MIES, 5 VUOTTA ILMAN NAISTA

Sielunelämääkin on

Niinhän siinä kävi...5 vuoden seurustelun jälkeen päätettiin hankkia lapsia. No, kaksi tyttöä tuli, ja olen ikionnellinen heistä.

Uuden upean elämän myötä loppui rakkaus ja seksielämä. Lisäksi erimielisyyttä mm. lasten kasvatusmetodeista jne.

Erottiin 3 vuotta sitten, jota ennen oli ollut 2 vuotta seksitöntä ja koskemattomuutta. Vasta nyt olen voinut ajatella seksiä jonkun muun kanssa. Sen verran on ollut henkisesti rankkaa, että edes ajatus uudesta parisuhteesta on ollut mahdoton. Mitkään lyhyet seksisuhteet eivät kuulu mun elämääni; tunnepuolen pitää myös olla kunnossa.

Viime perjantaina suutelin naista ekaa kertaa 5 vuoteen. Ei se niin ihmeelliseltä tuntunut, mutta kyllä se mieltä piristi.

Tämä todistaa sen, että kyllä sitä mieskin voi elää ilman seksiä...aivan, nyt kaikki TOSIMIEHET ajattelevat, että onpas siinä nössö, mutta näin ei asian laita ole: Voidaan koska vaan mennä kokeilemaan punttisalille tai juoksulenkille, samoin kuin älykkyys- tai fiksuustesteihin

7

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaskajuuso

miksi tarvitsee todistella?

• Per Saukko

Ihminen tulee hyvin toimeen ilman alkoholiakin, kunhan vain tarjolla on hyvää pontikkaa.

• Sielunelämääkin on

...jotain näin huikeita vastauksia odottelinkin.
        Hienoa kun saa edustaa samaa sukupuolta!

• m27
        Sielunelämääkin on kirjoitti:

...jotain näin huikeita vastauksia odottelinkin.
        Hienoa kun saa edustaa samaa sukupuolta!

Onhan nyt tuommoseen vähän vaikeaa kenenkään sanoa juuta taikka jaata. Itsellä esimerkiksi ei tuollainen viiden vuoden ilman olo onnistuisi milloinkaan (tai mistä sen tietää jos joskus onnistuukin mutta siis näillä näkymin). Eikä sillä että "ympäriinsä nussiminen" olisi mikään ylpeyden aihe mutta ei sitä ole myöskään täysin ilman seksiä eläminen, se taasen on että uskaltaa/pystyy toimimaan sen mukaan mikä itsestä tuntuu hyvältä ja parantaa omaa hyvinvointia olipa se sitten yleisesti hyväksytty tai valtavirran mukainen tapa tai ei (ja tässä kohtaa ei siis viitata pedofiliaan, insestiin tai mihinkään muuhun verrattavissa olevaan sairaaseen touhuun).
        Että tämmöistä tuli itselle mieleen, eikä sitten muuta.

• Tyttis79

mua askarruttanut asia parisuhteissa. Siis että miten muilla on menny..itselläni ei ole vielä ollut ajankohtainen koskaan...että kun yksimielisyys lastenkasvatusasioissa näyttäis olevan tärkeää parisuhteen hyvinvoinnin kannalta, niin mistäs ihmeestä voi "ennakolta" tietää, millanen isä se oma ukko tulee olemaan...ja millasilla kasvatusmetodeilla se lähtee lapsien kans touhuamaan? Jotain viitteitä saa tietty varmaan, jos seuraa mies kumppani käyttäytyy muiden lasten seurassa, millaset kotitaustat miehellä on jne. Mut tuntuu, että vähän joutuu tossa lastenkasvatusasioissa ostamaan sian säkissä tavallaan. Ja ehkä joku kiltti, hellä ja pitkämielinen mies on sitä myös lasten kanssa. Mut eihän sitä tiedä etukäteen, jos miehellä jostain syystä joku mörkö pääsee vapauteen siinä vaiheessa kun lapsi tulee taloon. Voisin aloittaa aiheesta uuden keskustelun tälle palstalle.

• luostarielämä

En nyt tajua tuota juttua. Mitäs siinä nyt niin kummallista on? Itse olin seitsemän vuotta parhaassa iässä ilman seksiä ja parisuhdetta. Alussa en tosiaan ollut kiinnostunut muista ihmisistä. Olin lähtenyt suhteesta jossa en saanut riittävän paljon seksiä, mutta ero oli kuitenkin niin vaikea että meni monta vuotta ilman että edes jaksoin kiinnostua muista ihmisistä. Seitsemän vuoden jälkeen tuli kuitenkin sellainen olo että nyt tai koskaan, hain siis omalle suurelle hämmästykselleni netin kautta seksisuhteen. Siinä sitten tavattiin yhden ainoan kerran. Halusin kai jollain tavalla tietää että osasin vielä. Jäin sitä kyllä kaipaamaan, mutta en jaksa harrasta yhden yön suhteita, joten tässä ollan sitten ilman seksiä.En tiedä-onko se sitten hyvä tai huono ratkaisu. Tuntuu omituiselta elää tällaista nunnamaista elämää, mutta mitä sile voi? En halua jossain vaiheessa elämässä katsoa taaksepäin ja muistaa että on ollut 50 eri rakastajaa..Mutta jokainen omalla tavalla tietysti.

• työ ja harrastukset
        luostarielämä kirjoitti:

En nyt tajua tuota juttua. Mitäs siinä nyt niin kummallista on? Itse olin seitsemän vuotta parhaassa iässä ilman seksiä ja parisuhdetta. Alussa en tosiaan ollut kiinnostunut muista ihmisistä. Olin lähtenyt suhteesta jossa en saanut riittävän paljon seksiä, mutta ero oli kuitenkin niin vaikea että meni monta vuotta ilman että edes jaksoin kiinnostua muista ihmisistä. Seitsemän vuoden jälkeen tuli kuitenkin sellainen olo että nyt tai koskaan, hain siis omalle suurelle hämmästykselleni netin kautta seksisuhteen. Siinä sitten tavattiin yhden ainoan kerran. Halusin kai jollain tavalla tietää että osasin vielä. Jäin sitä kyllä kaipaamaan, mutta en jaksa harrasta yhden yön suhteita, joten tässä ollan sitten ilman seksiä.En tiedä-onko se sitten hyvä tai huono ratkaisu. Tuntuu omituiselta elää tällaista nunnamaista elämää, mutta mitä sile voi? En halua jossain vaiheessa elämässä katsoa taaksepäin ja muistaa että on ollut 50 eri rakastajaa..Mutta jokainen omalla tavalla tietysti.

Minun selibaattini on kestänyt 15 vuotta. Ei siinä mitään. Vaimo kuoli, en halua ajatellakaan seksiä muiden kanssa. Ikää 53.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe