JUORUILEVAT miehet?

eronnut

Niin, olen hiljattain eronnut miehestäni lyhyeksi jääneen, lapsettoman, avioliiton jälkeen. Asumme pienessä kunnassa, minä jäin yhteiseen asuntoon asumaan, koska asuin siinä jo ennen kun toisemme tapasimme.

Erosta ei ole kulunut kovin kauaa, mutta olen sitten piristänyt itseäni käymällä ulkona muidenkin ihmisten (myös miesten) kanssa. Käsittämätöntä kyllä, minkälaisia juoruämmiä miehet ovat, pahempia kuin naiset. Jos sattuvat näkemään minut jossakin esim. lounaalla miespuolisen tutun kanssa, niin ensimmäiseksi ovat soittamassa ex-miehelleni, tai elleivät tunne miestäni niin hyvin, niin jollekulle hänen kaverilleen (että kertoisi sitten eteenpäin). Eivät välttämättä tunne minua juuri ollenkaan, kuin ulkonäöltä. Olen ollut todella yllättynyt, minusta moinen juoruilu ja toisten ihmisten kyylääminen on joidenkin naisten hommia, ei nyt miesten ainakaan! Eli miehet, kuka tunnustaa käyttäytyvänsä näin? Lienette uteliaampia ja skandaalihakuisempia kuin myönnättekään?

Tv. eronnut 34 v

7

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitykkä

Rasittavia sellaiset miespuoliset juoruämmät. Yllättäen niitä on aika paljon.

• .................

Mutta toisaalta joskus on hauskaa kuunnella, kuinka minunkin mies aina kertoo kuinka juoruilu on naisten hommaa....Mutta kuulitkos mitä se naapurin Pera on mennyt tekemään jne jne :D Miehillä se on kuulumisten vaihtelua, naisilla juoruamista. Samoin myös nalkutus on naisten hommaa ja miehet vain puuttuvat epäkohtiin ;) Voi voi..

• voi voi ja kauheaa

Juoru-ukot on vastenmielisiä olentoja. Jos joku ulkopuolinen sattuu kiinnostumaan juoru-ukon exästä tai jonkun jostain kumminkaimasta niin heti alkaa kauhea mustamaalaus. Ihastuin pari vuotta sitten naiseen eräästä pohjoissuomalaisesta pikkukaupungista ja jo kuukauden kuluttua naiselle oli kehittynyt paikkakunnalla huoran maine vaikka olin käynyt hänen luonaan vain muutaman kerran. Huhujen alullepanija oli naisen ex-mies joka levitti valheellisia epäilyksiään kantabaarissa ja työpaikalla.

• yök.

Noniin, siinä se taas nähtiin.

Oksettavaa touhua!

• Äijänkutaleet

Eivät ilkeä edes netissä ottaa kantaa tähän, vain naiset vastaavat. Kertoo varmaan kaiken oleellisen miehistä ja siitä, pitääkö juoruaminen kutinsa vai ei...

• vituttaa(N)

Olen jo huomannut tuon valitettavan tosiasian.

Nykymiehet vaikuttaisivat olevan todellisia ÄMMIÄ!
      Pahempia kuin kylän "juoruakat"!

HYI SAATANA!

(Vain harva poikkeus löytyy ja he ovat yleensä varattuja.)

• Tää on taas sellainen tarina. En usko sen olevan uteliaisuutta tai skandaalihakuisuutta. Sitä voisi kuvata osana sitä lojaaliutta mitä miehillä on toista kohtaan. Tiedotetaan exän menoista ja juoksuista... Osaa se kiinnostaa osaa ärsyttää ja osaa ei vois vähemmän kiinnostaa. Ihmiset vaan on sellasia.

Itse ei vois toisten menemiset ja tulemiset kiinnostaa, vaikka mun ystävät tiedottivatkin hänen kulkemisestaan aktiivisesti. Ennen kun siitä saatiin tehtyä loppu. Ystävät ajatteli vain molempien parasta ihanyhtälailla minun menoista tiedettiin.. :D itseasiassa tässä suhteessa naisten verkosto on vieny voiton se toimii vielä 2 vuodenki kuluttua.

Tosin minä en sit ymmärrä sitä jos minä sanon naiselle että en halua puhua jostain asiasta niin hän tahtoo välttämättä tietää siitä, etenki jos on kyse jostain sen tutusta. Kyllä minusta naiset ovat uteliaampia, mut kyllä molemmilla tieto siirtyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe