Tässä olis tarkotus kitaraa ostaa ja vahvari on kysymysmerkkinä nyt tässä. Eli mikä näistä olisi paras laadultaan/monipuolisuudeltaan. Metallinsuuntasta olisi tarkotus soittaa.
http://www.thomann.de/fi/harley_benton_hb20g.htm
http://www.thomann.de/fi/peavey_backstage.htm
http://www.thomann.de/fi/marshall_mg10cd_gitarrencombo.htm
http://www.thomann.de/fi/laney_lx20.htm
http://www.thomann.de/fi/fender_frontman_15.htm
Kiitokset
Vahvarikysymys?
11
1076
Vastaukset
- asiantuntsaaja
Kyllä nuo Harley Bentonin tavarat ovat yli vertaisia jos niitä verrataan esimerkiksi vaikka Gibsonin kitaroihin tai Marshallin vahvistimiin. Harley Bentoneissa laatu jyllää ja suosittelen kaikista maailman soitintarvikkeista sitä, koska niissä on sellainen omalaatuinen vivahde mitä ei muissa kitaroissa ole.
Ne ovat myöskin laatu-aineista valmistettu ja niiden tekemiseen on käytetty paljon rahaa, joten on muusikoille eduksi että niitä myydän reilusti halvemmalla kuin mitä niihin on rakennusvaiheessa käytetty.
Itselläni on Gibsonin Les Paul ja Marshallin 200w vahvistin ja olen kyllä tullut siihen tulokseen, että minun kitara vahvistin paketti Harley Bentonilta peittoaa Gibsonin ja Marshallin. Siitä lähtien kun hommasin nuo Bentonin perus kamat, niin Gibsoni ja Marshall päätyivät koristeeksi nurkkaan, koska vaikka ne ovatkin tyrmäävän näköisiä, niin niiden ääni heilahtelee aika pahasti huonolta puoleta toiselle huonolle. Ei saa antaa ulkonäön pettää.
Tässä oli minun vinkki. Toivottavasti auttoi.- mauceerr
Joo näin on. harley benton on soitinvalmistajien ykkonen.
--------------------------
kaikki ylläoleva on 100% kusetusta.
- olis
ehkä peavey (ei harley benttonia ihan paska)
- asiantuntsaaja
Turha ruveta kiistelemään tästä asiasta. Kyllä minä sen verran tiedän näistä asioista, että osaan sanoa kumpi on parempi.
Kenenkään on turha ruveta haukkumaa Bentonia ennen kuin on soittanut sillä. Se on kumma kun melkein jokaiselta täällä kuulee kommentin "Harley Benton on paska" ja veikkaan, että yli puolet noita kommentteija heittäneistä ei ole koskaan koskenutkaan koko merkin soittimiin. Tai, sitten vaan soittaja on niin surkea, että rupeaa huonon soittotaidon peittämiseksi haukkumaan kyseistä soitinta.
Itse kadun koko elämäni Gibsonin ja Marshallin ostamista, koska ne maksoivat omaisuuden ja toiseksi rahalle ei saanut yhtikäs mitään vastinetta. Rahaa noihin amatööri vehkeisiin meni vähän päälle 3000e ja sillä rahalla olisi kyllä saanut kasapäin huomattavasti laadukkaampia Harley Bentoneita.
Älä kuuntele noita tietämättömiä. Eikä minuakaan kannata kuunnella jos ei halua. Parhaiten kitaran osto kyllä onnistuu kun menet kauppaan ostamaan tavarat ja kokeilet itse. Päätöksenhän teet sinä. Jos sinua vaikka kiinnoistaisi epälaadukas Gibsoni tai Marshall, niin en minä sille voi mitään. Minä vain ajattelin neuvoa, kun kerrankin joku olisi kiinnostunut Bentonista, sillä nuo muut ovat ajaneet kaikki aloittelijat pois Bentonin suosiosta.
Teeppä sinä nyt vain itse se päätös minkä ostat. Kerroin kyllä sinulle paljon tärkeää tietoa mitä kitaran ostamisessa pitäisi ottaa huomioon. - TheRiffiman92
asiantuntsaaja kirjoitti:
Turha ruveta kiistelemään tästä asiasta. Kyllä minä sen verran tiedän näistä asioista, että osaan sanoa kumpi on parempi.
