Olen ollut pari kuukautta 24.fi treffeissä ja huomasin , että miehillä on vaan seksi mielessä ja minä kun etsin elämänkumppania olen 48v.. että löytyykö joku eunokki, toki seksi käy , mutta jos ekaks ehotetaan , niin yäk
löytyykö alle 50.stä miestä elämäntoveriksi
13
747
Vastaukset
- valmiinaaa
Ota koira! Tai häkkilintu?
Voit syöttää ja juottaa milloin haluat ja määrätä suhteesi itseesi niin hyväksi kuin voit. Eli hallitset molempien tunteita.
No voihan siinä käydä niin ettei elatusmaksuja eikä muita perintä ja elatustoimia voi kohdistaa heille mutta tuskin pyytävätkään sinulta enempää mihin yllät.
"tovereita" saa kaupasta joilla ei ole tunteita eikä tarpeita. Se on sitä naisen laifii,,,- elämä on laiffii
minulla on koira ,mutta ei ole oppinut puhumaan vaikka kuinka opetan
- puhumaan?
elämä on laiffii kirjoitti:
minulla on koira ,mutta ei ole oppinut puhumaan vaikka kuinka opetan
Villityskö ? no mikähän lie kun kyselet? Taidat tietää itse paremmin.
Eikös se ollutkin alkuperäinen sanomasi ettei sitä saa liikaa olla äänessä tai tuntea. Kyllä se koira oppii puhumaan kun oikein "naisenvaistolla" yrität etkä anna periksi niinkuin teksit miehellekkin.
Nykyajan miehet taitaa jo alkaa ymmärtää ettei se "koiranvirka" ole aivan tavoitelluimmpia.
Villitykset tulee ratkaista omassa päässään eikä etsi siihen miestä jonka syyksi voisi vierittää kun naiseus iskee.
tai jos sulla onkin jäänyt päälle se "lähestymiskielto" ja siitä pitäisi se tuksi muistaa poistaa? - 50-villitys
puhumaan? kirjoitti:
Villityskö ? no mikähän lie kun kyselet? Taidat tietää itse paremmin.
Eikös se ollutkin alkuperäinen sanomasi ettei sitä saa liikaa olla äänessä tai tuntea. Kyllä se koira oppii puhumaan kun oikein "naisenvaistolla" yrität etkä anna periksi niinkuin teksit miehellekkin.
Nykyajan miehet taitaa jo alkaa ymmärtää ettei se "koiranvirka" ole aivan tavoitelluimmpia.
Villitykset tulee ratkaista omassa päässään eikä etsi siihen miestä jonka syyksi voisi vierittää kun naiseus iskee.
tai jos sulla onkin jäänyt päälle se "lähestymiskielto" ja siitä pitäisi se tuksi muistaa poistaa?50.n villityskö , eikö se ole sitä ku vaimo vaihetaan nuorempaan ja aloitetaan elämä alusta 18 vuotiaasta , ostetaan motskari ja ne seksifantasiat....Pamela Pamsu Anderson...kuva...
- yli 50 onnex
Kysyn näin aivan muuten vaan,
et onkos remonttimiehestä sit puute.
Tai fillarin rengas puhki?- elämä on laiffii
Joo fillarista on molemmat renkaat puhki ja "remonttireiskat" tulee kalliiksi, kysyisin et joko pukkaa 50.n villitys
- kumit
Joo fillarista on molemmat renkaat puhki ja "remonttireiskat" tulee kalliiksi, kysyisin et joko pukkaa 50.n villitys
Ei niillä tee mitään. Ja mitä tuohon "kalliseen reiskaan tulee" niin nykyajan kunnon nainen ei halpaa ota eikä pidäkkään sillä kun eurosta naiselle menee 80% ja loppu 20% jää miehelle niin tasaarvo on siten naisen kulutuksen puolella.
- yli 50 onnex
Mikäs se tuo "50.n villitys", et saa olla omissa oloissa eikä tarvi noteerata toisen mielihaluja?
Vai mikäs se on siun ajatus, moisesta villityksestä.
- junttapulikka
...olemaan seksi mielessä.toiset vaan piilottaa sen paremmin kun toiset.
oletin sinun aikuisena naisena sen tietävän.
On meillä toki puhelahjatkin jos niitä annetaan käyttää...
terv junttapulikka 48v
ps 50-kympin villitys on sitä että yrittää vaihtaa yhtä 50-kymppistä kahteen 25:seen
kaikella ystävyydellä ;)sama- elämä on laiffii
Hei ja Kiitos oot sä vapaa....
- 50v nuorekas viriili
hyvissä hommissa valtiolla. Kokemusta naisista jonkin verran. Olen ollut naimisissa senjälkeen irtosuhteita. Nyt olen yksin. Sinun täytyy olla jonkin verran julkisuushakuinen koska olen julkisuuden henkilö.Jos kiinnostaa ottanet yhteyttä.
- elämä on laiffii
Aika hyvän vitsin lohkasit, että aivan pääministeri huumorimiehiä heh, heh
- jussi61
löytyy 46v. kunnollinen mies,sähköposti osoite: [email protected],laita viestiä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145