Tein väärin(kö?)

**Shy**

Mä rakastan mun ex-jätkää mielettömästi. Se on mulle tärkee ja se on ihana ja vaan rakastan sitä. Mutta mä tyhmä, idiootti, kusipää menin jättään sen sen takia että mä ihastuin. Se mun ihastus sano myös tykkäävänsä musta, mutta nyt se sit sanokin että tykkää toisesta, minkä mä sille voin, en mitään, en mä voi pitää itselläni sellaista ihmistä, joka tykkää jostakin toisesta, mutta että mä menin jättämään ihmisen jota rakastan sen takia!!
Nyt mä sit vihaan itteeni, kun menin tekeen tän.
Toisaalta tää oli hyvä, tiedän ainakin nyt miltä tuntuu kun joku hylkää.
Mä haluaisin rakkaani takaisin, mutten mä voi ottaa, en sekottaa sen ihmisen päätä, sillä on muutenkin kaikki ihan sekaisin.
Toisaalta mä en edes haluaisi tätä ihmistä takaisin, mutta sitten taas. Tilanne on niin vaikea.
Ehkä on vain parempi olla hetki erossa tästä, mutta sitten taas en ole täysin varma pärjäänkö ilman tätä. Kukaan poika ei ole koskaan ollut minulle yhtä tärkeä, koskaan en ole oikeasti rakastanut ketään muuta. Oikeasti, vaikka ehkä olen niin jollekin sanonut. On kuitenkin outoa joidenkin mielestä että näin nuori sanoo rakastavansa, mutta se on vain kylmä totuus!
Mitä mä nyt teen, kun menin tekeen niin paskasti?
Onko kellään koskaan ollut tällasta tilannetta??

1

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohdiskeluja

Ethän sinä rakastanut sitä exääsi jos ihastuit kerran toiseen henkilöön?
      En halua olla kyyninen mutta ehkä olet henkilö,joka ei halua olla yksin.Tahdot vierellesi jonkun.Nyt ehkä olisi tämän toisen kannalta väärin mennä hänen luokseen,koska se tuntisi itsensä korvikkeeksi.
      "ai nyt mä kelpaan,kun se toinen jätti sut"

Entä jos palaatte yhteen ja taas ihastut toiseen henkilöön?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      360
      6541
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3866
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      22
      1415
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      12
      1147
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1061
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      165
      940
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      889
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      886
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe