Tein väärin(kö?)

**Shy**

Mä rakastan mun ex-jätkää mielettömästi. Se on mulle tärkee ja se on ihana ja vaan rakastan sitä. Mutta mä tyhmä, idiootti, kusipää menin jättään sen sen takia että mä ihastuin. Se mun ihastus sano myös tykkäävänsä musta, mutta nyt se sit sanokin että tykkää toisesta, minkä mä sille voin, en mitään, en mä voi pitää itselläni sellaista ihmistä, joka tykkää jostakin toisesta, mutta että mä menin jättämään ihmisen jota rakastan sen takia!!
Nyt mä sit vihaan itteeni, kun menin tekeen tän.
Toisaalta tää oli hyvä, tiedän ainakin nyt miltä tuntuu kun joku hylkää.
Mä haluaisin rakkaani takaisin, mutten mä voi ottaa, en sekottaa sen ihmisen päätä, sillä on muutenkin kaikki ihan sekaisin.
Toisaalta mä en edes haluaisi tätä ihmistä takaisin, mutta sitten taas. Tilanne on niin vaikea.
Ehkä on vain parempi olla hetki erossa tästä, mutta sitten taas en ole täysin varma pärjäänkö ilman tätä. Kukaan poika ei ole koskaan ollut minulle yhtä tärkeä, koskaan en ole oikeasti rakastanut ketään muuta. Oikeasti, vaikka ehkä olen niin jollekin sanonut. On kuitenkin outoa joidenkin mielestä että näin nuori sanoo rakastavansa, mutta se on vain kylmä totuus!
Mitä mä nyt teen, kun menin tekeen niin paskasti?
Onko kellään koskaan ollut tällasta tilannetta??

1

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohdiskeluja

Ethän sinä rakastanut sitä exääsi jos ihastuit kerran toiseen henkilöön?
      En halua olla kyyninen mutta ehkä olet henkilö,joka ei halua olla yksin.Tahdot vierellesi jonkun.Nyt ehkä olisi tämän toisen kannalta väärin mennä hänen luokseen,koska se tuntisi itsensä korvikkeeksi.
      "ai nyt mä kelpaan,kun se toinen jätti sut"

Entä jos palaatte yhteen ja taas ihastut toiseen henkilöön?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe