antakaa

m1nulle

nyt herranjumala mulle neuvoja.. tää alkaa mennä jo ihan sairaaks. pari viikkoa nyt tulee kun meni 1 vuoden ja 4 kuukauden suhde poikki. ja tänään sain kuulla että ex muijalla on juttua jonku uuden jätkän kanssa. sanotaanko nyt näin että edes kaverin itsemurha ei ole sattunut näin paljon. nyt ei pyöri päässä kun se että pakko päästä (siis henkisesti) pois täältä.. mulla on huumeidenkäyttöä takana (vaikka olenkin vasta 19 vuotias) ja nyt pelottaa että sorrun vauhtiin taas. on vain niin kauhea ikävä.. samalla vihaa ja katkeruutta, mutta samalla rakkautta ja kaipuuta. miten tälläisestä olotilasta pääsee yli, ja miten enää ikään pystyn/haluan olla kenenkään toisen naisen kanssa?

6

708

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullakin

loppui vähän aikaa sitten reilun 2vuoden suhde aivan yllättäen. Siis itselläki on vielä suruaika. En tiedä mitä voisin neuvoa.. Niin kliseeltä ku se kuulostaaki niin aika auttaa. Itsekään en enää oo koko aikaa purskahtamassa itkuun. Tulee olo että tämä exäsi ei oo vielä käsitelly asioita kunnolla,ainaki itsestä tuntuu oudolta että heti laitetaan uutta putkeen. En tiedä kumpi teistä oli jättäjä mutta kyllä jättäjänkin kannattas miettiä asiat selviksi päässään ennenku elämässä pääsee eteenpäin. Mutta,yksilöitähän me ollaan ja jokainen käsittelee asiat tavallaan.

Nuo sun tunnetilat on tuttuja itsellekin. Ja tällä hetkellä suorastaan etoo ajatus että pitäis joskus tulevaisuudessa olla kanssakäymisissä jonkun toisen miehen kanssa. Mutta nämä on normaaleita ajatuksia..

Älä missään nimessä sorru huumeisiin!! Voithan hakea jostain tukea jos pelkäät niin käyvän? Päivä kerrallaan,ei mulla muuta neuvoa ole. Kannattaa myös keksiä jotain tekemistä ettei ihan koko aikaa miettis asiaa. Voimia sinulle!

• ...

kiitoksia lämpimistä sanoistasi :) ja vielä se, kun olimme suurimman osan ajastamme minun kämpillä, niin suurinpiirtein kaikki muistuttaa hänestä. vaikka kuinka on yrittänyt miettiä asioita ennen häntä, ja nyt jälkeenpäin.

• meilläkin
        ... kirjoitti:

kiitoksia lämpimistä sanoistasi :) ja vielä se, kun olimme suurimman osan ajastamme minun kämpillä, niin suurinpiirtein kaikki muistuttaa hänestä. vaikka kuinka on yrittänyt miettiä asioita ennen häntä, ja nyt jälkeenpäin.

oli tapana olla täällä minun luona joten tiedän miltä tuntuu kun kaikki muistuttaa kaikesta. Mutta eiköhän se tästä!!!

• ...

toivon todellakin että tälle tulee pian loppu. ei tälläistä tunnetta kestä. tuntuu että mitä kauemmin erosta on, niin sitä pahemmalta tuntuu. ei ole oikeastaan mitään jonka takia haluaisi nousta sängystä ylös. toivottavasti tämä loppuu pian..

• pois

kyllä sinä kestät.. Välillä on huonoja kausia ja välillä taas hyviä. Yritä keksiä elämääsi pieniä ilon aiheita! Olisikohan exäsi halukas selvittämään asioita sun kanssa? Ehkä sitten ymmärtäisit paremmin eron syyt jne. Mutta varaudu myös siihen että hän ei halua setviä asioita kanssasi. Ihan terapiassaki voisit käydä,sieltä ehkä saisit hyviä neuvoja. Eikä ole häpeä hakea apua!

• sä kestät!

Tsemppiä. Ihminen kestää ihmeellisiä asioita. Mun avomies kuoli keväällä ja luulin, etten jaksa elää eteenpäin. Syksyllä tapasin miehen, joka jätti mut, koska ei kokenut olevan mulle tarpeeksi hyvä?? Aina olen ollut itsemurhan partaalla ja lyöty, aina aika on tehnyt tehtävänsä ja elämä on jatkunut. Joulu tulossa, en tiedä miten sen vietän, mutta ehkä elämä taas voittaa. Pitää vain uskoa! Kaikkea hyvää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe