Land Cruiser kattoluukku

Uusi LC

Terve,

Onko kokemuksia 03-> Land Cruiserin kattoluukusta? Executivessahan tämä on vakiona joten niitä lienee liikenteessä melko paljon, mutta kannattaako laittaa Luxuryyn lisävarusteena?

- Voiko käydä normaalisti autopesussa, harja/painepesu?
- Onko ongelmia naarmuuntumisen kanssa jos luukku on likainen tai on lentänyt jotain pikkukiviä luukun päälle?
- Onko ollut muita vikoja?
- Onko käytännössä mitään muuta iloa kuin ohjaamon valoisuus, ilmastointihan hoitaa viilennyksen?

Ja loppuun vielä kysymys miten pitkä kokemus teillä ko. laitoksesta on?

4

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pajelo

AC-autossa melkolailla turha kapistus. Ainut teoreettinen paikka missä sitä voisi tarvita on niin syvällä turpeessa ettei ovia saa auki, mutta silloinkin yleensä vielä sivulaseista pääsee pois/takaisin. Tai sitten sieltä voi kätevästi ampua sarvikuonoja joka suuntaan.

• Rouskuttaja

- Voiko käydä normaalisti autopesussa, harja/painepesu?

Totta kai. Ei todellakaan mitään vaikutusta.

- Onko ongelmia naarmuuntumisen kanssa jos luukku on likainen tai on lentänyt jotain pikkukiviä luukun päälle?

Luukku on lasia, sitä samaa kuin sivulasitkin eli ei se mitenkään naarmuunnu. Mistä ihmeestä sinne sataisi kiviä? Ne haalistuneet ja naarmuuntuneet luukut voi jättää sinne 80-luvulla harrastettuihin jälkiasennettuihin muoviluukkuihin.

- Onko ollut muita vikoja?

Ei, tietenkin periaatteessa yksi vikakohta lisää ja onhan siellä tiivisteet, jotka aikanaan saattavat vuotaa. Mutta jos uutta Land Cruiseria olet ostamassa, niin tuskinpa sinä sillä 20 vuotta ajat.

- Onko käytännössä mitään muuta iloa kuin ohjaamon valoisuus, ilmastointihan hoitaa viilennyksen?

Maku kysymys. Pysäköitäessä voi jättää luukun takareunan auki, mutta se valoisuus on ainakin minulle iso plussa.

Ensimmäinen lasikattoluukullinen auto oli ´89 Range Rover. Hyvin toimi sen kymmenen vuotta mitä autolla ajelin. Enkä senkään jälkeen ole nähnyt toimimatonta kattoluukkua.

• Uusi LC

Pistää miettimään... :-)

• jaa

no vaikka minulla ei omakohtaista kokemusta kyseisen cruiserin luukusta ole, niin tuohan se mukavan valoisan tunnelman auton sisälle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2361
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1940
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1846
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1649
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      970
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      788
    Aihe