Baarikysely pitkästä aikaa :)
Kertokaa mulle yksinäiselle löytääkö baarista pitempiaikaista seuraa tai peräti elämänkumppanin??
Kiva olis sieltäki kokeilla pitkästä aikaa, nettideittailu ei tunnu tuottavan tulosta..
Baarista
8
876
Vastaukset
- baarista
Tampereelta. Kyllä siellä baarissa niitä hyviä yksilöitäkin on!
- mumes
Oma mies löytyi baarista.
Yhdessä ollaan ja naimisiinkin asti jo ehditty. - kun ei luovuta!
Minä löysin Oman Elämäni Miehen deittipalstalta!
- molemmat rakkauteni
baarista.
Ensimmäinen kesti 18 v ja toinen kestää sit loppuelämän. Takana nyt vuosi yhteiseloa.- oo susannah
Taitaa olla baareissa eri meno 18 v sitten kun nykyään! Onko teidän löydöistä pitkä aika?
- sweppi
kolmastoista vuosi menossa,löyty ihan lähikuppilasta
- Nimetön
baaristakin voi löytää, jos osaa valita 'sen oikean' niiden yhden yön juttujen etsijöiden joukosta. Noita jälkimmäisiä uskoisin olevan huomattavasti enemmän (osalla parisuhde ja pettäjän mieli). Katkerasta sävystä huolimatta omani löytyi viisi vuotta sitten baarista, ja hyvin menee edelleen :)
- annastiinax
Minut löydettiin baarista. Tosin ensimmäisestä illasta ei kummallakaan ole kovin suria mielikuvia, joten juttu olisi helposti jäänyt siihen. Mutta jokin meidät ajoi myös seuraavina päivinä yhteen ja siitä se ajatus sitten lähti...
Nyt ollaan oltu yhdessä yli viisi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136126Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483616Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1472799"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671192
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884