olen ollut vaistoavinani, että vastapuoli lähettää jotain positiivista viestiä, he ovat kysyttäessä sen kieltäneet, ja karanneet käsistä. Nyt nämä hyväkkäät ovat kukin tahoillaan naimisissa, ikäänkuin suojissa, ja nyt ne kertovat rakastaneensa minua aina aina aina. Vaimo on, eikä siitä luovuta (enkä edes toivo, että niin kävisi vuokseni), mutta päähän on jäänyt pyörimään rakkaus viime vuosituhannelta.
Sitä ei konkretisoida vieläkään, mutta nyt se on minun valintaani. Ainakin niin pitkään, kun en lähde suoraan ehdottamaan.
Nykyään on in,pop ja muotia leikkiä jotain ihme roolipelejä, joita kukaan ei kunnolla hallitse.- perin konua?
Oikein oli pakko tuo ensimmäinen viesti lähettää kaverillekin. Onko sitten niin että metsästys luo miehelle kaivattua haastetta ja mielihyväntunnetta? Eikö tarjottu tikkari kelpaa ennenkuin mies itse sen "kekkaa" putken päähän ja toteaa että tuota minä haluan? Missä vaiheessa on sitten oikea hetki sen "tikkarin" lopettaa poispäinkulku ja kääntyä miestä kohden ettei tämä karkaisi? :)
- peltis
perin konua? kirjoitti:
Oikein oli pakko tuo ensimmäinen viesti lähettää kaverillekin. Onko sitten niin että metsästys luo miehelle kaivattua haastetta ja mielihyväntunnetta? Eikö tarjottu tikkari kelpaa ennenkuin mies itse sen "kekkaa" putken päähän ja toteaa että tuota minä haluan? Missä vaiheessa on sitten oikea hetki sen "tikkarin" lopettaa poispäinkulku ja kääntyä miestä kohden ettei tämä karkaisi? :)
Niin ja toisaalta missä vaiheessa mies tajuaa nuolaista ettei se tikkari karkaa? vai menikö se lipaisu jo sillä hetkellä kun mies kekkasi tikkarinsa putken päässä?
- Perin konua
peltis kirjoitti:
Niin ja toisaalta missä vaiheessa mies tajuaa nuolaista ettei se tikkari karkaa? vai menikö se lipaisu jo sillä hetkellä kun mies kekkasi tikkarinsa putken päässä?
Älä muuta sano... :) toisaalta..tunnetusti, jos mies on tikkarin päättänyt saada,hän ei anna minkään esteen tulla tielleen... Eli asialla spekulointia kai voisi jatkaa mutta aika voimattomia olemme loppujen lopuksi. Mies tekee miten tekee..
- tähänkin keskusteluun
Perin konua kirjoitti:
Älä muuta sano... :) toisaalta..tunnetusti, jos mies on tikkarin päättänyt saada,hän ei anna minkään esteen tulla tielleen... Eli asialla spekulointia kai voisi jatkaa mutta aika voimattomia olemme loppujen lopuksi. Mies tekee miten tekee..
Taas se nähtiin. Naiset itse ovat etulinjassa pitämässä yllä sitä iänikuista myyttiä, että suurin osa miehistä saisi jotain ihme kicksejä naisen saalistamisesta.
Kyllä se vaan niin on, että jos ei naiset ole aloitteellisia, niin ei sitä sitten voi odottaa mieheltäkään. - peltis
tähänkin keskusteluun kirjoitti:
Taas se nähtiin. Naiset itse ovat etulinjassa pitämässä yllä sitä iänikuista myyttiä, että suurin osa miehistä saisi jotain ihme kicksejä naisen saalistamisesta.
Kyllä se vaan niin on, että jos ei naiset ole aloitteellisia, niin ei sitä sitten voi odottaa mieheltäkään.Niin. Siitähän tämä ketju lähti: nainen teki aloitteen. Siitä voi lueskella aiemmasta. Ei ole mikään myytti ainakaan tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314