Kulmakarvoista

kulmis

Hei!
Siis onko tapana leikata saksilla kulmakarvoja?
Minullakin on aika pitkät kulmakarvat.. Mutta tuo leikkaaminen on vähän mietityttänyt, että kasvaako ne sitten vielä pidemmiksi?

6

778

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulmakarvahirviö

      ...jos karvoja sojottaa ikävästi ei-toivottuun suuntaan.Minä leikkaan itse tummia kulmakarvojani,että niistä tulisi huolitellun näköiset,en ole tosin huomannut,että niistä tulisi paljon pitemmät,vähän paksummilta ja tummemmilta näyttävät(voi olla tietty kuvitelmaa).Paremman näköiset silti kuin leikkaamattomina.Oikea leikkaustekniikka tulee kokemuksen mukana.Pitää varoa,ettei leikkaa liikaa ja väärästä kohtaa väärällä tavalla,muuten tulee rumia aukkoja kulmiin.:)

      • kulmakarvahirviö

        Siis kannata leikata silloin kun karvat ovat liian pitkät.


    • niitä tulee

      leikattua, sanotaan että jos ihmisellä on pitkät kulmakarvat hän näyttää paljon vanhemmalta mitä on.

    • leikata

      Kulmakarvani on kuin jouhet. Aika ajoin käyn kosmetologilla/kampaajalla nypityttämässä ne, jonka jälkeen niitä on helpompi itse pitää mallissa. Mutta joudun itsekin nyppimään niitä viikottain. Lisäksi karvat on tosi pitkiä ja jäykkiä(kerran huvikseni mittasin yhden irti nypityn = 1 cm, eli todella voi nyppiä ihan yksitellenkin). Siksi välillä leikkaan niitä lyhyemmäksi. Tämän ohjeen sain eräältä kampaajalta. Itse päättelen, että miten se voisi kasvaa entistä pitemmäksi, kun se vai katkaistaan keskeltä. Eihän se vaikuta karvan juureen mitenkään.

      • DMM

        juurestaan ja kun se katkaistaan niin tulee käsky keholle kasvattaa se samaan pituuteen missä se oli. itekin pelkäsin eka kerralla että jos katkasen yhenkään kulmakarvan niin se alkaisi kasvamaan 1m mittaan mutta eipä sitten kuitenkaan vaan kasvu pysähtyy kun on entisessä mitassaan.

        näyttäähän ne paksummilta ja siten myös tummemmilta jos on katkastu/ajettu koska sillon karvan pää on littana ja tasapaksu koko matkaltaan eikä ohut piikkimäinen muoto joka ohenee päätä kohden niinkuin normaalisti kasvanut karva on.

        olisko toi 1cm pitkä karva sen takii kun ihon alla on useempi mm karvaa myös joten ei niitä niin pidä mitata kun on juurineen poistanut vaan mittaa ennemmin jos katkaset aivan tyvestään. mut on sulla selvästi kuitenkin pidemmät ne karvat kuin monella muulla mut sanonpa vaan et 1cm on liiottelua koska tosiaan siinä on ihon alla piilossa ollutta karvaa mukana.


    • Anonyymi

      TYYPIT TARVOON APUU, minä vähäjärkisenä ihmisenä päätin sit viime yönä leikkaa kulmakarvaani kynsisaksilla koska toinen kulmakarvani on epätasainen… noh ei siinä hyvin menny ja nyt mun kulmakarvassa on ns.”reikä”… MITEN SAAN SEN KASVAA TAKAS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe