help

myy84

olen 22v nainen ja poikaystäväni on 24v. olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa 3,5 vuotta. emme asu yhdessä, vaan eri paikkakunnilla opiskelujen takia ja tapaamme lähinnä viikonloppuisin.

poikaystäväni on sanonut aina, ettei satuttaisi minua ja ettei naista saa hänen mielestään lyödä.

eilen meille tuli riitaa(ei ollut ensimmäinen riita tässä suhteessa).suutuksissani sanoin häntä idiootiksi ja hän tarttui minua niskasta kiinni.ei edes puristanut tms. säikähdin tätä, siirryin huoneen toiselle puolelle ja rupesin itkemään. niin rupesi poikaystävänikin, kun tajusi mitä oli tehnyt.

tiedän,että tein väärin kun sanoin idiootiksi. (häntä on kuulemma koulukiusattu ja haukuttu siten, haukkumanimestä kuulin vasta eilen). mutta se että hän tarttui satuttamisaikeissa minuun(vaikkei satuttanutkaan fyysisesti).pelästyin todella paljon ja nyt pelkään että satuttaminen toistuu, vaikka hän kuinka sanoo ettei aina eilistä ikinä itselleen anteeksi ja ettei tämä tule ikinä toistumaan.

sanoin hänelle,että jos toistuu niin minä lähden. pelkään, että jos toistuu niin en siltikään jätä häntä ja kärsin itse siitä.

nyt kun satuttamista on kerran tapahtunut niin odotan vain koska se uusiutuu vaikka hän mitä lupailee.ja vaikka rakastan häntä.

en todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä. pitäisikö yrittää unohtaa ja antaa anteeksi vai mitä tehdä.

hän ei siis satuttanut minua varsinaisesti,otti vain kevyesti niskasta kiinni ja päästi irti melkein heti kun tajusi mitä oli tekemässä.pelkään silti.

yritimme eilen puhua asiasta ja hän on todella pahoillaan asiasta.minulla on todella ristiriitaiset tunteet ja ajatukset.hetkittäin haluan jatkaa suhdetta, hetkittäin pelkään omaa turvallisuuttani.

auttakaa.

3

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VASTAUKSIA

KIITOS!!!

• piskunova

Mielestäni seurustelet tiedostavan ja vastuullisen ihmisen kanssa. Hän teki jotain impulsiivisesti mutta lopetti heti tajutessaan tekonsa ja katui sitä. Minun mielestäni voit antaa anteeksi ja jatkaa, kun olette selvittäneet asian. Psykopaattisesti väkivaltainen tekee aina valinnan: hän valitsee satuttaa toista ja puolustelee tekoaan tai vierittää sen toisen syyksi eikä tunne aitoa katumusta. Luonnehäiriöiselle väkivaltaiselle satuttamisesta tulee purkautumistie omalle pahalle ololle, hään saa siitä fixin ja jää sen tuottaman helpotuksen koukkuun, addiktoituu väkivaltaan.

• .. ihan..

järkijätkältä. Tänään juuri sain puhelinsoiton että paras ystäväni oli haettu poliisisaattueella kotoaan. Mies oli kuristanut häntä, ja oli tiedostanut sen, eikä katunut tekoaan... Apua hän tarvitsee, tunnen vihan jälkeen häntä kohtaan ainoastaan sääliä. Tajuaisipa hakea apua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe