Kysymys naisille?

lemmen kipeä mies/poju

Saakos teidän "ihannemies" aina välillä vähän itkeä kun tuntuu oikein pahalta ja paskalta ja kaikki kiusaa ja maailma murjoo? Kun en ole tiennyt tähän ikinä vastaus, niin olenkin päätynyt siihen että olen viimeiset kymmenen vuotta pidätellyt sitä, siis itkua, seurustelin tai en:( Nyt olisi aika saada vähän vastauksia jos mahdollista, kiitoksia.

13

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysytköhän tätä nyt ihan tosi mielellä?
      Jos kysyt tosissasi niin vastaan tosissani että kyllä saapi ja pitääkin itkeä!
      On kivikauden aikainen sanonta ettei mies saa itkeä.
      Onneksi emme enää elä kivikautta.

• pikku perhonen

ei se tee susta vähemmän miestä jos itket. kyllä se miestenkin on suru jollain purettava ja jos itkeminen auttaa, niin go ahead.

• Emmanuele

juu, tietty saa.
      Mä sit vähän rapsuttelen ja saatampa antaakin säälistä. no, se oli vitsi..

• herkkis itsekin

Jotkut naiset saattavat kokea miehen itkun sellaisena, ettei tuosta miehestä ole nyt häntä "suojelemaan".

No, naisillehan tunteet ovat tärkeitä. Ei siis vain ne tunteet, joita itse tuntee, vaan tärkeää on myös se, että vastapuoli näyttää tunteita. Ja mikä onkaan tunteikkaampaa kuin itkevä mies. Suurimmalla osalla naisista herää myös se luontainen hoivavietti, kun he näkevät itkevän miehen, joten saattaa ihan biologisistakin syistä naisten mieleen olla itkevä mies. Pääsee hoivaamaan kuin pientä lasta, vaikka se ei miehen korvaan kuulostakaan ehkä kovin miellyttävältä.

Itse ainakin pitäisin sitä, jos mies haluaa itkeä olkapäätäni vasten, suurena luottamuslauseena. Harvoinhan sitä miehet haluavat näyttää itkua tai muuta "heikkoutta" paljastavaa tunnetta. Herkät miehet ovat minun heikko kohtani, joten saa ja pitää itkeä :)

• nenäliinaiina

saa itkeä. Ihannemiehellä on tunteet ja kyyneleitäkin löytyy, jos tarvii. Kummaa, et jotkut miehet väittää, et ne ei edes osaa itkeä. Itsekin itken.

• Flutteri

Ihmisiähän tekin olette.. :) Ei ole heikkouden merkki, jos itkee tuskaansa ja suruunsa..

• tilanteesta

Älä itke ainakaan ensimmäiseen seurusteluvuoteen!!! Ellei sit ole ihan ymmärrettävä tilanne esim. lähisukulaisen hautajaiset. Mutta jos naapurin kissa (eläin) jää auton alle ja kuolee, ni älä helvetti ala vollaamaan...
      Mutta itkevä mies ei tee ritarillista vaikutusta. Jos haluaa naisystävästä sinusta huolehtivan "äidin", silloin kannattaa kyyneliä vuodattaa...se kyl tehoaa.

• kunhan

et pillitä kaiken aikaa ja joka asiasta.
      Eihän sellaisia naisiakaan kukaan halua katsella.
      Mutta jos oikea syy on, niin eihän siinä mitään

• Hömö=itkijä

Naiset lässyttää et tottakai saa..., mutta eivät pillittäjää tosiasiassa halua!! Sitäpaitsi itkuun purskahtaminen on naisten tehokeino/neuvotteluvaltti/yksi kommunikaatiotapa parisuhteessa..

• ei nyt varmaankaan

tarkoittanut mitään itkupilliä.. En ikinä huolisi sellaista miestä. Mutta mikä se on sellainen mies, joka ei osaa tunteitaan yhtään näyttää?! Jos vaikka oma lapsi kuolee, niin pitäisikö vaan niellä suru? häh

• Yksi ihminen

Itku kuuluu elämään. Sillähän tämä mahtava reissu alkaa. Putkahduttua maailmaan, jokainen ihmis-alku päästää sellaisen parkaisun, että alta pois! Joten jos ja kun itkettää, sen kun otat ja itket, se auttaa. Niinkun sielussa olisi tuke, ja itku olisi "kodin putkimies".

• ainakin kerran vuodessa

Ehdottomasti saa!
      Se on aivan käsittämättömän koskettava hetki, kun mies hieman itkee. Silloin tulee hyvä olo, kun voi kerrankin itse lohduttaa. Tuntuu, että silloin mies todella luottaa sinuun ja paljastaa itsestään jotain aitoa ja alkuperäistä.

• saa..

Ainakaan minun ihannemiestäni ei kukaan kiusaa sillä hän on mies jolla on vahva itsetunto!Jos on esim läheinen kuollut niin se on miehelle syy itkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4532
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2533
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1709
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1582
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1450
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1261
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35