Miten on miehet?
Muistatteko kaikki nais-suhteenne siis ne yhden
yön jututkin?
Onko mahdollista ajautua sänkyyn edes ajattelematta kenen kanssa puuhailee?
Minä naisena aina tarvitsen kiinnostuksen että voin lähteä jonkun matkaan.
Ja taatusti muistan.
Jääkö kaikki suhteet mieleen?
14
1014
Vastaukset
- memorii
Kun seksi/seurustelukumppaneita on alle kymmenen, niin kyllähän ne kaikki muistaa. Harvalla 3-kymppisellä on ollut yli 10 seksikumppania. Ne muutamat häntäheikit ja lutkailijat on ihan oma lukunsa mutta suurin osa muistaa vaivatta kaikki suhteensa.
Jos tältä istumalta pitäisi lista laatia, niin vajaaksi taitaisi jäädä. Kahdessa vuosikymmenessä on ehtinyt yhtä sun toista, enkä siltikään tunne itseäni miksikään häntäheikiksi.
- f.n.k
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos tältä istumalta pitäisi lista laatia, niin vajaaksi taitaisi jäädä. Kahdessa vuosikymmenessä on ehtinyt yhtä sun toista, enkä siltikään tunne itseäni miksikään häntäheikiksi.
Millä tuo häntäheikki sitten määritellään,jos ei unohtamisen määrällä?
"virnistää"
- Mies67..
Koska ne ei merkinnyt yhtään mitään.
- m-li
Riippuu oletettavasti suhteiden määristä, eli lifestylesta. Vastaavasti voisi kysyä naiselta, muistaako tämä kaikki suhteensa. Toki muistaa, jos niitä on ollut muutama. Ehkä ei, jos nuoruus on ollut villimpi.
- eli perusteet
Luulen että nainen muistaa aina.
Naisen perusteet lähteä jonkun kanssa on ihan toiset.
Toivoo aina sitä että jutusta tulisi jotakin
enemmän , ei vain seksiä.
Haave rakkaudesta ajaa petiinkin. - ...sitä Tikulla silmään...
eli perusteet kirjoitti:
Haave rakkaudesta ajaa petiinkin.Tuota noin...ei se kyllä ihan noin mene ainakaan kaikkien naisten kohdalla. En itse ainakaan muista kovin hyvin kaikkia, enkä koe tarpeelliseksi muistaakaan. En siis tuntisi kadulla, en vaikka astuisivat eteeni suoraan aikakoneesta, en muista heidän tarinoitaan, en tietäisi mikä heille on tai oli tärkeää elämässä. Ei kai muistamiseksi lasketa sitä että osaa sanoa kumppaneidensa määrän ja muistaa jotain touhunneensa jonkun kanssa?
Toisekseen tästäkin nyt voi päätellä että en kyllä ollut rakkauttakaan etsimässä kaiken aikaa. Ei niitä kumppaneita kuitenkaan ole ollut kymmentä enempää mutta aika tekee tehtävänsä. Lopulta vain kaikkein tärkeimmät asiat muistaa eivätkä näistä kumppaneista kaikki ole olleet mitenkään tärkeitä. Jopa "vähän" pitempiaikaiset tapaukset vähitellen hämärtyvät muistikuvissa sillä miksi pitäisi edes menneitä muistella? Elleivät menneet jotenkin vaivaa?
Samoin toivon että minut on uhohdettu, ja menneet kumppanini, sekä tärkeät ja vähemmän tärkeät keskittyvät vain tähän päivään ja ihmisiin jotka ovat nyt heidän lähellään. - nainen, 26
eli perusteet kirjoitti:
Haave rakkaudesta ajaa petiinkin.En todellakaan muista kaikkia petikumppaneitani. En edes tiedä niiden lukumäärää, puhumattakaan nimistä tms. Huh, ei pidä paikkaansa, että naiset rakkauden ja lapsien perässä seksiä haluavat. Kyllä mekin osataan ottaa vaan ilo irti elämästä.
- kaikki..
En ole herkästi innostuva ja siksi minulla on ollut vain kymmenkunta seksisuhdetta yli nelikymppiseksi. Muistan jokaisen ja haluan muistaa.
Olen kai mieheksi epätavallinen, kun tavoitteeni on mieluummin hyvä suhde kuin mahdollisimman monta kaatoa. Onhan seksi mukavaa ja olen siinä ihan hyvä, mutta kuitenkin määrä ei ikinä korvaa laatua. Olin eroni jälkeen toista vuotta yksikseni ihan vain tottuakseni ajatukseen että nyt se pitkä liitto meni. Sen jälkeen olikin mukava alkaa taas katselemaan ympärille ja kokeilemaan vieläkö joku on kiinnostunut. On... - kaikkia...
reikiä ja röörejä vois kukaan muistaa? Ei itse erkkikään!
- muistan vain
No en varmalla muista jokaista reikää mutta,vain sen yhden erikoisen tapauksen eli naisen jolla oli sitä jotakin,hyvin erikoinen ja kaunis hauska nainen.kuin filmistä..välillä vieläkin muistelen naista.. ;-)
tuollaiset naiset ovat harvassa.
mut on asioita jotka toivoo unohtavansa. Haavoja jotka ei oo vielä arpeutunu. Rikkoutuneita haaveita ja särkyneitä sydämiä. Ei niitä tahdo ees muistaa, enkä kaipaa enää parhaitakaan sieltä. Se on historiaa, detaljeja ei tarttee mut hyvä yleiskuva asioista on syytä olla.
"Miten on miehet?"
- Kyllä
"Muistatteko kaikki nais-suhteenne siis ne yhden
yön jututkin?"
- Kyllä
"Onko mahdollista ajautua sänkyyn edes ajattelematta kenen kanssa puuhailee?"
- Kyllä.- vili
yhdenillanjuttuja muista, koska se ei ole olennaista. oikeastaan sen fiiliksen oliko kivaa vai ei.
nimiä, puhelinumeroja tai naamoja ei muista..ihan kyvä koska jotkut niistä on aikamoisella huumorilla suoritettu. kaikki on mahdollista mitä tulee miesten yhdenillanpanoihin, koska ei niissä paljon syitä tai seurauksia ajatella. yleensä sen muistaa kuinka hyvin on päässyt livistämään paikalta ettei se "helmi" herää.
silloin kun ollut jotain vakavempaa niin tottahan sitä muistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942842Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762239Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401256