Kenenkään on turha ruveta haukkumaa Bentonia ennen kuin on soittanut sillä. Se on kumma kun melkein jokaiselta täällä kuulee kommentin "Harley Benton on paska" ja veikkaan, että yli puolet noita kommentteija heittäneistä ei ole koskaan koskenutkaan koko merkin soittimiin. Tai, sitten vaan soittaja on niin surkea, että rupeaa huonon soittotaidon peittämiseksi haukkumaan kyseistä soitinta.
Itse kadun koko elämäni Gibsonin ja Marshallin ostamista, koska ne maksoivat omaisuuden ja toiseksi rahalle ei saanut yhtikäs mitään vastinetta. Rahaa noihin amatööri vehkeisiin meni vähän päälle 3000e ja sillä rahalla olisi kyllä saanut kasapäin huomattavasti laadukkaampia Harley Bentoneita.
Älä kuuntele noita tietämättömiä. Eikä minuakaan kannata kuunnella jos ei halua. Parhaiten kitaran osto kyllä onnistuu kun menet kauppaan ostamaan tavarat ja kokeilet itse. Päätöksenhän teet sinä. Jos sinua vaikka kiinnoistaisi epälaadukas Gibsoni tai Marshall, niin en minä sille voi mitään. Minä vain ajattelin neuvoa, kun kerrankin joku olisi kiinnostunut Bentonista, sillä nuo muut ovat ajaneet kaikki aloittelijat pois Bentonin suosiosta.
Teeppä sinä nyt vain itse se päätös minkä ostat. Kerroin kyllä sinulle paljon tärkeää tietoa mitä kitaran ostamisessa pitäisi ottaa huomioon.Kukakohan "asiantuntsaaja" siellä näitä viisaita neuvoja jakelee ? ? ?
- ...KUSETAT!
asiantuntsaaja kirjoitti:
Teeppä sinä nyt vain itse se päätös minkä ostat. Kerroin kyllä sinulle paljon tärkeää tietoa mitä kitaran ostamisessa pitäisi ottaa huomioon.Aika hauskaa toi sun kusetus....
- Ziggie
... mut ei noita malleja. Panosta mieluummin kerralla ainakin 30 wattiseen. Siitä on oikeasti aloittelijalle paljon enemmän hyötyä, jos vaikka haluat joskus perustaa tai liittyä bändiin niin et tarvi heti uutta. Melko nopeasti tulee myös se vaihe vastaan että haluat kokeilla eri efektejä ja vähän isommassa boksissa kuulostaa kaikki paljon paremmalta.
Suosittelisin myös tutustumaan käytettyjen tarjontaan, joskus saattaa saada hyvinkin vähän käytettyjä, hyviä laitteita todella edullisesti.
Nuo pienet sit taas ovat aika käteviä kun pitää roudata kampeet kaverille kun iskee se "sun on vaan pakko kuulla tää riffi" juttu päälle. - hmm???
eikös tosta laneysta oo mihinkään??
- TheRiffiman92
Mäkin olen sitä mieltä että kannattais heti ostaa sellanen kunnon vahvari. Ei mitään halpis vahvareita ja vaikka marsu onkin vahvareiden kuningas niin ei nuo mini marsutkaan välttämättä hyvin soi. Se on vaan yksinkertaisesti järkevämpää ostaa kerralla kunnon välineet. Ja Harley Benton muuten on paska ettei sen puoleen.
- putken kautta
TheRiffiman92 kirjoitti:
Mäkin olen sitä mieltä että kannattais heti ostaa sellanen kunnon vahvari. Ei mitään halpis vahvareita ja vaikka marsu onkin vahvareiden kuningas niin ei nuo mini marsutkaan välttämättä hyvin soi. Se on vaan yksinkertaisesti järkevämpää ostaa kerralla kunnon välineet. Ja Harley Benton muuten on paska ettei sen puoleen.
Kaveri halusi tietää noista merkeistä minkä se haluaa. Aina sanotaan, että osta vähän kalliimpi ja isompi. Meidän pitää jeesata kaveria sanoa mielipide noista, mitkä hänellä on tuossa vaihtoehtona. Eiks ole helppoa. Jokainen oppii monesti virheistä hankintojen suhteen mutta aina ei ole kaikkeen edes varaa. Ostaa halvan ensin ja sitten voi ostaa vaikka sen kalliimman. Vanhan voi sitten myydä jollekki aloittelijalle taas ja niillä rahoilla voi ostaa vaikka nipun plektroja ja johtoja. Näin minä olen mennyt ja joutunut menemään. Minun mielipide on Peavey.
- vittttu
marsu tietenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376